|
||||
|
Citation:
ki après ki mo fin lire ses pensées de remerciement fin touche moi et ki mo fin mette sa lor forum,c parski ce ki nou pe gagner chaque jour, tout n'est pas evident... mo consciente ki éna beaucoup souffrance dans le monde et aussi dans nou pays,car pa capave ignoré sa chaque jour nou lire li lor journal ou nou regarde à la télé et c le point pourquoi nou ki ena privilege pou pa casse nou la tête si nou ventre pou rempli ce soir?eski factures pou capave payé et ainsi de suite??? C sa la raison d'être reconnaissant pour ce qu'on a,car on ne s'est pas cé ki reserve nou demain,mais sa veut pas dire ki nou égoiste,nou pense nou compatriote et il y en a beaucoup qui faire des dons. Mais Dieu merci mo pa senti moi responsable de sa banne misère du monde la,car sinon chaque fois ki mo prend mo l'assiette pou mo mangé,mo pa pou capave remercie Dieu ki li pé béni mo la table en abondance,au contraire lerla mo pou gagne mauvaise conscience ki mo pé manzé. Tu vois Dev,c la raison ki fer mo éna reconnaisance.....si nou refléchi si nou prend vraiment la misére et la souffrance de nou pays constament dans nou pensé et devant nou lizié,nou pa pou capave jouir narien,nou ti bizin dire en place ki nou paie internet tou les mois,chose qui soi disant vaine...nou ti capave fer donation sa l'argent la dans le tiers monde... Eski toi Dev,to pa reconnaissant de ce ki to pé capave offert to banne zenfan des choses ki fer zot plaisir ,ou bien to dire to banne zenfan,papa pa pou capave donne zot tou ce ki zot besoin parske li bizin donne la moitié de so salaire banne dimoune pauvre l'île maurice chaque mois Mo pa pé offence toi,mais selment dire toi,ki mo pa capave prend le probleme du monde lor mo zépaule,mo fer c ki mo capave mais mo reconnaissante et mo remercie bon Dieu ki mo pé gagne manzé,boire,courage la santé,car il y a un temps pour toute chose.. Je garde le meilleur et je suis contente que je peux ressentir cette gratitude,car il y des gens qui n'en ont pas.. Et pour terminer Dev,je sais ce que c la pauvrété et aussi de souffrir, raison de plus "that i try not to take everything i possess for granted" |
|
||||
|
Vouloir
Je voudrais être riche Pour me passer tous mes caprices Je voudrais avoir une belle maison Que tous mes ami(es) m'envieront Je voudrais faire de beaux voyages Et pas seulement dans les nuages Je voudrais un homme très gentil Que j'aimerais à la folie Je voudrais avoir de beaux enfants Que j'aimerais et qui m'aimeraient autant Je voudrais être toujours en bonne santé Et vivre toute une éternité Je voudrais que tous les gens soient heureux Et que la paix règne sur tous les cieux Je voudrais surtout arrêter de vouloir Et me contenter de ce que j'ai ce soir. |
|
||||
|
LA BONTÉ
Vivre en soi, ce n'est rien Il faut vivre en autrui A qui puis-je être utile aujourd'hui ? Voilà chaque matin Ce qu'il faudrait se dire. Et le soir quand des cieux La clarté se retire, Heureux à qui son coeur Tout bas aura répondu : Ce jour qui va finir, je ne l'ai pas perdu. Grâce à mes soins J'ai vu sur un visage humain La trace d'un plaisir Ou l'oubli d'une peine |
|
||||
|
Citation:
Je ne crois pas que par son post,Ina à voulu vexer qui que ce soit.Moi même le matin,je réalise la chançe que j'ai comparativement à d'autres.Regardons les médias et la misére de part le monde!!!! |
|
||||
|
Citation:
|
|
||||
|
Citation:
|
|
||||
|
Citation:
|
![]() |
| Tags |
| thankful |
| Outils de la discussion | |
| Modes d'affichage | |
|
|
Fuseau horaire GMT. Il est actuellement 13h09.

Mode linéaire