Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice (http://www.radiomoris.com/forum/)
-   Divers. Miscellaneous. (http://www.radiomoris.com/forum/divers-miscellaneous/)
-   -   Ki santeur zot conten? (http://www.radiomoris.com/forum/divers-miscellaneous/2230-ki-santeur-zot-conten.html)

Chelsea 03/07/2005 22h47

Tout bannes bons chanteurs sega comme Alain Ramanisum, Didier Clarel, etc.

Sinon, mo kontan ecoute Mariah Carey, Helène Ségara, Natasha St-Pier, Isabelle Boulay, Brian McKnight, Bryan Adams, Michael Bolton, etc.

mamzelle_crapo 03/07/2005 22h56

Citation:

Posté par Chelsea
Tout bannes bons chanteurs sega comme Alain Ramanisum, Didier Clarel, etc.

Sinon, mo kontan ecoute Mariah Carey, Helène Ségara, Natasha St-Pier, Isabelle Boulay, Brian McKnight, Bryan Adams, Michael Bolton, etc.

Enfin n tifi ki content natasha st pier couma mwa. B mo dir twa, al guet li en concert, to pa pu regretté :p
To larmes lizié pu coulé telmen li emouvante kan li santé. Enplis li pa fer simagré pendan so live, li reste xtra simple :)

Chelsea 03/07/2005 23h58

Citation:

Posté par mamzelle_crapo
Enfin n tifi ki content natasha st pier couma mwa. B mo dir twa, al guet li en concert, to pa pu regretté :p
To larmes lizié pu coulé telmen li emouvante kan li santé. Enplis li pa fer simagré pendan so live, li reste xtra simple :)

Mo mari kontan Natasha St-Pier, so la voix extra zolie.
Tout so bannes santers zolies, mo bannes préférés sont Toi qui manques à ma vie, Juste un besoin de chaleur, Nos Rendez-Vous, L'amour emporte tout...

jennifer_girl 04/07/2005 10h47

moi mo content: t-east,alain ramanisum,claudio,cool man dila,blackayo,jean claude gaspard,zotsa,nancy,sylvio louise,claude lafoudre,bhojpury boys,otentik street brothers,cassiya, ect...

et autre que sega mo content hit hop americain ,fat joe,50 cent,g-unit,mariah carey,missy elliott,nick cannon,mario winans,b2k,frankie j,Nelly,lil flip,Jay sean,Juggy d

mamzelle_crapo 03/08/2005 22h52

Citation:

Posté par mamzelle_crapo
Kyo, Natasha St Pier, Pierrick(Nouvelle Star), The Calling, Negro pu la vi, System R, Gangsta Beach.

mo bizin add raphael :-P

Nathalia 04/08/2005 06h48

Citation:

Posté par mamzelle_crapo
mo bizin add raphael :p

Mone remarque ça vivi:p

Et moi, j'adore aussi Raphael, Kyo, Keane, Placebo, Zazie et Celine Dion;)

"See you at the bitter end"

sistajah 04/08/2005 08h58

vivi tu me dcoi!! negro pou la vi, system R...enfin!!

BLA>II<AYO(TCHECK TO LIFE-LE MEILLEUR ALBUM), MASTER >II<OOL B(LIVE N DIREK ALBUM INOUBLIABLE AVEK DON SPIRITIEL),O.S.B.( ALBUM NOU>II<I LA)

Bon jarete la pub pour O.S.B

sinon big up respect a cassiya(lemorne)-kaya freeman(tou les albums)-ras ti lang(evolition, l'edidasyon),monaster(ke ce soi ultimatum ou benz bla>II<a en solo, ou en groupe c dla BOMBE, monaster revien biento)-tian corentin(seggae kontinye)-natir de chamarel(polisyon)

bon fo pa smentir j'ador lin dan negro pou la vi et snyper et t-east!!
mai jprefere les groupe ou les chanteurs ki ont msg a paC, un truk ki a du sens kwa! pa d groupes de ptit *** ki parle ke de femmes, d'amour!!! (system r, negro pou la vi)
c du comercial tou sa, c pa de la vrai zik!!

j'm sinik,celine dion, maria carey,bryan adam,boyz II men,corneille,the fugees,poetic lovers, system of a down,alpha blondy,pierpoljak,daddy mory, admiral T,et bien d'otre.

bon on va pa oubli THE KING-THE LEGEND OF REGGAE BOB MARLEY

mamzelle_crapo 04/08/2005 08h59

Citation:

Posté par Nathalia
Mone remarque ça vivi:p

Et moi, j'adore aussi Raphael, Kyo, Keane, Placebo, Zazie et Celine Dion;)

"See you at the bitter end"

oui nath, c vrai que depuis le temps que je parle de raphie.:)
sinon, j'aime bien la chanson que zazie avait faire avec axel bauer "a ma place:-P

"Je n'attends pas De toi que tu sois le même
Je n'attends pas de toi que tu me comprennes
Seulement que tu m'aimes pour ce que je suis"

soleil62 04/08/2005 14h17

Citation:

Posté par mamzelle_crapo
Ki zot santeur(santeuse) préféré? Et ki santé zot cav ekuté non stop telma zot appréciye li?
Mwa mo bien conten Kyo, Natasha St Pier, Pierrick(Nouvelle Star), The Calling, Negro pu la vi, System R, Gangsta Beach.

Kyo: Je saigne encore
Natasha St Pier: Toi qui manque à ma vie
Pierrick: A coeur ouvert
The Calling: Wherever u will go
Negro pu la vi: Adieu mon amour
System R: La pauvreté
Gangsta beach: Tell me why

Pa coné comié santé Gangsta 4ever ine fer, selma mo bien conten You're the one osi

moi alain Permal ,sega mama....ene hommage pou tou bane mama lor la terre....mo capave ecoute li gramatin ziska ale dodo....:-P:-P

mamzelle_crapo 04/08/2005 14h34

b sistajah, to cone mwa
mo pa cav ekut zist n kaliter lamizik
bizin goute impe de tou.
b mo remersiye bondié ki ena banes groupes kouma nplv...:)

Fuseau horaire GMT. Il est actuellement 08h42.

Édité par : vBulletin® version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0 Tous droits réservés.
Version française #12 par l'association vBulletin francophone
© 2003-2008 RadioMoris.Com