Visite Maurice => Bof, qu'en pensez vous de cet avis? - Page 3 - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #21 (permalink)  
Vieux 24/08/2005, 11h04
Fan RM

Citation:
Posté par tipima
Aller entre octobre et février (pa alle dans cyclone hein!)
Lever gramatin boner, alle fer ene ti jogging lor ene la plage
Fini galouper, nager ene tigit dans ça la mer bleue la
Après alle boire ene dité so et manze dipain gatopima
Après met to zoli linz, alle fer ene letour port-louis
Dans Port Louis, to marser, marser, marser!!!!! fer trottoir-shopping hein!!
Après to pou gagne mari faim, to alle fer ene letour dans bazar port-Louis, kine vine mari zoli depuis ine refaire!!! To kapav assizer manze seki to lé: dhall puri, mine, faratas, pain fourrés, riz frit!! Pas alle rode manzer européen la hein!! manze ene ti manzer local, to mem to ava content!!
Après, to boire ene bon alouda kot pillay!!
Après, to prend to bus, to retourne la mer, to kas ene poz, atane to manzer desane, to nazer, get zoli 35, manze ene ti confit!!! boire ene delo coco!!
A soir geter si to pou alle danser, sipa manzer kot chauffeur taxi kine conduire toi la parski line telman rente kamouade are toi ki line invite toi diner!!!! ( kot to pou trouve ça dans ene lot pays man???)
après, ça la journée la, pas dire moi ki mo pays dans bez, toi ki pane rode konne so beauté!
voila, merci!!!
Tipima,

Ene mari zoli programme ça !!!

Ca donne envie alle Moris vite vite vite !!!
Réponse avec citation
Google
  #22 (permalink)  
Vieux 24/08/2005, 12h03
Manev

Moi mo ena 45 ans mo encor pe visit Maurice, mo nomme toi, le souffleur, la cambuse,ferney,mte lagrave, mte laporte, le pouce, pieter both, gris gris, les gorges, maconde. Et pas bizin casse pou alle labas et tou les temps mone reste moris.
Réponse avec citation
  #23 (permalink)  
Vieux 24/08/2005, 17h39
sab sab est déconnecté
Foreman

Citation:
Posté par tipima
Moi mone fek passe deux mois dans mo ti pays, en toute objectivité, je ne comprends pas comment on peut dire "qu'il n'y a rien à voir à maurice"!! Mo pane gagne létemps get tou seki mo ti envie geter!!! Bisin konne dimoune la so contexte, si line alle lor ene l'hotel lor la côte et ki li pane mélange are population, mo comprend ki line ennuye li!! bé ene ti conseil pour ça missié la kan li vine maurice:

Aller entre octobre et février (pa alle dans cyclone hein!)
Lever gramatin boner, alle fer ene ti jogging lor ene la plage
Fini galouper, nager ene tigit dans ça la mer bleue la
Après alle boire ene dité so et manze dipain gatopima
Après met to zoli linz, alle fer ene letour port-louis
Dans Port Louis, to marser, marser, marser!!!!! fer trottoir-shopping hein!!
Après to pou gagne mari faim, to alle fer ene letour dans bazar port-Louis, kine vine mari zoli depuis ine refaire!!! To kapav assizer manze seki to lé: dhall puri, mine, faratas, pain fourrés, riz frit!! Pas alle rode manzer européen la hein!! manze ene ti manzer local, to mem to ava content!!
Après, to boire ene bon alouda kot pillay!!
Après, to prend to bus, to retourne la mer, to kas ene poz, atane to manzer desane, to nazer, get zoli 35, manze ene ti confit!!! boire ene delo coco!!
A soir geter si to pou alle danser, sipa manzer kot chauffeur taxi kine conduire toi la parski line telman rente kamouade are toi ki line invite toi diner!!!! ( kot to pou trouve ça dans ene lot pays man???)
après, ça la journée la, pas dire moi ki mo pays dans bez, toi ki pane rode konne so beauté!
voila, merci!!!
tipimaaaaaaaaaaaaa
Réponse avec citation
  #24 (permalink)  
Vieux 24/08/2005, 23h30
Enflé

et puis tipima

.........gra matin to tanne hazaanne pé crié, to pé alle aceté to dipin, ala to croise éne madame ek so panié pé alle temple, li senti bon l'encent, éne démie heure temps après, la closse l'église pé sonné.c'est pas magnifique sa

..........en même temps la coupe ine coumencé, sa parfum canne la pé zétte sec, soffère camion canne la pé écoute so marie michelle étienne fort fort, ki pé passe séga lor séga

..........tonton rolland pé alle la péche lor so bicyclette, parceki gra matin milet pé mordé, en même temps tou pieds mangue en fleurs, banne flamboyant si, maurice coloré

..........tout est une question de point de vue, ki to pensé tipima ?
Réponse avec citation
  #25 (permalink)  
Vieux 25/08/2005, 07h04
Fan RM

ouais mikel, ça mem ça mo frère! dommage ki ena dimoun pa enkor comprend ça! Après,ene lot ti zafer ki encore extra, to pe ekute radio, présentateur la pe koz hindi, créole, français, anglais tout en même temps. Après ene santer film indien, gagne ene santer anglais et après gagne to séga marie michelle etienne! Dans la foire quatre bornes, to pe atane pou payer, ler to jette ene coup d'oeil autour de toi, ena tou kaliter dimoun: kala Nasreen ine vine aster mehendi, chachi Rani pe rode kado rakhi pou so frère, ti jean-louis pe rode ene ti loto are so mama, mamé rajen pe rode camphre pou alle fer la prière!!!! kapav dire pena narien pou geter dan nou pays???? Merci!
Réponse avec citation
  #26 (permalink)  
Vieux 27/08/2005, 16h12
Foreman

Smile Visite Maurice ...

Mo fine retourne kot mo maman

Mo fine alle ressource moi dans mo berceau

Mo maman toujours aussi gentille, protectrice, chaleureuse, si coquette, si MAMAN…

Mo laterre Maurice toujours aussi plein de belle couleurs, de senteurs enivrantes

De gouts si délicats et si différents

De gens si si joyeux, souriants, sympathiques, si merveilleux

Toujours prêts à vous guider ou adresser un sourire un Bonjour …

C’était Chaud, c’était beau, c’était notre Paradis, notre Ile Maurice …

Les amis d’enfance se sont rencontrés encore une fois ambiance bon enfant, 40 ans après…

Les rues de Port-Louis toujours si folklorique si bouillonnant si vivant,

Les vendeurs aussi acceuillant et aimable,

Vendeurs de magasins comme vendeurs de rues …

J’ai gouté à ta beauté tes plages tes magnifiques paysages Gorges, rivières et cascades

tes saveurs de Carry, Byranis, dholl purri, gateaux piments, samoussas, poisson salé

Goulab diamoun, napolitaines, fruits crystalisés, papayes, bilimbis, Coronsole ect.

Mon peuple si colorés si multi….

Kréols, hindus, musulmans, tamouls, chinois et si Mauriciens …

La chaleur de nos plages et les doux rayons de notre soleil tropical…

Nous Tizile, Mo Maman ek Nous Laterre ek nous zamis, c’est ça le Paradis …

Merci a tout ban proches , amis ek lafamille qui fine fer nous séjour aine succès …

C’est qui na pas content sa l’ambians la li na pas aller li pou déçu …

Zot manque moi déjà ….
ops:
Réponse avec citation
  #27 (permalink)  
Vieux 27/08/2005, 16h33
Foreman

Citation:
Posté par Netrunner
tes saveurs de Carry, Byranis, dholl purri, gateaux piments, samoussas, poisson salé

Goulab diamoun, napolitaines, fruits crystalisés, papayes, bilimbis, Coronsole ect.
En tout cas tone bien manger. Netrunner apres line retourner (li appelle netwalker aster parski li fatigue vite):

Line prend poids coume dire...
Réponse avec citation
  #28 (permalink)  
Vieux 27/08/2005, 16h58
Fan RM

En tou cas moi mo fine bien contan inn fer connaisance NetRunner et ainsi que ta petite famille.
Bisous et peut-être à une prochaine fois à maurice
Réponse avec citation
  #29 (permalink)  
Vieux 27/08/2005, 17h47
Foreman

Bien manger

Sa mem ça Ségaman
Pantalon na pli attaché bizin met large chemise XXL pou cachiette Ventre la ...
Bonfemme apé cause moi régime, mais mo na pas comprend ditout, mo gout vacances Maurice trop présent enkor.

Merci Mary moi aussi mo fine enchanté faire zot connaissance tous .
Certainement nous capav joindre aine zour en Belgique qui koné hein...
Cheers
Réponse avec citation
  #30 (permalink)  
Vieux 27/08/2005, 17h49
Foreman

Ségaman ayooo

To Netwalker la li apé galoup trop vite pou moi do,
Li apé coumadire kangaroo
Réponse avec citation
Réponse

Tags
>, avis, bof, cet, maurice, pensez, quen, visite, vous