Bring & Share Party à Paris - Samedi 26 novembre 2005 - Page 3 - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > RadioMoris.Com > Soirées et Concerts

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #21 (permalink)  
Vieux 03/11/2005, 14h26
Fan RM

Wa Waaaa!!!

Seryé net sa lé 26 la....
Mo espéré qui nou pou passe une bonne soirée, come d'hab... nou pou bien roulé, bien rié ziska lan dimé gramatin, rentre la case bien content Mé selma pas p coné qui pou bring.
Done ene lidé ek zot...
Réponse avec citation
Google
  #22 (permalink)  
Vieux 03/11/2005, 15h04
Fan RM

Cot éna corom parisien, éna fiesta, dialsa, la faya et NaThalia y sera C'est clair qu'après le succès du dhall puri party, le Bring and Share Party ne peut être qu'une grande réussite. Rendez-vous le 26 alors
Réponse avec citation
  #23 (permalink)  
Vieux 03/11/2005, 15h35
Super Fan RM

Citation:
Posté par zotsaaa
Seryé net sa lé 26 la....
Mo espéré qui nou pou passe une bonne soirée, come d'hab... nou pou bien roulé, bien rié ziska lan dimé gramatin, rentre la case bien content Mé selma pas p coné qui pou bring.
Done ene lidé ek zot...
Seryé net sa fie,mais pou roulé,pou amisé,pou rié ziska 23h seulement.

lol pas coné qui pou bring la biére fie ha ha ha mo pé badiné

mwa mo pou bring samoussa,gato pima et tibadia.... lol

Mais pou le moment pencor trouve aucun cavalier aller les autres vine inscrire !!!
Réponse avec citation
  #24 (permalink)  
Vieux 03/11/2005, 15h46
Fan RM

mo envi viniiiiiiiiiiiiiiiii !!! bizin trace ca ene coup do ! mem si inpé loin...!
Réponse avec citation
  #25 (permalink)  
Vieux 03/11/2005, 16h22
Fan RM

Citation:
Posté par monica__95
Seryé net sa fie,mais pou roulé,pou amisé,pou rié ziska 23h seulement.

lol pas coné qui pou bring la biére fie ha ha ha mo pé badiné

mwa mo pou bring samoussa,gato pima et tibadia.... lol

Mais pou le moment pencor trouve aucun cavalier aller les autres vine inscrire !!!
hahaha monica__95 seryé net bon pour bring zot capav ameme gajaks de préference gajaks moricien ou zot specialité sont aussi les bienvenue comme truc à manger avec le pain (vidaye, achard légume ti paté chop suey sandwiche ti pain frire gato brinzel pomme de terre ect ) et des boisson pas hésité pou vini tou bane membres sont la bienvenue nou pou bien amisé rencontre des membres RM fer plis connaisance alors vini pas vini

zibouxx MIMI
Réponse avec citation
  #26 (permalink)  
Vieux 03/11/2005, 16h27
Fan RM

Citation:
Posté par bomli
mo envi viniiiiiiiiiiiiiiiii !!! bizin trace ca ene coup do ! mem si inpé loin...!
tracé man alors vini pas vini bomli
Réponse avec citation
  #27 (permalink)  
Vieux 03/11/2005, 16h52
Enflé

Ah lalalala !
J'ai déjà raté la soirée la dernière fois et là, je ne pourrai pas être avec vous non plus.
C'est mon anniversaire le lendemain et ma famille m'a préparé une surprise pour la soirée du 26....

En tout cas, je ne doute pas que vous allez bien vous amuser, bien rigoler et surtout bien manger !!!!

J'espère vraiment pouvoir être là à la prochaine....

marjo
Réponse avec citation
  #28 (permalink)  
Vieux 03/11/2005, 17h09
jrr jrr est déconnecté
Foreman

weh sa pou mari serye sa mo pou kas lame li peid pou mo vine mais ler tousa la ine kc mo pou bizin zis gett zot dancer /ahahahah mais mo sire tou aski pou labas pou ena ene mari jalsa tamassa ek surtou mone tann dire ki lorganisateur ene mari chef so nana top pa manger avant ale labas gard ventre pou sa ban bon nana la
cool sa ))))
MrJ
Réponse avec citation
  #29 (permalink)  
Vieux 04/11/2005, 09h13
Couper Cannes

Salut à tous !

Ki pozision tou bane RM's ? Mo espéré zot tou éna la forme !! Ala ène l'événemen mari mari séryé pé vini le 26 novembre Mo ti alé Dhall Pourri Party, sa ti soirée té vrémen vrémen bien !! Mo ine guène l'okasion rencontre dimoun très très sympa, éna aucun doute Bring & Share Party pou dan même l'ambiance !

Pou sa bane dimoun ki pé hésité vini (hommes, femmes, RM ou pas, etc.) mo cave assir zot ki zot pa pou régrété sa di tou di tou !!
Mo ine guène ène l'invitation mari zentil, sa fèr moi plézir ène groupe RM pense moi èk mo kamouad, alors même si mo pa kapav promèt zot mo pou là pou sa grand l'événemen, mo pou kan même fèr tou mo possible pou répone zot l'invitation. Nathalia, Mirella, Mtv, Monica ... ce sera la surprise Lis, Zilion èk moi minimum pou fèr nou possible !

Ena encor 3 simènes pou nou va guèt sa
A bientôt !

Bye
Réponse avec citation
  #30 (permalink)  
Vieux 04/11/2005, 09h47
mtv mtv est déconnecté
Foreman

Thumbs up

Citation:
Posté par Tiwomi
Salut à tous !

Ki pozision tou bane RM's ? Mo espéré zot tou éna la forme !! Ala ène l'événemen mari mari séryé pé vini le 26 novembre Mo ti alé Dhall Pourri Party, sa ti soirée té vrémen vrémen bien !! Mo ine guène l'okasion rencontre dimoun très très sympa, éna aucun doute Bring & Share Party pou dan même l'ambiance !

Pou sa bane dimoun ki pé hésité vini (hommes, femmes, RM ou pas, etc.) mo cave assir zot ki zot pa pou régrété sa di tou di tou !!
Mo ine guène ène l'invitation mari zentil, sa fèr moi plézir ène groupe RM pense moi èk mo kamouad, alors même si mo pa kapav promèt zot mo pou là pou sa grand l'événemen, mo pou kan même fèr tou mo possible pou répone zot l'invitation. Nathalia, Mirella, Mtv, Monica ... ce sera la surprise Lis, Zilion èk moi minimum pou fèr nou possible !

Ena encor 3 simènes pou nou va guèt sa
A bientôt !

Bye
TIWOMI TO BISIN VINI AVEK LIS ,ZILION.C DOMMAGE KI MORADIO PA POU LA.
ZOTTE BISIN VINI SINON NOU PA POU COZ AVEK ZOT.LOL.VINI NOU POU ATANE ZOT.
Réponse avec citation
Réponse

Tags
2005, bring, novembre, paris, party, samedi, share

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages