Host of the year Award - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > In English

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 03/01/2007, 17h17
gmr gmr est déconnecté
Manev

Host of the year Award

I would love to "Congratulate" Mr J for coming top in the DJ OF THE YEAR AWARD. It would not have been possible without the dedication and hard work that he throws into his music. In sickness and in health he is still on radio moris doing what he loves best....KotZot promoting the various artists and their music, from his beautiful Country Mauritius.
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 03/01/2007, 17h45
Super Fan RM

Citation:
Posté par gmr Voir le message
I would love to "Congratulate" Mr J for coming top in the DJ OF THE YEAR AWARD. It would not have been possible without the dedication and hard work that he throws into his music. In sickness and in health he is still on radio moris doing what he loves best....KotZot promoting the various artists and their music, from his beautiful Country Mauritius.
Welcome on Radiomoris gmr et merci pou to participation au forum koi que mo croire mo cone twa,to finn bien décrire tous ce que MrJ apporte grace a so emission kot_zot oui MrJ mérite bien so AWARD DJ OF THE YEAR.
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 03/01/2007, 18h11
gmr gmr est déconnecté
Manev

DJ of the year Award

Citation:
Posté par monica__95 Voir le message
Welcome on Radiomoris gmr et merci pou to participation au forum koi que mo croire mo cone twa,to finn bien décrire tous ce que MrJ apporte grace a so emission kot_zot oui MrJ mérite bien so AWARD DJ OF THE YEAR.

Oui Monica napa beaucoup personne ici qui pour faire sacrifice avec zot samedis pour nous faire riyer et danser. Sans meme qui mon appelle dedications. Li jamais laisse son bane auditeurs tomber. Mon ena beaucoup de respects pour lui et mon souhaite qui grace a Dieu y pour continuer emmene la musique kot nous.
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 03/01/2007, 18h20
Super Fan RM

Citation:
Oui Monica napa beaucoup personne ici qui pour faire sacrifice avec zot samedis pour nous faire riyer et danser. Sans meme qui mon appelle dedications. Li jamais laisse son bane auditeurs tomber. Mon ena beaucoup de respects pour lui et mon souhaite qui grace a Dieu y pour continuer emmene la musique kot nous.
Ou ena raison "tremblé pas per"kot_zot pou continié amene la misik kot nou grace MrJ et bann fan niméro 1 fidéle auditeur ou riyé au tel aussi attire bann auditeur au merite enn AWARD pou sa la joie ki ena en ou dallon ,merci G.....
Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 03/01/2007, 18h34
gmr gmr est déconnecté
Manev

Citation:
Posté par monica__95 Voir le message
Ou ena raison "tremblé pas per"kot_zot pou continié amene la misik kot nou grace MrJ et bann fan niméro 1 fidéle auditeur ou riyé au tel aussi attire bann auditeur au merite enn AWARD pou sa la joie ki ena en ou dallon ,merci G.....
Mon n'est plus capable ecrire; Mon pe trop riyeeeee meme...
Réponse avec citation
  #6 (permalink)  
Vieux 03/01/2007, 18h39
Super Fan RM

Citation:
lollllllllllllll mo tann ou pé riyé garde impé pou le therese et prépare ou bann ti santé aussi... pas ale craze baké yaya la
Réponse avec citation
  #7 (permalink)  
Vieux 04/01/2007, 08h50
Super Fan RM

Citation:
mo pe tanne sa accent seychellois la!!! ker..... to riye aussi ena accent la...!!! re tann to riye le therez la, nissa net sa!!
Réponse avec citation
  #8 (permalink)  
Vieux 04/01/2007, 08h51
Super Fan RM

Citation:

yes i, big ups MrJ!!!!!
Réponse avec citation
  #9 (permalink)  
Vieux 04/01/2007, 09h17
gmr gmr est déconnecté
Manev

DJ Award 2006

Citation:
Posté par Sophia Voir le message
mo pe tanne sa accent seychellois la!!! ker..... to riye aussi ena accent la...!!! re tann to riye le therez la, nissa net sa!!
Ah Sophia, mais ala la li la...ou donne moi un qui bon, mon pas ti kone qui mon rire avec accent....Mais tire l'attention lo moi c'est Mr J qui doit gagne tous compliments la...sans meme li gagne award pour DJ/Host, acause li meme qui faire moi rire comme ca.....en effet y faire nous tous riyeeeeeee....Encore bravo a Mr J pour sa...Tous de meme Merci pour ou compliments. Mwah, mwah, attraper.
Réponse avec citation
  #10 (permalink)  
Vieux 04/01/2007, 10h47
Super Fan RM

Citation:
Ah Sophia, mais ala la li la...ou donne moi un qui bon, mon pas ti kone qui mon rire avec accent....Mais tire l'attention lo moi c'est Mr J qui doit gagne tous compliments la...sans meme li gagne award pour DJ/Host, acause li meme qui faire moi rire comme ca.....en effet y faire nous tous riyeeeeeee....Encore bravo a Mr J pour sa...Tous de meme Merci pour ou compliments. Mwah, mwah, attraper.
mone soter, gob li, atrape li for sa bizou la!
Réponse avec citation
Réponse

Tags
award, host, year

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages