#1 (permalink)  
Vieux 22/12/2005, 17h49
DeeJay

Envoyer un message via MSN à ZahoOL
Thumbs up Friday Fiva Xmas Special : Rendez Vous sur le Chat

Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 23/12/2005, 17h24
Fan RM

Cool coollllllllll

bon mone fini kuit mo diner pour mo capav écoute live mo donne zot RV lor chat pour met la faya nathalia kone fer nou roule nou matak avec so live mo dire zot A+ LOR LA PISTE DE DANSE

ZIBOUXXX Mimi
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 23/12/2005, 23h12
Zaa Zaa est déconnecté
Fan RM

merci nathhhhhhhhhhh pou sa super live la!lambiance toujours o top lor chat!
gro bizou a tou banes ti larmer ki ti present, nou in bien rouler,bien met dialog ek bien rier!!!!!!tane dir transpiration vineg tou ti derouler!
en tou k grand merci a tou banes dj RM, ek tou banes mam ki met lambians!mo embrass zot bien fort, ek mo souhait zot ene joyeux noel!
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 23/12/2005, 23h15
Fan RM

Idem ke Zazounette!!!!!!!!!!!!
l'ambiance sur le chat c le pied!
Telma p maigri pou arrete servi mo gaine tou!
Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 24/12/2005, 07h01
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
Friday Fiva ti infernal sans okene reproche, eski Nancy Derougere ti dans studio oubien toi ki ti pé chanter Nathalia? En tou K, mone bien apprecié live la, mo pa connais coma l’atmosfere ti été sur la piste de dance(Chat) mais li pieds pas ti capave rest en place. Big up Nathalia et RM.

Rocco
Réponse avec citation
  #6 (permalink)  
Vieux 24/12/2005, 08h58
Fan RM

Rocco, merci à toi d'avoir été à l'écoute. Sinon, Nancy Dérougère qui ti pé chanter mais hier pou faire plaisir Zazou ek Danny, mone chante ene ti boute pou faire zot (Zot cadeau Noel ça).

Mo remercier toi Rocco et tous les fidèles auditeurs de Friday Fiva. C'est vrai qui hier, surtout vers la fin, ti éna ene super l'ambiance lors chat couma Zaa ine dire

Mo ti a voudrai remercier très fort tous bannes sekine apporte moi zot soutiens pou mo réalise mo bannes lives. Mo tenir donc à remercier spécialement ElvisJ, ZahoOL et MrJ. Merci aussi à bannes chatteurs qui fine toujours présent pour mette nissa lor live sa l'année là. Ena beaucoup qui nepli vini faute de temps, d'autres occupations ou pour d'autres raisons, mais kine beaucoup apporte moi zot soutiens pour Friday Fiva et mo remercier zot: Merci donc à mtv, mirella, zotsa, daniella, dorine, Ticia, ZaZoU, Tipima, Mary, monica, bisous et blakka, lx9,carizako, mo Big bro ek mo sis, danny, locam, caudan, coolio, eddytamby, jayssee, Tina, jerome, sab, Sophia, pauldecines, Rovy, Curtis, sandro, DJ El-Syd, Virginie, bisoulili, sistajah et tant d'autres (je m'excuse auprès de ceux que j'aurais oublié) et toi aussi Rocco kine soutenir moi via le forum. Tout comme Rocco mo conner éna beaucoup qui pas gagne l'occasion vine lor chat mais qui quand même écoute Friday Fiva et mo remercier zot beaucoup. Merci très spéciale à mon prince qui a aussi toujours été là pour me soutenir dans mes choix et mes décisions

Je vous souhaite donc à tous un Joyeux Noel. Amusez-vous bien.

Et n'oubliez pas que La FaYa continue ce soir avec Elvis J à partir de 19 00 GMT. Pas blier fête le réveillon au son de radiomoris. Elvis vous réserve zot pleines de surprise et Big Up à Elvis qui pé sacrifier so révéillon pou faire zot plaisir ce soir afin d'apporter de la bonne musique et surtout, l'ambiance mauricienne chez vous
Réponse avec citation
Réponse

Tags
chat, fiva, friday, rendez, special, sur, vous, xmas

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages