ene ti pensée pou mo famille ki reste MAurice - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Divers. Miscellaneous.

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 16/06/2005, 08h05
Fan RM

ene ti pensée pou mo famille ki reste MAurice

Zordi ene zour spécial pour moi : C mo l'anniversaire.

Mo ena tou pou etre heureuse : ene mari ki bien content moi, ene piti extra, mo famille autour de moi, la santé, ene travail ki intéresse moi, ene la case kot mo senti moi bien.

Mais mo famille Maurice (famille mo mari en fait) manque moi terrible. Mo pense zot tous les jours. Quand mo pense zot mo larme dans mo lizié. 9a ranne moi malade ki mo pas pe alle mariage mo cousine ça l'année là. Mo pe envie trouve zot.

Bon j'espère que j'ai fait pleurer personne.
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 16/06/2005, 08h34
Labourer

Envoyer un message via MSN à vandesiles
Joyeux anniversaire Bisoulili !

Je comprends que tu sois triste, je crois que nous sommes nombreux à souffrir de ne pas voir notre famille... surtout qu'on aimerai pouvoir partager les moments de notre vie avec eux...

Mais je suis sur Bisoulili que ta famille ressent la même chose que toi et que malgré la distance qui vous séparent, ils pensent à toi et aurai surement aimé être avec toi en ce jour spécial...
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 16/06/2005, 08h57
Fan RM

Hey oui mo croire nou tous (ou presque) dans ça situation la. Nou famille loin are nou mais ça faire partie la vie et nou esaye prend li avec le sourire. Moi fer 5 ans, mo pas fête mo l'anniversaire ni noel ou l'année avec bane famille, mo bane parents et mo deux soeurs. Mais bon, ki pou fer, zamais pa gagne l'occasion rentre tizil période décembre. Mais mo konner mo pe reconstruire ene ti famille lor RM, mone meme gagne ene frero, Danny. Allez bisoulili, nou tous la main dans la main, nou passe ça bane l'étape la ensam!!! biz!
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 16/06/2005, 09h37
Fan RM

Erta Bisoulili nou compren ki to pé ressenti, nou oussi nou pareil dan bane moment coume sa, mais selma mo sire ki to mama contan ki to heureuse malgré la distance ki pas facil pou gerer des fois.
Couraz Bisoulili, nou avek toi et ici lor RadioMoris nou éne ti fami oussi.

Bisous à toi.
Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 16/06/2005, 13h32
Fan RM

Merci à tous.

Mary, mo famille en France (suis française). C famille mo mari ki reste Maurice. Zot manque moi couma dire mo prop famille (mo considère zot couma mo prop famille de toute façon !!!!).
Réponse avec citation
  #6 (permalink)  
Vieux 16/06/2005, 22h00
Super Fan RM

Citation:
Posté par Bisoulili
Merci à tous.

Mary, mo famille en France (suis française). C famille mo mari ki reste Maurice. Zot manque moi couma dire mo prop famille (mo considère zot couma mo prop famille de toute façon !!!!).
Yes Yes Yes

Joyeux anniversaire a toi
bien content ki tanne dire to 1 francais ek to coze creole...
manze ek li fi
Réponse avec citation
Réponse

Tags
ene, famille, maurice, pensée, pou, reste

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages