Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice (http://www.radiomoris.com/forum/)
-   Divers. Miscellaneous. (http://www.radiomoris.com/forum/divers-miscellaneous/)
-   -   Palabres...... (http://www.radiomoris.com/forum/divers-miscellaneous/3748-palabres.html)

miaou 18/05/2006 07h33

Citation:

Posté par mtv
Wai mari séga ca par Babalé la.

Dorine éne tonne séga éna kum ca,mé pa tro conne banne titre la.Ena éne par CASSIYA ki dire <tou c ki zot conné zot p vine raconté.........>L'otre par ALAIN RAMANISUM mo croire c <raconté >ossi.:moris::evil:

Titre séga de Cassiya = Ici cott nou été ;)

mirella 18/05/2006 07h42

palabre pas fer tou sel ca kan to fer palabre to p fer to palabre a 2 3 4 dimoune ca ken donn so boute mé le problem kan bézé lévé dire ki zis toi ki ti dire ca ou zot rajoute cozé ki to ban dire ou zot dire ine détourne cozé si tou dimoun repete palabre lor dimoune la guerre lévé zamais pas pou fini la liste trop longue pour dire tou c ki dimoune dire lor tel dimoun ou ena osi kontent critiké ou zot p donn toi conseille car zot meme na pas bon li vré bizin assure ou palabre ki ou fer deza bizin tou c ki ti la ki ti p coze dimoun la asure so palabre :grin: :grin:

mirella 18/05/2006 08h10

Ena ene lot séga osi camarad camaron par steve Augustin ale écouté :grin:

mtv 18/05/2006 08h29

La Reine Des Palabres.

C vré ki banne palabre ,c 1 zafére ki nou tendé souvent.Mé éna 1 dimoune ki éna titre< LA REINE PALABRE> et ca boku dimoune conné.Mo pa conne 1 dimoune, ki li pa fine cose so cosé.Mé zordi zour li fére kuma dire li éne sainte ,k-pav donne li bon dié sans confesssions.

mirella 18/05/2006 09h35

Citation:

Posté par mtv
C vré ki banne palabre ,c 1 zafére ki nou tendé souvent.Mé éna 1 dimoune ki éna titre< LA REINE PALABRE> et ca boku dimoune conné.Mo pa conne 1 dimoune, ki li pa fine cose so cosé.Mé zordi zour li fére kuma dire li éne sainte ,k-pav donne li bon dié sans confesssions.

dimoune la p fer zot konné ke c moi LA REINE DES PALABRE LOR RM attetion zot évite moi sinon mo capav coze zot cozé :grin: :grin:

miaou 18/05/2006 10h20

Citation:

Posté par mirella
dimoune la p fer zot konné ke c moi LA REINE DES PALABRE LOR RM attetion zot évite moi sinon mo capav coze zot cozé :grin: :grin:

Alala... kerrrrrrrr la vérité pé sorti dan buisson... :lol: Laghèr pou larghé là?? Faire coné avant coumme ça mo fini assté mo pisstass , popcorn lèrlà mo ghétt cinéma... Kissana pou gagné d'après zott?? En comié round bataille là pou déroulé???? kerrrrrrrr

mtv 18/05/2006 11h17

SI éna dimoune ine senti zot visé et ine prend ca pou zot,c-à dire zot ine rékonet zot et ki zot éna kite chose pou reproche zot,moi c conclusion ki mone tiré lor la et je m'arrete la.

keyshia 18/05/2006 11h26

Citation:

Posté par mtv
SI éna dimoune ine senti zot visé et ine prend ca pou zot,c-à dire zot ine rékonet zot et ki zot éna kite chose pou reproche zot,moi c conclusion ki mone tiré lor la et je m'arrete la.

domage ca arrete la ti p prend nissa r ca en tou les k mo ti pou mimi moi longtemps mo kone mimi et zamais mo konné line gagne blem r tel dimoun c la premiere fois c ene cousine r moi

miaou 18/05/2006 11h26

Atann 2 sec mo al prend mo paké pisstass mo vini...Pa coumence premié round sans moi là...Atann..
Héé non sèryé...Arété..pa laghèr là hein...faire la paix do...mimi pann atack ou...Pann atak moi pann atak dodo ni momo, personne pann ataké...Donc Nou danse séga plitot...Palabre enfé moi aussi mo content faire do...Mo mém la Reine Palabre là...Corek asstèr?? Donc asstèr nou fèr fétt mé pa laghèrr lor banne ti zistoire nèrporte là...
miaouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Leeloo 19/05/2006 11h06

Et ben dis donc! On se croirait à la World Wrestling Federation ici!
Hum........ si je savais qu'un débat sur les palabres engendrerait des palabres..... je me serai tue....
Mais vos avis sont quand meme appréciables! :lol:

Fuseau horaire GMT. Il est actuellement 15h42.

Édité par : vBulletin® version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0 Tous droits réservés.
Version française #12 par l'association vBulletin francophone
© 2003-2008 RadioMoris.Com