|
|||
|
Salut, je viens juste de prendre connaissance de cette section (je connaissais juste radiomoris en live).
Superbe!!! De plus longanina, je crois qu'on s'est déjà croisés sur un autre forum, non? Pour ma première contribution, voilà l'adresse de mon site internet, où vous trouverez quelques tablatures créoles : http://site.voila.fr/tablaturesegamaloya Sinon, j'ai trouvé cet autre site lors de mes recherches : http://perso.wanadoo.fr/son-reunion/tabsega.htm |
|
|||
|
Longanina, le prénom Célia est très important pour moi, et je suis comblé d'avoir trouvé les paroles ainsi que les accords de cette chanson ici grace à toi.
Mais je ne comprends que des brides de la langue Mauricienne. Pourrais-tu STP me traduire en Français??? (par MP?) En remerciement d'avance, voici une chanson de ton groupe préféré (d'autres suivront) : PS : encore une fois, je ne comprends pas vraiment le Mauricien, alors ce ne sont pas les vraies paroles, mais une estimation faite par moi...d'ailleurs, je suis preneur pour qui a les bonnes paroles! CASSIYA Rêv not zancêtre G D Em C (ou : D A B- G ) Couplets : Justin pé debout lé bor la mér, de moun fin antouré, lé tour in grand di fé Zot i tourn koman bat son ravann, mé lé kér déchiré, l’amour lé dan li zié (Bis) La montann, o lo laé lo lo, diz an l’esklavaz monté désann dan mon légo Sa fér mwin rapél tout bann kri oté juska krié langaz ket i pe kozé Mon léspri kontinué alé zanfan Mazine sa bato la ti sépar nou an la tér gran papa Lév la têt mo gét lorizon Mo pé fér vizion ki pozision kot nou bann vré nasion Zordi isi nou dans séga ravann, sa mêm gran souvenir Premié bonn ané fin kloturé Em C Bezwin remersi le siél Ke nou fin tir dan nou la min Bezwin remersi le siél Ken ou fin tir dan mou le pié Solo. Couplets. O lo la é lo lo, o lo la é la la, di zan l’esklavaz monté desann dan mon léko (12 X) |
|
|||
|
Reve nou encetre Festin pé dérouler bord la mer dimoune fine entourer Autour éne grand di feu Ler ti John coumance bat so ravane Fer lé ker désirer larme roulé dan lizié Gran festin pé dérouler bord la mer dimoune fine entouré Lé tour éne grand di feu Ler ti John coumance bat so ravane Fer lé ker désirer larme roulé dan lizié Lér mo tane oh la lé lo lo Du sang l’esclavaze monté désan dans mo lékor Sa fer mwa rappel tou bane crioté ziska blier langaze qui ti pé causer Mo l’esprit conti aller zenfant mazine sa bato là ti sépar nou are la terre gran papa Lève la tête mo guette lors brizon Mo pé fer vision ki position cot nou bane vrai nation Zordi ici nou danse séga ravanne sa mem gran souvenir Comier banané fine tortiré Bizoin remersi le ciel pou sa la chaine ki l ifine tire dan nou li main Bizoin remercier le ciel pou sa la chaine ki li fine tire dan nou li pied Instrumental …………………………….. Gran festin pé dérouler bord la mer dimoune fine entouré Autour éne grand di feu Ler ti John coumance bat so ravane Fer lé ker désirer larme roulé dan lizié Gran festin pé dérouler bord la mer dimoune fine entouré Lé tour éne grand di feu Ler ti John coumance bat so ravane Fer lé ker désirer larme roulé dan lizié Lér mo tane oh la lé lo lo Du sang l’esclavaze monter désan dans mo lékor Sa fer mwa rappel tou bane crioté ziska blier langaze qui ti pé causer Mo l’esprit conti aller zenfant mazine sa bato là ti sépar nou are la terre grand papa Lève la tête mo guette lors brizon Mo pé fer vision ki position cot nou bane vrai nation Zordi ici nou danse séga ravanne sa mem gran souvenir Comier banané fine tortiré Bizoin remersi le ciel pou sa la chaine ki l ifine tire dan nou li main Bizoin remercier le ciel pou sa la chaine ki li fine tire dan nou li pied Oh lo la hé lo lo, oh lo la hé la la Di san l’esclavaz monté desan dan mo lé kor (plusieurs fois) |
|
|||
|
Célia (la chanson est en bas de cette page:
http://radiomoris.com/rm/viewtopic.p...14d02ad04e7ef0 |
|
|||
|
ici cote nou été
To copie bon mais mank des trois ti zafer la dans, Ici cotte nou été, c’est ki fini encercler are la vie martériel Zotte ki pé faciner, na pas tout qui pé vivre pareil Pou ki fer la prend parole bon dieu Servi formalité pou faire lé zotte changer parfois rode trompe sé qui pé suivre la vérité ena ki ti fini renseigner parcor sanzé zotte bane mauvais pensée tout sa ki zotte posseder zamais zotte trouve assez sa ki éna boucou palé partager sé ki péna pé dimane sarité guette sa lotte là li attane l’hospitalité par ailleur guette sé ki éna inpé zotte trouve pou gaspiller quand même ki zotte conner Ena dimoune ki pé dormi sans manzé Sé ki mo pé dire mo pas pé critiquer Mo conné ki lors sa la terre là personne pas parfait Laisse raconter couma pé vivre l’humanité Tout lé zour zotte annonce sa geste consiance Perversité encor dans l’existance Guette sé ki pov coubé avec la pauvrété Tout sé ki zotte conné zotte pé vine raconté Tout sé ki zotte conner zotte dire bizin propagé Zotte dire zotte conné oussi Dimin ki pou arrivé Qui sane na pou bater mo dimendé sa décision bon dieu Tout sé ki zotte conner zotte pé vine raconter Tout sé qui zotte conner zotte dire bizin propagé Zotte dire zotte conné oussi Dimin ki pou arriver Qui sane na pou bater mo dimendé calamité bon dieu Ici cotte nou été, c’est ki fini encercler are la vie martériel Zotte ki pé faciner, na pas tout ki pé vivre pareil Pou ki faire la prend parole bon dieu Servi formalité pou faire les zotte changer parfois rode trompe sé ki pé suivre la vérité ena ki ti fini renseigner parcor changer zotte bane mauvais pensée tout sa ki zotte posseder jamais zotte trouve assez sa ki éna boucou palé partager sé ki péna pé dimane charité guette sa lotte là li attane l’hospitalité par ailleur guette sé ki éna inpé zotte trouve pou gaspiller quand même ki zotte conner Ena dimoune ki pé dormi sans manger Sé qui mo pé dire mo pas pé critiquer Mo conner qui lors sa la terre là personne pas parfait Laisse raconter couma pé vivre l’humanité Tout lé zour zotte annonce sa geste consiance Perversité encore dans l’existance Quand pou accelere dormi avec l’idée vengence Tout sé ki zotte conner zotte pé vine raconter Tout sé ki zotte conner zotte dire bizin propager Zotte dire zotte conné oussi Dimin ki pou arriver Qui sane na pou bater mo dimendé sa décision bon dieu Tout sé ki zotte conner zotte pé vine raconter Tout sé ki zotte conner zotte dire bizin propager Zotte dire zotte conné oussi Dimin ki pou arriver Qui sane na pou bater mo dimendé calamité bon dieu |
|
|||
|
tabs
ki maniere tou di moun ki bien konten sega ????
je suis desolé de ne pas avoir fait signe de vie mais c ke j'ai eu des problem avec la freebox depuis 2 mois !!! enfin bon voila j'ai du nouveau pour vous !! Cassiya – Séparation [b] Ki sana vraimem kip a ti kontent [Dbm] [Abm] Pou viv’ ensam dans ene la case [A] [E] Ek nou mama ek nou papa [F#] [B/A/E] Zot tous ensam, ene sel fami [b] Comié mama comié papa séparation [Dbm] [Abm] Pove regrets zenfants dans leker [A] [E] Traine par ici galoupe par la ba maléré [F#] [b] Pou ene lassiete manzé, pou zot vante plain, [A] [E] Pou kapave marsé, capave cozé [b] Oui pou zot vante plain maléré, [A] [E] Pou capave riyé, pou capave santé [b] Ene konseil ki mo done zenfants [Dbm] [Abm] Ki dan sa problem la, l’importance rekonesans, [A] [E] Pou nou la vi vine pli facile maléré ; [F#] [b] Ensam nou tou la main dan la main, [A] [E] Nou prié Bondié done nou couraze ; [b] [A] Oui ensam nou tou mo frère la mé dan la mé [E] Nou prié Bondié : [b] Dan la vie ne zom ene fam, [B/Dbm] [Abm] Ene fam bizin ena ene sel mari, [A] [E] Ene zom aussi bizin ena ene sel fam [F#] [b] Pou dan la vi zenfants pa perdi racine non, [A] [E] Pa perdi simé dan l’avenir [b] [A] [E] Non, pa perdi racine, pa perdi simé dan l’avenir [b] A si zordi mo pé santé, [B/Dbm] [Abm] Dan mo leker ena bocou regrets [A] [E] [F#] Mama papa fine séparé, sa nou mama, [b] [A] [E] Ki a pé soufer, ki encor pé soufer pou so zenfants [b] [A] Oui, ki a pé soufer, nou mama ki encor pé soufer [E] Pou so zenfants [b] Wololahé o lo la lé o la li lé [B/Dbm] [Abm] La la la la la la [A] Wo ho [E] Wololahé wo lo la lé o la li lé |
![]() |
| Tags |
| recherche, sega, tablatures |
| Outils de la discussion | |
| Modes d'affichage | |
|
|
Discussions similaires
|
||||
| Discussion | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
| Our beloved song Sega | Lewis Nadal | Discussions Générales | 41 | 14/07/2006 13h42 |
| Paroles de "Bate sa séga la" par Marie Michele Etienne | laura | Paroles. Classées | 0 | 31/03/2005 10h03 |
| Paroles de "Bat Séga" par Alain Ramanisum | SegaMan | Paroles. Classées | 0 | 20/03/2005 01h51 |
| recherche sega bindu | dave | Discussions Musicales | 10 | 26/02/2005 15h35 |
| recherche CD sega, ragga mauricien à Paris | draoulos | Discussions Musicales | 4 | 19/08/2004 07h51 |
Fuseau horaire GMT. Il est actuellement 18h22.

Mode linéaire