|
|||
Paroles de "La vie continié" par Cassiya
Paroles de "La vie continié" de Cassiya
* Cozé rié lor ene la table Ti éna la joie dan léker Malgré ki dan zot pensé Zot apé prié mo maler Pa fer naryé si mo mé soufer Mo capave dire ki mone trouve clair Mone cone séki bon ek séki pa bon Pou moi la vie li continié (BIS) (REF) Na pa pensé zot gagne la victoire Na pa pensé ki zot fine gagné Bizin maziné ki dan la vie Ena la montan a fer Fodé pa prié maler zot prosain Nou tou couma samo dan dézer Même pou dimal ki zont fine fer moi Mone fini pardonne zot (BIS) Moi ki ti croire la mitié ene zour Pou capave sofgarde nou loner Pou raison li difficile Pou vive couma bane frere Lamour li la, la haine oussi Bizin cone souaziré Vini vine éséyé Laisse léker vive pou la mitié (BIS) Auteur, compositeur & parolier : Alain Lafleur Arrangement musical : Gérard Louis |
![]() |
Tags |
cassiya, la vie continié, par, paroles |
Outils de la discussion | |
Modes d'affichage | |
|
|
![]() |
||||
Discussion | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Article sur les 40 ans de Gérard Louis, ex-leader de Cassiya | RadioMoris | Discussions Générales | 3 | 21/09/2008 16h35 |
Recherche Paroles de Leila de Cassiya | Pimbo | Paroles de Chansons. Song Lyrics. | 0 | 22/07/2004 16h32 |
Paroles de "Ensam ar moi" par Cassiya | RadioMoris | Paroles. Classées | 0 | 30/05/2004 01h54 |
Paroles de "Liberté Zoiseaux" par Cassiya | RadioMoris | Paroles. Classées | 0 | 30/05/2004 01h52 |
Paroles de "La Natir" par Cassiya | RadioMoris | Paroles. Classées | 0 | 30/05/2004 01h50 |
Fuseau horaire GMT. Il est actuellement 03h50.