Ki zot fête préféré - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Divers. Miscellaneous.

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 05/06/2005, 18h37
Fan RM

Ki zot fête préféré

Ki zot fête préféré

Dire moi ki zote fete preféré ki fête ine marke zot dans zot la vi kifer zot pli content tel fête ki bon souvenir zot ena pou sa fête la

moi ena n anniverzaire ki ti marke moi pour mes 18 ans mo bane parents ti fer moi n mari surprise pas ti coné di tout grand fête ti fer avec tout bane familles et bane copine ti top net ti bien amisé zamais pas pou bliyé sa moment la

Apres mo ti content fête divali pour gagne gato avec voisin voisine tout ca bane gato la hum mo ti content manze gato patate avec gato roche depi mone quitte morice pane manzé encore gato roche encore ena ca gato morice

Et Moi mo fête préféré c fête des meres a chaque fois kan fête des meres en bas mo lorier mo trouve des desin des poeme ki mo zenfants ine fer lécole mo trouve ca vraiment bo pour moi c une des plus belle fete o monde

A zot merci

MIMI
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 05/06/2005, 19h03
Super Fan RM

moi dans coter congé publique plis zolie souvenir ki mo ena c le 12 mars 2003

le 11 nous ti alle danser arena plis nous ti alle fer le tour le nord kan fini

et apres so le matin kan nous ti p retourner nous ti fer accident rond point terre rouge

pendant 3 heure temp moi ek mo camarade kim ti reste dans station

mais apres sa... la journée la ine termine en beauté en vrai beauté

ti trop top sa zour la... inoubliable
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 05/06/2005, 19h35
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
Ki zote fete preferer?

Moi mo fête préféré C le 31 Février jour fête Rocco cote tous banne Roccos joine enssam, chakene ammene camf ek so coco et nou tou casse coco nou camarade devant lotel du gouvernement. Parfois kand nous yen ine monte lor nous, nous envi casse coco ca banne dimoune ki travaille par laba la.

Bon topic.

Rocco
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 05/06/2005, 22h46
Enflé

Divali ene mari fete sa. Depi mo titip mo ti mari kontan manze gato patate ek al guete bane la caze illiminé dan la ri. Malheureusemen dan l'angleterre pa capave fete Divali pareil kouma dan moris.

Sinon dan l'enfance fete prefere ti l'anniverser ek noel. En grandissant bane fete prefere in vine bane fete avek camoude kot nou danse nou sega, zouer nou djambé ek nou la guitar. Bane tifi al rode drap lor lili pou met autour lerein pou fer zipe pou casse sa sega la. Pa p coze ziste tifi morisienne, p koze europeene tou la dan. Telmen santé oula la lé..ala derniere foi voisine vine guete nou, dir nou li ti kroir kikene pe assasiné telmen p krier
Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 06/06/2005, 07h43
Enflé

Envoyer un message via Yahoo à keyshia
Moi J'aime bien le nouvel an et noel Car noel est une fête de familles mais ce qui est bien ces que nous celébrons une nouvelle année et de nouvelle choses à tant aimer et de partager le nouvel an est drole parceque nous revivons est nous somme tous fières de célebrer a nouveau une nouvel fois une année jaime ausi les anniversaire pour avoir des cadeaux

keyshia :P
Réponse avec citation
  #6 (permalink)  
Vieux 06/06/2005, 08h04
Fan RM

Comme vortex, Diwali mo favorite fete. Dada,dadis, chacha, chachis, mamou,mami etc zoine et nu mette la lumiere partout.

Mo encore rappelle pu diwali nu ti pe zouer l'armee. Nu ti pe prend ban petards et nu ti pe fere ene simulation of war. Nu pe bombarde ban ene are nu ban petards

C'est fete ki mo mank plus. A coz la famille ti pe organise ban poojas and les diners. Nana bcp .... I am feeling homesick now... better stop here
Réponse avec citation
  #7 (permalink)  
Vieux 06/06/2005, 08h04
Fan RM

Moi kan mo ti tipti mo fête preferer ti noel, le sapin tan attendu, sa loder sapin frais la ziska ler marque éne mari souvenir d'enfance et aussi la joie decouvrir cado le matin, mais astère mo apprecier touzour la fête de noel mais dan éne lot manière népli croire bolom boel mais mo trouve sa couma keysia dire éne fête familial,
Nouvel oussi li magik, tou fami réuni encore cotte mama, sa zour la sa réunion la li pas pareil couma bane lézot zour ki fami réunit, tous réunit autour éne bon briani, lerla ki éna comik, bane ki pas habituer boire inn corek ek éne verre, bel nissa. Astère mo loin mais sa marker pareil dan mo lesprit éne bane bon moment passer en famille.
Astère moi aussi mo fer pareil ek mo fami mo fer éne max po ki sa fete la reste éne mari souvenir familial.
Réponse avec citation
  #8 (permalink)  
Vieux 06/06/2005, 13h23
Jaz Jaz est déconnecté
Foreman

mwa mo fete preferer bakreed,,
1. gg briani pou manzer (pa bizin dir)
2. gagne vermicel
3. gg casse ££££££$$$$$$$$
4. nou passe dan tou lacaz , commmencer par dada dadi, tonton tantine, nou alle ramasse nou lenvelop... 1 la zournee nek conte cass meme...pe attane la..ti ena 1 bolfam 102 mo voisine...li kan to aller li done Rs 500 par la tete....mari content sa ...
5. nou guette coupe licou bef...mari sani sa,,,,,nou zenfant pe gueeter par la fenetre,,,ki pli zoli encore,.nou tou monte dan loto alle partaz la viande coumsa cav gg encore pitaille...

enfin boucou la zoie sa sirtout kan mo ti zenfant.....

PS. 1 zour mo tonton so bef to sover...li galouper pied-ni derrire bef 1 kilomet...pa facile sa...kan mo tander mo gg rier mais so lipied ine blesser tou.enfin si pena zistwar pareil pena fun...

mo touzour mane bakreed...
Réponse avec citation
  #9 (permalink)  
Vieux 08/06/2005, 00h41
Pena Titre

Zamai mo pu bliye mo 15ième anniversaire. Ti fête li moris. Erezma ki mo ena n film, parski sa swar la mo ti dan n éta...pfouf!Pa cav décrir li.

Mo pa conten tou saki fêtes familliales. Banes français zot conten manzé, bwar, manzé, bwar.Zist sa ki zot cone fer. N la zournée to bizin asizé, to bizin manzé, to bizin bwar. N mari gran pfoufffffffffff ki bizin dir la
Réponse avec citation
  #10 (permalink)  
Vieux 08/06/2005, 06h19
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à SISTA

Mo fete préféré c'est le 31 décembre à moris biensur !

Mo pensé pena so deuxième dan le monde çà

Ene ta préparation tout neuf, ménage à fond , vetement neuf et l'heure pou sonne çà banne pétard là pile minuit WAOW!!!!!!!!

Mone éna la chance ale faire réveillon moris depi mo içi ! Top net

Lerla voisin voisine famille tous ensam nou fete nouvelle année !
Réponse avec citation
Réponse

Tags
fete, preféré, zot

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages