|
|||
Paroles de "Mamzelle" par Didier Clarel
Mamzelle
Dépi mo lenfance ziska mo l’adolécence Ene sel lidé en téte mo ti contan met lambiance La guitare dan mo la main ravann tia apé baté La musik ti éne fason pou moi pou mo exprimé Mo fine inspiré couma éne zolie mamzelle To fine donn moi lidé pou mo capav al pli loin Séga ségea ragga tou sa la sé la musik Zordi inn arrive ler pou nou danse sicatri Ahhh lever lever réunionais Sa ki contan séga vinn danse are moi Ahh lever lever mauricien Mo pou donn toi lambiance ki to rodé (2x) Mamzelle ou bouze lé rens la Costé costé mo pou donn toi Mamzelle dire moi ki couler to string Roulé sofé trourné sikoté (2x) Tou bane réunionaise contan danse maloya Tou bane mauricienne zotte contan danse séga La bas dan Jamaique zotte apprecier reggea La musik li reconaite partou dan le monde entier Tou bane réunionaise contan danse maloya Tou bane mauricienne zotte contan danse séga La bas dan Jamaique zotte apprecier reggea La musik li reconaite partou dan le monde entier Tou bane réunionaise contan danse maloya Tou bane mauricienne zotte contan danse séga La bas dan Jamaique zotte apprecier seggea Dan la France dan l’Afrique dan l’inde partou coté Ahhh lever lever réunionais Sa ki contan séga vinn danse are moi Ahh lever lever mauricien Mo pou donn toi lambiance ki to rodé Mamzelle ou bouze lé rens la Costé costé mo pou donn toi Mamzelle dire moi ki couler to string Roulé sofé trourné sikoté |
![]() |
Tags |
clarel, didier, mamzelle, par, paroles |
Outils de la discussion | |
Modes d'affichage | |
|
|
![]() |
||||
Discussion | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Paroles de "Mamzelle" par Didier Clarel | zaheene | Paroles. Classées | 1 | 15/10/2004 11h47 |
Sega Battle- DIDIER CLAREL V/S Alain Ramanisum | Xone Media | Discussions Générales | 15 | 27/09/2004 18h52 |
Paroles de "Péna Charme" par Didier Clarel | LeChef | Paroles. Classées | 3 | 01/07/2004 06h52 |
Paroles de "Trapé Trapé" par Didier Clarel | LeChef | Paroles. Classées | 5 | 14/06/2004 14h17 |
Fuseau horaire GMT. Il est actuellement 10h13.