|
||||
|
Taééééé to pialé alor;la chance to rapel mo ti pé dier toi moi ossi mo poualé dec mais pa pu cav a coze mone rentre dans ène new job!profite bien alor et pas pense to malade la pense to dans la mer et to pou fini guéri! Moi paconé kot poualé capave mo pu vine london et le 31 sa sur pu al roulé lor ene ti séga sa! alé kissssss.
|
|
||||
|
ayooo moi aussi mone ale gg sa mauvais influenza la!!!! en plis lexxamen pe vini la semaine prochaine!!!! moi mo ti a bien content ale moris couma toi,mais mo fek sorti laba pas capav aller
|
|
||||
|
Yoh Mam maaaaaaaaa SheHzu to pé rass ek sa l'hiver Modi là pou retrouve salér nu Tizil,K to return ammén impé soleil pou résofe nu ici
|
|
||||
|
Citation:
mo p laisse zotte dans sa fraicheur modi la et moi mo p alle dans sa saler tizil la :-0 |
|
||||
Hum! Czu p al rismo! mo pas pou capave al jalouse de to vacances là, talere to pou dir moi kan moi mo ti allé pendant 2 mois et demi l'année passée, to pas ti dir nanié toi, hihi!! |
|
||||
|
Citation:
Bye Bye à la prochaine |
![]() |
| Tags |
| curiositer, simple |
| Outils de la discussion | |
| Modes d'affichage | |
|
|
Discussions similaires
|
||||
| Discussion | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
| Un Poéme | Magel | Discussions Générales | 194 | 30/08/2008 12h03 |
| ki zot pli gran plaisir simple ? | bomli | Discussions Générales | 58 | 04/10/2006 20h29 |
Fuseau horaire GMT. Il est actuellement 15h30.

Mode linéaire