Alarme - Miss Mauritius 09- - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > In English

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 15/10/2009, 09h42
Manev

Alarme - Miss Mauritius 09-

Hi !
I was just surfing in internet and ive seen the 12 contestants of the Miss Mauritius 2009.
Well I am not here to critisis...but OH-MY-GOD!! THEY ARE THE CONTESTANTS..THE 12?? Gosh, Lord!! where are the eyes of the organisation???How they can let this?
I mean the girls are not enought ''beauty'', mature, ready to participate at in INTERNATIONAL Beauty Pageant.
My God, im sorry but they are not beautifull, only teenagers!!
Yeah, and this Lady who is responsible, elle doit avoir les yeux et l'esprit en dehors de son ile!! Why she doesnt watch all other beauty contest??
HOW PROFESSIONAL the others are! yeah, I was looking the last Dom.Rep 08 pageant with Ada Aimee..and THATS A BIG DIFFRENCE!!
The Miss Mru looks like ''amateurs''. Pfff..there are so many beautifull girls in this small island!! and look at the contests of this year, my God, no one is beautifull. The girls are too weak, poooooor!!!
Just compare one of this with another nationality.
Doesnt matter if you think that i am bad..but im telling the truth.
I have so many friend ( not mauritians), and they are TOTAL SHOCKED. and my friends know so many things about beautiness.
I know of course that my opinion in this forum wont change anything,surtout a cette espece de ''dame'', qui est absolument aveugle.
vous savez les critiques, remarques font progresses, mais elle...FRANCHEMENT...tellement paresseuse, folle du pouvoir qu'elle ne bouge pas d'un pouce pour OUVRIR SES yeux et essayer de changer les choses.
Et si une des 12 finalistes lit ..ben je suis navree. c'est la verite. Plutot que d'etre uniquement jolie dans votre ile ou votre petite cite, avant de participe...ayait un esprit international!!!! L'ile Maurice ne suffit pas!!
Et si quelqu'un me repond du style : pourquoi je ne participe pas au lieu de faire des remarques,ben uniquement je ne suis pas interessee.
Je suis la pour VOIR, je suis spectatrice, et VOIR DE BELLES CHOSES.
Les participantes doivent NOUS, SPECTATEURS satisfaire et perso, et je parle pour un milliers de gens..NOUS NE SOMMES PAS SATISFAITs.
Voila,si vous n'etre pas d'accord, ben c pas grave, vous etre libres tout comme moi de vous exprimez
Et je suis dsl pour les fautes de frapes etc..
Bonne journee !!

Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 30/10/2009, 14h28
DeeJay

Envoyer un message via MSN à ZahoOL
Miss Mauritius since day one has never been a beauty contest , the criterias for selection sucks big time and we never had a pageant that we could feel proud of..
Réponse avec citation
Réponse

Tags
alarme, mauritius, miss

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages