Rocco, merci à toi d'avoir été à l'écoute. Sinon, Nancy Dérougère qui ti pé chanter mais hier pou faire plaisir Zazou ek Danny, mone chante ene ti boute pou faire zot
(Zot cadeau Noel ça).
Mo remercier toi Rocco et tous les fidèles auditeurs de Friday Fiva. C'est vrai qui hier, surtout vers la fin, ti éna ene super l'ambiance lors chat couma Zaa ine dire
Mo ti a voudrai remercier très fort tous bannes sekine apporte moi zot soutiens pou mo réalise mo bannes lives. Mo tenir donc à remercier spécialement ElvisJ, ZahoOL et MrJ. Merci aussi à bannes chatteurs qui fine toujours présent pour mette nissa lor live sa l'année là. Ena beaucoup qui nepli vini faute de temps, d'autres occupations ou pour d'autres raisons, mais kine beaucoup apporte moi zot soutiens pour Friday Fiva et mo remercier zot: Merci donc à mtv, mirella, zotsa, daniella, dorine, Ticia, ZaZoU, Tipima, Mary, monica, bisous et blakka, lx9,carizako, mo Big bro ek mo sis, danny, locam, caudan, coolio, eddytamby, jayssee, Tina, jerome, sab, Sophia, pauldecines, Rovy, Curtis, sandro, DJ El-Syd, Virginie, bisoulili, sistajah et tant d'autres
(je m'excuse auprès de ceux que j'aurais oublié) et toi aussi Rocco kine soutenir moi via le forum. Tout comme Rocco mo conner éna beaucoup qui pas gagne l'occasion vine lor chat mais qui quand même écoute Friday Fiva et mo remercier zot beaucoup. Merci très spéciale à mon prince qui a aussi toujours été là pour me soutenir dans mes choix et mes décisions
Je vous souhaite donc à tous un
Joyeux Noel. Amusez-vous bien.
Et n'oubliez pas que La FaYa continue ce soir avec Elvis J à partir de 19 00 GMT. Pas blier fête le réveillon au son de radiomoris. Elvis vous réserve zot pleines de surprise et Big Up à Elvis qui pé sacrifier so révéillon pou faire zot plaisir ce soir afin d'apporter de la bonne musique et surtout, l'ambiance mauricienne chez vous