|
||||
|
Salut a tous !!
Comme vous le savez deja nathalia et moi meme pou zoine demain lor la piste de danse radiomoris.com. Vous serez gatés car nous avons decidé de commencer notre emission fiday five " SPECILA VIEUX SEGA LAGAM" encore plus tot , soit a 18 HRS GMT. Pas blier laisse zot ban dedicace. KinSou. |
|
|||
|
Moi mo deman dialsa tamasa de jean claude pou tou mam ki lor chat, a nou fini sa la semaine la dan éne dialsa tamasa ki zot dir. Sa ti séga là mo didié li pou Kinsou ek Nathalie oussi ki san zot nou vendredi ti pou bien triste. Mersi à zot. Mary |
|
|||
|
Alo Nathalia et Dj Kinsou,
mo byen contan pou tane zot 2 tanto,cetfwa si mo pou faire 1 zéfor pou froder,mo pou met mo kostime 4 kuler pou fair zot tou plaisir,et mo deman 1 disk pou mo doudou,c Touche pa Madeleine par Ciril Labonne,merci davance.L.N. |
|
||||
|
Citation:
mo dedica li pou la famille adeline de lucca,"ti lamok"par winblows thks et a ce soir !!ATTANN moi |
|
|||
|
Salut Dj Kinsou et Nathalia!!!
I'm looking forward to the live tonight. Moi mo envie ecoute ene vieux sega ti mo pa conner si titre mais so refrain est:RAN MOI MO BELNA VALENTINE RETOURNE MO BELNA RAN MOI MO BELNA SA MO TI PRETE TOI MO PAS TI DONNE TOI Sa sega la ene must parmi ban vieux sega sa.Mari l'ambiance sa zot.eski kine capave dir ki so titre ec so artiste sa? Si zot gagne sa sega la,mo didier li a tous ban camarades ki pou lor chat ce soir et biensur a vous kinsou et nathalia. CAUDAN X |
![]() |
| Tags |
| 1900, déc, fiva, friday, gmt, sega, session |
| Outils de la discussion | |
| Modes d'affichage | |
|
|
Discussions similaires
|
||||
| Discussion | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
| Friday Fiva @ 19:00 GMT | ZahoOL | Friday Fiva | 6 | 28/05/2005 12h17 |
| Friday Fiva : 20/05/05 @ 19:00 GMT | ZahoOL | Friday Fiva | 16 | 21/05/2005 09h08 |
| Paroles de "Bat Séga" par Alain Ramanisum | SegaMan | Paroles. Classées | 0 | 20/03/2005 01h51 |
| Friday Fiva : 17 Dec @ 19:00 GMT | ZahoOL | Discussions Générales | 19 | 27/12/2004 13h44 |
| Friday Fiva : 26 Nov @ 19:00 GMT | ZahoOL | Friday Fiva | 36 | 29/11/2004 10h47 |
Fuseau horaire GMT. Il est actuellement 20h53.

Mode linéaire