|
|||
|
Assez plorer kamarade morisien fine voter sa
- DEMOKRACIE - aster si to ouler kapav fer kouma Amin Dada et Sadam Hussein ..... lol |
|
||||
|
Capav ancien gouvernement pas ti bon mais nouveau là aussi dégeulasse!!! Malin malin et demi!!! mo démane moi combien mensonges ine dire pour vine au gouvernement!!! 5 ans dans l'opposition mo ti espéré ine grandi impé mais mo trouvé encore ti garçon culotte courte même
Faire moi riyé 100 jours!!!! http://www.lemauricien.org/weekend/050724/ac.htm#1 Citation:
|
|
|||
|
Zuzaluv to conner qui ban moricien ti pe reproche ancien gouvernement ....
Beranger ti pe rod imite gouvernement Ramgoolam ..... AB enne sel gopia ena et fine bizin retourne li au pouvoir pou pas continier get Beranger imite gopia. Gopia pou gopia "the original is better" Nou parer pou get so sinema pas tracasser toi parce qui personne pas indispensable et apres la mort beranger et mem Ramgoolam MORIS pou continier vive ----- alors vive lil moris --- vive ban moricien et laisse politicien parce qui zotte tou mem $^%^* garde nous confiance dans nou mem. GATOSOSO |
|
||||
|
Ni l'un ni l'autre pas interesse moi... couma mo grand-père ti dire blanc bonnet bonnet blanc!! Ene pas vaut lot! Ena guette race moi mo guette cé ki fine accompli... et nanien pas fine fer et nanien pas pou faire, 100 jours ou pas... donne zot 1000 ans zot (l'un ou l'autre) pas pou fouti faire nanien!
Mais c'est qui interesse moi c'est l'avenir ça la forêt là, nature watch éna raison inquiet. Couma to fine dire mo espéré Moris vive parski si coummence taille à droite et taille à gauche né pli pou reste nanien... Vive bann moriciens... |
|
|||
|
Pm ine cause ninporte
Dire Ramgoolam arrete cause ninporte. Dan 100 zour li pu change la vie. Tou ban indicateur economik dan bez. Croissance zis 3.8%. Chomage 9.7%. Inflation ine augmenter. Disic ek textile pe alle mort.
Si li resseli chanze la vie mauricien dan 100 zour, alors Navin Ramgoolam bizin gagne prix nobel economics. |
|
||||
|
man la conne fer leker lepep content
Choisy, politique Navinchandra c'est vide la caisse l'étât, fer lepep content et laisse gros dette lor latet du prochain govt
|
|
||||
|
Citation:
En est-ce ki kaine conner ki faire MSM/MMM in perdi l'elections. Mone tender ti enan analyse, mais mo pane trouve lor web. |
![]() |
| Tags |
| 100, banne, change, morisien, pou, vie, zour |
| Outils de la discussion | |
| Modes d'affichage | |
|
|
Discussions similaires
|
||||
| Discussion | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
| Eski banne remedes Moriciens efficasse? | Rocco | Divers. Miscellaneous. | 36 | 27/01/2006 04h11 |
| Nou la langue créole! | tipima | Discussions Générales | 26 | 22/05/2005 16h50 |
| L'ETE PE RENTRER ET NA PA TRAMPE DANS CA BANNE LA SAUCE LA!! | Rocco | Discussions Générales | 3 | 03/05/2005 22h04 |
| Paroles de "Mone Amouré" par Zotsa | laura | Paroles. Classées | 0 | 21/12/2004 20h49 |
| Moris / Mauritius / L`ile-Maurice | SheHzaD555 | Discussions Générales | 36 | 22/07/2004 17h55 |
Fuseau horaire GMT. Il est actuellement 10h03.

Mode linéaire