Rocco where are you - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > In English

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 30/06/2009, 22h23
Enflé

Envoyer un message via ICQ à PALAPEE Envoyer un message via AIM à PALAPEE Envoyer un message via MSN à PALAPEE Envoyer un message via Yahoo à PALAPEE
Rocco where are you

ROcco if you read this message hope you are well and maybe we can continue our dialogue.....my friend
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 01/08/2009, 01h19
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
Citation:
Posté par PALAPEE Voir le message
ROcco if you read this message hope you are well and maybe we can continue our dialogue.....my friend

Hi my dearest PALAPEE, I honestly dont know what has happened to our dear old Forum. Our members used to wake up every morning, perused the new stuff from the threads to formulate an answer as parts of their daily contributions.
For some reasons or another, members have lost interests in our fruitful Forum as we now find ourselves with our French/Creoles Forums under locked & Keys.
We"ve lost wealth of infos, names of contacts and true friendship, I doubt if it will ever be back to normal again.
I have had neumerous PMs and yet I am still unable to help.

Sorry PALAPEE, God bless you man.

Rocco
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 01/08/2009, 10h34
Fan RM

Citation:
Posté par Rocco Voir le message
Hi my dearest PALAPEE, I honestly dont know what has happened to our dear old Forum. Our members used to wake up every morning, perused the new stuff from the threads to formulate an answer as parts of their daily contributions.
For some reasons or another, members have lost interests in our fruitful Forum as we now find ourselves with our French/Creoles Forums under locked & Keys.
We"ve lost wealth of infos, names of contacts and true friendship, I doubt if it will ever be back to normal again.
I have had neumerous PMs and yet I am still unable to help.

Sorry PALAPEE, God bless you man.

Rocco
Rocco,je suis content de pouvoir lire ce mot concernant la perte de vitesse du forum(A-t-il encore sa raison d'être???).Chaque jour lors de ma visite dans l'espoir de trouver des nouvelles,je suis sidéré de voir que les rm sont absents de plus en plus.J'espére que cela ne refléte pas la situation du pays.
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 02/08/2009, 09h58
Super Fan RM

Citation:
Posté par fergeo Voir le message
Rocco,je suis content de pouvoir lire ce mot concernant la perte de vitesse du forum(A-t-il encore sa raison d'être???).Chaque jour lors de ma visite dans l'espoir de trouver des nouvelles,je suis sidéré de voir que les rm sont absents de plus en plus.J'espére que cela ne refléte pas la situation du pays.
Bonjour Rocco,fergeo en ce moment je suis tres occuper j'ai pas trop le temps de participer au forum et de me connecter, je pense que les autres sont en vacance.
Réponse avec citation
Réponse

Tags
rocco

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages