La notion de famille dans le mariage - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Divers. Miscellaneous.

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 23/02/2006, 13h46
Pena Titre

La notion de famille dans le mariage

récemment, dans mo lentourage fine ena n double mariaz.
sa 2mariaz ki fine célébré le meme jour fine célébré dans n clan intime (just les 4tourtereaux ki ti présents) et zot fami pa fine invité.
mo p saye mette mwa dan place zot parents et frers/soeurs et mo p saye maziné couma mo ti pu réagir si mo ti frer pa ti invite mwa so mariaz.
mo conner ki kan mo grand frer fine marié, nu tou ti présent pu célèbre sa lévènement la et partaz so la zoie.
sa kine fer mwa plis dimal sé kan mo mama ine dire mwa couma mama sa 2tifi kine marié fine souffert (et li continue souffer) de sa.

keski zot pensé lor la? eski zot aussi ti cav engage zot ec kikene sans invite so mifa? (mifa proche au moins: papa, mama, frers, soeurs)
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 23/02/2006, 14h14
Fan RM

moi mo pa ti pou cave ! mo partaze tro boukou zaf are zot, mo tro proche are zot pou pa invite zot mo mariaze!!! kan mo kalkilé, li impensab !!! Ene bon nouvel, ene gran évenement coum ca, si tou mo fami pa la, bé ki fete mo pou fer ??! Ena ene mank, mo la zoie pa pou pareil, li pou terni, sans mazine sagrin ki mo fer mo famiiiiiiiiii!!! ayoooo ! la em mo mazine ca, mo léker rissé !
Li impensab pou moi vivios!!
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 23/02/2006, 22h34
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
Mamzelle Crapo, C ene zistoire bien triste parceki pa tou les jour dimoune marier. Mais mo toujour croire ki to recolte ceki to semer. Si les parents tine grandi zote zenfants comment banne moriciens, ca pa ti pou arriver, C pour ca ki tou le temps mo dire ki nou na pa realise nou valeur.
Mais mo pa senti ki ena ene element d’amour dans sa 2 mariages, C ene cascade pou faire dimoune cose zote coser, eski marriages la pou durer? Time will tell.

Rocco
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 23/02/2006, 23h11
Fan RM

Citation:
Posté par Rocco
Mais mo toujour croire ki to recolte ceki to semer. Si les parents tine grandi zote zenfants comment banne moriciens, ca pa ti pou arriver, C pour ca ki tou le temps mo dire ki nou na pa realise nou valeur.

Rocco
Rocco, mo tout à fait d'accord avec toi lor ça point là! Mo penser qui si bannes parents là ti inculquer la notion de la famille bien dan la tête zot bannes zenfants, zordi, peut-être ki jamais ça pas ti pou arriver.

Moi, depuis qui mo tipti, à chaque fois ki mo parents ine sorti pou alle cotte bannes familles, zot ti oblige moi ek mo frere aussi pou aller même si des fois nou pas ti lé aller. Zordi, mone vine grand, mo conne l'importance mo fami et malgré ki mo loin avec zot, souvent mo téléphone non seulement mo maman et mo papa, mais aussi mo bannes matantes, tontons et grand-parents pou prend zot nouvel. En france, mo éna fami également, et souvent, mo alle passe mo week-end ek zot plutot ki mo alle passe mo week end ek mo bannes camarades, etc (A. Ramanisum ine dire camarad camaron sa mo frère!). Ene fami, surtout nou mama ek nou papa, zot pou toujours là pou nou, mais ene camarade, li pa pou necessairement tout le temps là pou nou.

Mo sire qui pou la plupart d'entre zot, la famille éna également ene grand place dan zot léker et ki zot pas envisage marier sans invite so fami! Ena dimoune ki pas dan meme pays ki zot fami et ki pé sagrin ki zot fami pa gagne l'occasion pou assister zot mariaz alors ki d'autres pa meme invite zot propre maman papa ki avec zot

Virginie, merci pou sa topic là! Tone fer nou réalise ene nouveau phénomène de la société et mo sure ki ce n'est pas les deux seuls cas.

Ici, mo bon camarade ene française dont bannes parents divorcés et li dire moi ki so papa ti remarier et ki pas ti meme invite li ek so soeur! Quand li ti pé raconte moi sa, so larme ti pé couler... Là, c'est le papa lui-même kine déjà perdi la notion de famille... Ki l'exemple li donne so bannes zenfants? Comment li esperer ki ene jour kan so bannes tifis marier, zot invite li?
Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 24/02/2006, 13h32
Labourer

Envoyer un message via MSN à sessen
notions de famille

Citation:
Posté par Nathalia
Moi, depuis qui mo tipti, à chaque fois ki mo parents ine sorti pou alle cotte bannes familles, zot ti oblige moi ek mo frere aussi pou aller même si des fois nou pas ti lé aller. Zordi, mone vine grand, mo conne l'importance mo fami et malgré ki mo loin avec zot, souvent mo téléphone non seulement mo maman et mo papa, mais aussi mo bannes matantes, tontons et grand-parents pou prend zot nouvel. En france, mo éna fami également, et souvent, mo alle passe mo week-end ek zot plutot ki mo alle passe mo week end ek mo bannes camarades, etc (A. Ramanisum ine dire camarad camaron sa mo frère!). Ene fami, surtout nou mama ek nou papa, zot pou toujours là pou nou, mais ene camarade, li pa pou necessairement tout le temps là pou nou.

Mo sire qui pou la plupart d'entre zot, la famille éna également ene grand place dan zot léker et ki zot pas envisage marier sans invite so fami! Ena dimoune ki pas dan meme pays ki zot fami et ki pé sagrin ki zot fami pa gagne l'occasion pou assister zot mariaz alors ki d'autres pa meme invite zot propre maman papa ki avec zot

Virginie, merci pou sa topic là! Tone fer nou réalise ene nouveau phénomène de la société et mo sure ki ce n'est pas les deux seuls cas.

Ici, mo bon camarade ene française dont bannes parents divorcés et li dire moi ki so papa ti remarier et ki pas ti meme invite li ek so soeur! Quand li ti pé raconte moi sa, so larme ti pé couler... Là, c'est le papa lui-même kine déjà perdi la notion de famille... Ki l'exemple li donne so bannes zenfants? Comment li esperer ki ene jour kan so bannes tifis marier, zot invite li?
Nathalia merci pou ça ti témoignage là, mo tout à fait d'accord avec toi. Mo juste éna pou rajoute 2/3 mots:
nou éna ène sel mama ek papa lors sa la terre là ,
to capav change mari ek femme
mais ène leker ène mama ek papa kan li souffert,
jamais to pas pou capave changé, ....

ek c pas nécessaire faire ène grand marriage ,
mais bénédiction to mama ek to papa ek famille proche,
ça même li suffit pou to bonheur ,...
Réponse avec citation
  #6 (permalink)  
Vieux 01/03/2006, 02h49
Couper Cannes

dans mariaz bizin ena fami proche
si perna sa pas appeler mariaz
Réponse avec citation
  #7 (permalink)  
Vieux 01/03/2006, 07h37
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
Raconte nou inpe to mariage Boolaki, to banne dialog bien interessant.

Rocco
Réponse avec citation
  #8 (permalink)  
Vieux 01/03/2006, 10h28
Fan RM

Koma sirman la mazorité dentre nou mwa osi mo mifa mo tou sa mana.
Mifa avan apré vine leres.
Aster ene eveneman koma mariaz kot mo fami pa invité,ki mone vine fou sa.
Aster mo fer koné ki mo fami sé osi ban mam RM,pa fer zes ar nou pou gagne cou.Biz à toute la famille
Réponse avec citation
  #9 (permalink)  
Vieux 01/03/2006, 16h38
Super Fan RM

Citation:
Posté par danny
Koma sirman la mazorité dentre nou mwa osi mo mifa mo tou sa mana.
Mifa avan apré vine leres.
Aster ene eveneman koma mariaz kot mo fami pa invité,ki mone vine fou sa.
Aster mo fer koné ki mo fami sé osi ban mam RM,pa fer zes ar nou pou gagne cou.Biz à toute la famille
Kewl alor
1 brier lor base
Réponse avec citation
  #10 (permalink)  
Vieux 08/03/2006, 01h29
Couper Cannes

Citation:
Posté par Rocco
Raconte nou inpe to mariage Boolaki, to banne dialog bien interessant.

Rocco
moi kan mo ti marier mo bien rapelle.mo ena cassete mariaze tou la case.tout coup kan mo tout seule ek mo madame la case kan zanfant ine alle reste cotte mo mama mo assizer ek mo madame mo guette video mariaze.

moi kan mo ti marier mo mariaze ti fer dan rabita hall.1 semaine ti ena tamtam kot moi.tout mo banne camarade mo ti inviter.ek lor la zour mariaze couma to conner 1 musulman fer nikkah.aber sakine arriver

dan mosque to fer nikaah.couma mo dire nikaa kaboul c`est a dire mo accepter mo madame comme mo madame to pas ler kwar 1 mo banne camarade crier koulouter.sa ler la mo meme mo finne riyer.apres sa couma nikaa fini p sorti dans mosque to pas ler croire banne la cachiette mo soulier.lerla 1 mo camarade vini.li dire coumsa banne la ine cachiette to soulier.mone fini conner ki line roder.mo finne tire 1 lenveloppe mone donne li.la dans seki li pas ti conner c`est ki lenveloppe la mone tire dans poche coter gauche ek dans poche coter gauche mo finne mette ziste papier dans lenveloppe.piti pane trouver papier li finne prend lenveloppe la apres li finne vinne kitte mo soulier ek moi.

rentre dan loto p arrive rabita hall kan p alle assizer ena mo madame so soeur li osi li finne prend 1 lenveloppe ek moi.pas bizin dire ou kan marier la bizin ena 1 douzaine lenveloppe la dan.pas facile sa mo dire ou.selma seki plis zolie c`est kan mo ti coupe gato ek mo madame tout la fami camarade tout sa la ti la.mo ti bien content sa lheure la.mo madame osi ti content a cause depi 7 bananer ki mo finne cachiette alle zoine ek li tout sa mo finne reussi marier.

apres mariaze fini tout sa.depi mercredi soir fami ine vinne kitte nous dans campement.sa ler la ki mo cpv dire.couma fami p kitte nous devant la porte campement mo nek ouvert la porte ek ferme la porte derriere moi.sa ti coumencement nous lune de miel.mo pas pou raconte zotte plis ki sa.selma mo mariaze mo ti bien content.

Ala 1 peu histoire mo mariaze rocco
aster la raconte nous 1 peu to mariaze 1 coup
Réponse avec citation
Réponse

Tags
dans, famille, mariage, notion

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages