|
|||
|
Je cherche le titre de cette chanson !
|
|
|||
|
je sais pas le creole; "toa qui to rever, mo enfants la terre dans l'Ile Maurice nous tous bou ban freres ensemble ensel bondie pour nous, bondie, soleil, la mer, les enfants d'un rêve mon frere..."
Merci Personne ne sait |
|
|||
|
Toa qui mo reve mo zenfants la terre
dans l'ile morice nou tou ban frere ensam enne verite mo frere,la verite soleil. Toa qui to plore mo zenfants la mer dans to bateau,tousel mo frere ensam ene sel bondié pou ,bondié soleil,la mer les enfants d'un rere,pou toa nou pou santé Dans nou la main,pena la geurre Ena un lotte dimé Les enfants d'un reve mo frere Pou toa nou pou revé Dans nou l'amour,pena malère Ena ene lotte bonheur nous tous ensam la main levé dans etoile la nou pou santé lor to zepole vosté mo frere nou revé nou pou revé Lor nou simé quand nou santé nou la misique to pou tandé Meme si to lizié ploré mo soeur esam nou pas pou peur Les enfants d'un reve,pou toa nou pou santé dans nou la mains,pena la geurre Ena ene lotte dimé les enfants d'un rvre mo frere pou toa nou pou revé dans nou lé coeur,pena maleré ena enelotte bonheur 1er refrain pour finir. J'ai trouve, merci au prof de musique du college du nord |
![]() |
| Tags |
| cette, chanson, cherche, titre |
| Outils de la discussion | |
| Modes d'affichage | |
|
|
Discussions similaires
|
||||
| Discussion | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
| Ki chante cette chanson!!! | Gian | Paroles de Chansons. Song Lyrics. | 2 | 23/04/2007 14h09 |
| je cherche le titre et l'interpretre de cette chanson | sessen | Discussions Musicales | 3 | 20/03/2006 16h37 |
| cherche titre de chanson si ou plé | oritesec | Discussions Générales | 3 | 23/08/2005 09h05 |
| [dem] Titre de cette chanson de Negro pou la vi | Naynapen | Paroles de Chansons. Song Lyrics. | 4 | 02/05/2005 15h38 |
| C'est quoi le titre de cette chanson??? | zazaluv | Discussions Musicales | 11 | 25/03/2005 08h38 |
Fuseau horaire GMT. Il est actuellement 23h14.

Mode linéaire