|
|||
|
Hier comme tous les personnes qui etaient au chat et a l'ecoute de Kotzot mon ti bien amuser et bien feter l'anniversaire de kotzot. Bien danse segas finn kass les reins et mon pas capable bouger azordi........
Exotik et moi nous ti arrange un petit chanson qui mon ti chanter live pour sa bon l'occassion. Voila les mots: Ah oui Kotzot ou l'anniversaire azordi Mon ti pour dekor Mr J Mais pena medaille pour donne li Mon dire moi donne li ene paltot Mais Kankrela finn fouille ene trou lo le dos Mon ti pour donne li ene soulier Mais semelle finn decoler Ah oui Kotzot ou l'anniversaire azordi Mon pena narien pour donne ou Apart qui mon presence lo chat. BONNE ANNIVERSAIRE KOTZOT ET BRAVO A L'ANIMATEUR. PS// Chanson napa coupler, mais tous les ans nous pour ajouter. |
|
|||
|
Mon content Exotik qui ou finn decouvert azordi...Mais ma soeur mais dommage ou pas vient sourde. Present ou kone qui Mr J y passe la dans tous les Samedis. Pas tracasser petit madame, l'annee prochaine mon pour vient chez toi meme la bas...nous pour prepare li avec l'accordeon. OK....comme sa pas juste ou zoreil qui pour kasser ou la tete aussi...lol!!!
|
|
|||
|
Sophia, Comment ou ti finn manque sa? Ou ti doit etre ecoute rediff hier soir!!! Ti vraiment bien sa jour soir mon ti danse sega jusqu'a mon le rein ti n'est plus pour moi....lendemain matin ni bouger pas ti capable bouger.....mon ti pe kriyeeeeeee emene moi l'hopital....Nous besoin occupe sa Mr J bien acause pour napa jamais un autre Mr J. Plusieurs a capable vient remplace li mais mon croire pas si jamais zot pour capable met son couronne pareil li...Napa beaucoup qui dedicated pareil li, qui pour abandonne tous zot samedis pour vine emene la joie kot nous. Nous doit etre attrape li avec deux la mains pas laisse li aller....Li plus cher qui diament....Li un humain qui ena un bon coeur et qui sa coeur y plein avec joie de vivre......... VIVA MR J!!!!!!!!!!!!!! HIP HIP HOORAYYYYYYYY! L'annee y aller, l'annee pour vini c'est Mr J qui pour KOTZOT! et Y pour toujour dans son LINGE! Trembler pas peur!!!!!
|
|
||||
|
Citation:
|
|
||||
|
mo pe faire kot zot depi 2zan voila 2zan mai zot ine faire 2zan wadire zis 2zour zot mari top merci praslin ek exotik pou sa chante la tres bien ek tou saki la present a l'ecoute ki pli donne courage ek aussi to sa ki vine lor chat room donne ene ti plis rest kouma zot etait dans zot linge tremble pa per moulier pa tremper ek kouma mone dire dans l'emission de 2zan ki move publicite faire bon promotion sa aussi mo bizin dire mari gros merci car c ene grand plis pou kot_zot et surtou pou moi MrJ GROS Merci encore
MrJ |
![]() |
| Tags |
| anniversaire, ans, kotzot |
| Outils de la discussion | |
| Modes d'affichage | |
|
|
Discussions similaires
|
||||
| Discussion | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
| Mista J Emission de KotZot Ce Samedi @ 20:00 | ZahoOL | Kot Zot | 13 | 22/01/2006 10h45 |
| Un Ans D'anniversaire De Mrj Avec Kotzot Sur Rm | mimie | Kot Zot | 7 | 20/01/2006 16h26 |
| [KotZot] Samedi 10 a 19:00 GMT avec MRJ | ZahoOL | Kot Zot | 0 | 09/09/2005 21h31 |
| [KotZot] Samedi 10 a 19:00 GMT avec MRJ | ZahoOL | Kot Zot | 1 | 28/08/2005 09h48 |
Fuseau horaire GMT. Il est actuellement 15h09.

Mode linéaire