|
|||||||
![]() |
|
|
Outils de la discussion | Modes d'affichage |
|
||||
|
Super bonne idée!!
comme je le disais à des amis, c'est pas un monde pareil que je veux laisser à mes enfants. S'il faut se méfier de tout on ne vit plus. Voir des scènes comme j'ai vu à la télé c'est tellement dégradant pour l'être humain... Mo envi sorti la tête trankil, faire ene ti sourire ene dimoune ki mo pas conné, propose mo l'aide ene dimoune ki bizin li, guette nuage passé, profite soleil sans ki ene malade rode vine faire explose so bomb et li avec!!! Peace and Love |
|
||||
|
la bêtise humaine est présente en chacun de nous, mais pas forcément la méchanceté.
ena deza telmen maler lor sa la terre la, alor ki fer ena dimoune ki p cré zot? zist la douler ki zot pu apporter coumsa sa banes evenements ki fek derrouler, zot ti gratuit, selma zot pa ti innocents. ene ta dimoune fine trouv la mor, ena banes famille ki nepli exister. nous ne sommes pas directement touchés, mais nous nous sentons concernés. la paix dans le monde,c ça ke nous voulons essayons de faire avancer les choses et de retrouver l'espoir k'un jour nous vivrons dans un monde différent |
|
|||
|
ppl love and peace.nu marse la main dans la main.non violence ,innocent p perdi la vie.terrorist cree la haine dans leker dimune mais mo deman moi ken sa problem la pu arreter nu pas p vive dans 1 monde de paix, le monde p tourne a lenver prier pu la paix bro n sis pu nu lavenir dimer.
|
![]() |
| Tags |
| 500, dans, emission, france, jeudi, monde, paix |
| Outils de la discussion | |
| Modes d'affichage | |
|
|
Discussions similaires
|
||||
| Discussion | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
| Les couples mixtes! | tipima | Discussions Générales | 61 | 23/04/2007 17h28 |
| Une Blague Africaine | Rocco | Discussions Générales | 22 | 16/10/2006 12h54 |
| [Party] Hommage a Kaya 26 Feb @ Blues Cafe | ZahoOL | Soirées et Concerts | 76 | 22/02/2006 08h31 |
| Miscellaneous | SheHzaD555 | Discussions Générales | 62 | 14/07/2005 18h32 |
| Kot nou ete dans le monde | agni bose | Discussions Générales | 0 | 30/07/2004 11h02 |
Fuseau horaire GMT. Il est actuellement 23h39.

Mode linéaire