Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice (http://www.radiomoris.com/forum/)
-   Divers. Miscellaneous. (http://www.radiomoris.com/forum/divers-miscellaneous/)
-   -   Palabres...... (http://www.radiomoris.com/forum/divers-miscellaneous/3748-palabres.html)

mirella 16/05/2006 14h14

Citation:

Posté par Bilimbirond
tous morisienes y compris mwa kontan fere palabres fere palabres, kifere,
kote nous fine gayne cha, ek nous zencettes?

Dire moi ki san la pas fer palabres ici mé selment dans palabres ena kontent rajouté dire toi ton dire ca lor tel dimoun lot ine dire ca lor tel dimoun ou zot prend zot telefonn pou fer ene tas palabres :grin: palabres fer gate l'amitié et dé fois c dangeureux la langue pena les os li batté meme li blablabla :roll:

dorine421 16/05/2006 14h31

Citation:

Posté par mirella
Dire moi ki san la pas fer palabres ici mé selment dans palabres ena kontent rajouté dire toi ton dire ca lor tel dimoun lot ine dire ca lor tel dimoun ou zot prend zot telefonn pou fer ene tas palabres :grin: palabres fer gate l'amitié et dé fois c dangeureux la langue pena les os li batté meme li blablabla :roll:

Sa mo donne toi entièrement raison mimi... moi ena ene dimoune ki ti p veille moi dernierement li à moris em en +, tou seki mo dire li alle raconte sa ene lote dimoune ki mo conné dans moris.
Pas conné ki so pb ar moi sa dimoune là, mé mo pas conné ki li, zour mo decouvert li, li pou conne moi pli bien lerla...:evil:

mirella 16/05/2006 14h35

[quote=dorine421]Sa mo donne toi entièrement raison mimi... moi ena ene dimoune ki ti p veille moi dernierement li à moris em en +, tou seki mo dire li alle raconte sa ene lote dimoune ki mo conné dans moris.
Pas conné ki so pb ar moi sa dimoune là, mé mo pas conné ki li, zour mo decouvert li, li pou conne moi pli bien lerla...:evil:[/quot

c simple c la zalousie b arrete frékante dimoune la fie

mtv 16/05/2006 17h58

C vré ki souvent nou tane palabres.Mé kan 1 dimoune fére palabres ,li bisin conne assumé et non pa li prend so palabre ki line fére et mette lor lédo so camarade.Ena dimoune p donne grand grand notion du palabre ,mé zot bisin koumence apliké ca à zot mm.Ena dimoune zot fére cuma dire zot bien content toi,cosé ,ryé ,manzé ,boire avec toi; mé dan to lé do p coze to cozé et palabres ki zot ine fére,zot dire soi-disant ki zot camarde ki fine dire ca.Le pire c ki éna dimoune non seulement fére palabres,mé zot conne invente éne tas cozé pou mette désordre.

A REFLECHIR ET A MEDITER DESSUS.

Bilimbirond 16/05/2006 19h04

Ekoute sega Kan Mo Pou Koser par Nancy 2rougere, li dire twa kouma palabres detrire lamitier, mariaze ek boucou liens ladan.
pren konsiance

Rihaana_ 17/05/2006 12h23

Mo pensé ke sé pa juste bannes moriciens ki fèr palabes.
Partout dan lémonde ena sa alors nous pas cpv dire ke bannes ti palabes/gros palabes sé lhéritage nous bannes ancêtres.
Bannes ki envi fèr palabes, zotte pou fèr palabes. Après si ena ki envie écoute zotte, zotte pou écoute zotte, si zotte envie propage rumeur la, zotte pou propage li. Foder pas zotte bliyer ke dimoune bien content ecoute bannes palabes car sa donne zotte ene lokipation et dan ene certaine marière zotte senti zotte important parce ke zotte fine tanne tel ou tel zaffèr lor tel ou tel dimoune.
Le pire sé kan zotte propage ène rumeur ki cave bless kikaine ou sali so limage

mtv 17/05/2006 13h03

Ayo Ki Ou P Dire Bilimbirond?

Ekoute sega Kan Mo Pou Koser par Nancy 2rougere, li dire twa kouma palabres detrire lamitier, mariaze ek boucou liens ladan.

K-pav fére zot ékuté des millers séga ca pou change nanrien,éna dimoune c inné en zot sa.Pli mové kan dimoune la éna mové sentiment et otres.Maziné zot.:mad::evil:

dorine421 17/05/2006 17h21

Citation:

Posté par mtv

K-pav fére zot ékuté des millers séga ca pou change nanrien,éna dimoune c inné en zot sa.Pli mové kan dimoune la éna mové sentiment et otres.Maziné zot.:mad::evil:

ena 1 lotte sega ki appelle "parole raconté" de babalé, sa aussi pas mal, sa raconte aussi lor zistoire palabre.:)

miaou 17/05/2006 20h48

MO PA CONTENT PALABRE DITOU PARCEKI SA GATTE PARTOUT...

mtv 18/05/2006 07h24

Mari Sega Ca

Citation:

Posté par dorine421
ena 1 lotte sega ki appelle "parole raconté" de babalé, sa aussi pas mal, sa raconte aussi lor zistoire palabre.:)

Wai mari séga ca par Babalé la.

Dorine éne tonne séga éna kum ca,mé pa tro conne banne titre la.Ena éne par CASSIYA ki dire <tou c ki zot conné zot p vine raconté.........>L'otre par ALAIN RAMANISUM mo croire c <raconté >ossi.:moris::evil:

Fuseau horaire GMT. Il est actuellement 15h08.

Édité par : vBulletin® version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0 Tous droits réservés.
Version française #12 par l'association vBulletin francophone
© 2003-2008 RadioMoris.Com