|
|||
|
Quelques accords
Hello voici quelques accords. Bon j'ai fait moi-même alors soyez indulgents hein
Du mal - Double K Dm F C G (à partir du moment où il commence à chanter) Mo pa pou resté - ? (j'ai fait un copier-coller des paroles que Monica95 a mises) Mo pa pou resté D Kouma tou zenn mo ti amourez A Ek mo léker mo finn swaziré Bm Enn dimoun ki pou rann mwa herez G pou viv ar twa tou long mo lavi D Li ti dir nou pou maryé ek kan A D nou pou ena zanfan wi nou pou bizin seryé Pandan dé-zan nou ti dan korek Apré sa tou pé sanz direksyon Mo mari pé servi karaktèr Tou se ki mo fer pa fer li plezir Mo pa kapav kozé tou létan li exsité Mo pa pou kapav resté Refren Li baté mama Li baté li fer mwa dimal (dé fwa) Li baté mama Ki baté ki pa fer dimal Tou létan li exsité so lamé nek tapé Mo pa pou kapav resté Létan nou dé ti fer konesans Zoli kozé ki li ti kozé Li dir mwa fam pann fer pou baté Nou ti éré Nou ti fer gaté tou sala népli trouvé So lamour fini sanzé Pa pou kapav siporté Mama dir mwa bizin pran pasyans Pa dir ki mo pann donn li so sans Mo alé vini lakaz mo mama Zordi baté dimin rétourné So lavi fini sanzé Mo lavi ki an danzé Mo pa pou kapav resté Refren Lamisik - Sexy Queen & Rexy King D A G Momon - Selmi# E A Marlène - Cassiya Am F Mo ti invité are carades Am G pou al etc. Am F ayo marlène Am F Ouai ouai Marlène G Am G Am Anguille là cordé C G Sega gobelet F C A li dire moi tire mo cal tir mo cal tire mo Sega Marié avec Doloresse (dsl je ne me rappelle plus du titre mais j'adore cette chanson) - Tian (J'aime bien Tian, dommage qu'il ne soit pas un peu plus populaire...) F C A# C ??? Dire so mama lin décidé pou li marié avec Doloresse Voilà amizé aster! |
|
|||
|
Recherche Paroes de chansons de John Kenneth Nelson
Bonjour,
Je suis musicien et lors des soirées que j'anime on me demande souvent de jouer des ségas de John Kenneth Nelson notamment "tora tora" ou "Missié Koutou" etc... aussi je suis à la recherche d'un CD (ou tout autres supports) contenant tous les morceaux de ce grand Artiste ainsi que les paroles de ces chansons (surtout tora tora) c'est assez urgent car je dois assurer un mariage en juillet et les mariés voudraient la chanson 'tora tora' en ouverture de la soirée. Merci beaucoup pour votre aide. Envoyé réponse sur le Site ou à serge.renaud@euroclear.com |
|
|||
|
je cherche désespèrement les paroles (ou CD) de john Kenneth Nelson (Tora Tora, Missie Koutou etc...)
D'avance MERCI Répondre à sergerenaud@neuf.fr |
![]() |
| Tags |
| recherche, sega, tablatures |
| Outils de la discussion | |
| Modes d'affichage | |
|
|
Discussions similaires
|
||||
| Discussion | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
| Our beloved song Sega | Lewis Nadal | Discussions Générales | 41 | 14/07/2006 13h42 |
| Paroles de "Bate sa séga la" par Marie Michele Etienne | laura | Paroles. Classées | 0 | 31/03/2005 10h03 |
| Paroles de "Bat Séga" par Alain Ramanisum | SegaMan | Paroles. Classées | 0 | 20/03/2005 01h51 |
| recherche sega bindu | dave | Discussions Musicales | 10 | 26/02/2005 15h35 |
| recherche CD sega, ragga mauricien à Paris | draoulos | Discussions Musicales | 4 | 19/08/2004 07h51 |
Fuseau horaire GMT. Il est actuellement 18h20.

Mode linéaire