Site Live N Direct http://live.radiomoris.com - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Emission Live > One Off Show

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 11/12/2004, 09h16
Fan RM

Site Live N Direct http://live.radiomoris.com

Felicitation ZahoOL pou sa nouveaux site ki ton fer la,
super net!!!!Mone bien apprecier li hier kan zot ti lor chat,
bann progrès ki zot p fer lor sa Radio la,fer bcp dimoune participe
24/24 ici couma moi,mo enplace gramatin,tanto,la nuit tou
Sa fer nou mari plaisir ki zot p alle en avant,mo mari fier de zot.
I make part of your family
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 11/12/2004, 09h26
Manev

Zotte pas penser li bete ki zotte p fer ene tas publiciter pou ene tas dimoune joine radio moris ....ene target 3000 juska la fin lanee... mais ki sa pou servi alors ki 3/4 ....soi la majorite sa banne dimoune la pas participe dans narien. C'est toujours banne meme dimoune ki dans chat ek forum. Mo pas trouver cotte sa p avancer. La majorite dimoune p assiser comment dire biblot.
Nous ti pou penser ene communauter mauricienne ti pou soildaire ek ensemble et non jist ene ti group ki gramatin tantot zotte meme ki p passe message lor forum!
Mo trouve sa plutout ene communauter cotte ena segregation! En plus p fer publiciter pou narien.... Ca ki mo penser.
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 11/12/2004, 09h57
Fan RM

Mo pas d'accord avec toi Unknown_Zone di tou,
toi tone fek rentre ici lor sa radio la,to pas cpv plir conne ki nou.
Ici ena bcp dimoune ki vinn ecoute nou sega 24/24,sans alle lor chat ou lor nou forum,zotte pas obligés enregistre zot apres zot mette un bann dialogue coume sa.Lor sa forum la nou mette nou pense,nou dire seki ena dan nou le ker.Si zot enregistre zot,zot bisin participe ensame avec nou,couma nou fer lor forum ou lo chat,zot ki envie assiser couma diblot,c zot ki pas envie fer camarade,ouvrier zot le ker er radiomoris.
A part sa ici to fer bcp de camarade,ki to zoine en dehors Radiomoris tou,moi mone alle découvert ki mo ena famille tou ici lor Radiomoris,ine fer moi mari plaisir.
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 11/12/2004, 09h59
Fan RM

Hi Mr Unknown,

Premierman mo dire twa 1 bon zur,non sa pa apel piblicité pou ki radio moris gingn so 3000 dimum cet anési,non paditu mam,radiomoris c 1 radio libre ,li pa 1 radio diktater,kuma to mem tone met to lartik unknown lor forum,sa veu dire ki pa tuzur mem dimun ki lor forum ,éna unknown osi ki met so nissa lor forum.
Radio la li libre ,séki envie met so lartzik li meter,séki envie vine lor chat li libre pou chatting.
Forum ine faire pou tou c ki envie partage so point de vue,vine partage so lidé r lot moricien ki rest dan sa 4 koin di mond la man ,lor chat to vini pou met to nissa,to pa obligé mai to kapav met to nissa r geter kuma twa man,mo pa conner ki fobour to eter mai ici lor radio in fer pou tou dimun et osi pou bane la cervel ki pa renférmé,et mo sire ki to kontan ékute to sega lor radiomoris kanmem to pas dakor r li,et si to pa dakor r radio la to kapav kontigner met to lartik et sa prouver ki pa tuzur mem dimun ki lor forum,mersi pou to negative kritik .L.N.
Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 11/12/2004, 11h42
Manev

Bon premierement, mo pas vine la pou laguere. Mone vine express mwa lor se ki mo penser lor sa publiciter kine passer la. Freedom of expression, Freedom of speech. Daccord pas daccord. Zotte tous nek passe dibeurre fort fort. Bisin ena kikene ki pese le pour ek le contre...
Donne moi ene bon raison kifer bisin fer 3000 dimoune enregistrer jiska fin banane?? Pour ki raison valable? To ena 100 dimounes ou to ena 3000 dimounes li pas fer ene difference. Morisien cotte li eter li pou content so sega, alors mo trouve moi dans fobour couma to dire ou soi mo pas dans fobour, mo ecoute sega plein plein. Se ki mo p rode dire se ki to pas bisin ena 3000 dimoune pou mette nissa. 3000 se jiste ene numero, ki kaliter nissa ki ena ki conter.
Réponse avec citation
  #6 (permalink)  
Vieux 11/12/2004, 11h53
DeeJay

Envoyer un message via MSN à ZahoOL
yo

Citation:
sa banne dimoune la pas participe dans narien
Nu commence par toi Mr Unknown_Zone. Tone register Zordi zis pou poster ene msg. ki fer tone attane tout sa zur la?

Citation:
Mo trouve sa plutout ene communauter cotte ena segregation! En plus p fer publiciter pou narien.... Ca ki mo penser.
Citation:
Ca ki mo penser
pas re pense encore..
Si to le vine lot chat .. ena enta camuades ki capow aide to fason penser
Réponse avec citation
  #7 (permalink)  
Vieux 11/12/2004, 11h59
DeeJay

Envoyer un message via MSN à ZahoOL
Citation:
Freedom of expression, Freedom of speech
Mo penser to pe ammene role cancrela dans boutiel siaw

Citation:
Zotte tous nek passe dibeurre fort fort
To pas content diber?

Citation:
Bisin ena kikene ki pese le pour ek le contre..
Conte toi?
Réponse avec citation
  #8 (permalink)  
Vieux 11/12/2004, 12h05
BB

Unknown_Zone,

Couma to capav dire ena segregation ici? Zot tou inviter pou zoine nous. Zot tou inviter pou participer. Ca ki to trouver ki lor chat et forum en meme temps, 1 an de cela, zot pas ti conne zot camarade. Saken ti dan zot coin. RadioMoris.Com fer zot zoine nouvo dimounes.

Kifer 3000? A coz ena dimoune pancore conner ki RadioMoris.Com exister. C'est ene bon l'occasion pou passe zot message et fer ene conversation to bannes camarades. Nissa la pli bon zordi kan ena 2500 ki 1 an de cela avec ziste 100 dimounes lor la liste.
Réponse avec citation
  #9 (permalink)  
Vieux 11/12/2004, 12h34
Fan RM

Hope you got the message!

Cher Mons Unknown!

Je trouve ça écoeurant que tu que tu aies posté ton premier message rien que pour faire des critiques! Mais bon, ici, tout le monde a le droit de dire ce qu'il pense et on respecte cela!

Tu dis qu'on est en train de faire de la pub? Mais de quoi parles-tu? A chaque fois qu'il y a eu de nouveaux membres qui se sont exprimés ici, ils ont toujours dit que c'était pour eux un très grand bonheur d'avoir découvert l'existance de radiomoris.com. Je pense personnellement qu'il y a encore beaucoup de mauriciens expatriés qui ne savent pas encore que radiomoris.com existe, et notre but, c'est de les faire découvrir cette radio. Je ne vois pas où tu nous vois en train de faire de la pub là! La pub pour moi c'est faire quelque chose dans le but d'attirer les gens pour qu'il y ait de l'argent en retour, comme pour vendre un produit, alors qu'ici, ce n'est aps du tout cela!

Ségrégation??? Va me chercher un seul exemple de ségrégation sur tout le forum et viens nous le montrer s'il te plait! Soit t'en a trouvé vraiment soit tu ne connais pas la signification du mot "ségrégation" (J'espère quand même que t'aies un dictionnaire chez toi!).

Sinon, c'est vrai que tous les membres enregistrés ne participent pas activement qu forum! Mais saches que radiomoris.com n'est pas simplement basé sur le forum! Radiomoris.com est avant tout une radio est la plupart des plus de 2500 membres enregistrés sont là pour se brancher sur la radio! D'autres ne participent pas non plus au forum, mais participent activement au chat!

Et comme Radiomoris vient de le dire, maintenant avec presque 3000 membres, il y a largement beaucoup plus de nissa qu'il y avait il y a un an avec 100 membres.

Moi, j'insiste sur le fait que les gens qui ne connaissent pas encore radiomoris.com sont en train de beaucoup perdre et notre but c'est qu'ils sachent que cette radio existe, une radio qui met du bonheur dans la vie de la plupart des gens qui le découvrent!

Ne crois pas qu'en ayant plus de membres cela nous fera avoir du fric dans les poches! Tout ce qui est fait ici est fait sans qu'un seul jour, un membre ait eu a donner un seul sou! Les responsables et les DJ sont ici de par leurs coeurs et font ça sans attendre rien en retour. Notre seule satisfaction c'est de voir qu'on puisse rendre les gens heureux et qu'on est en train de rassembler les mauriciens expatrier à travers la musique, à travers les conversations sur le form, et à travers le chat!

Hope you got the message!
Réponse avec citation
  #10 (permalink)  
Vieux 11/12/2004, 12h37
Manev

ZahoOL:
Mone poste ene mesage zurdi a coz c'est azurdi ki mone trouve sa radio la. Se pa mo fasson penser ki problem, se twa ki pas cone respecter ek acepter les zot mam so fasson penser. Se ki concern dibeure, li glisse tro boucou.
En plis compte 1 cout comien dimoun ine poste ene messaz depi zot ine enregistrer depi coumancement banane. To pa croire in ler to fer ene bilan!
Aster la to pou dir moi zot p ecoute sega! Mo zoto! Coment to cone zot p ecoute! Mon chek forum, virer tourner meme mam post message.
Réponse avec citation
Réponse

Tags
direct, live, site

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages