mort de Rocco - Page 2 - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #11 (permalink)  
Vieux 25/10/2009, 07h31
Enflé

Moi mo plito penser qui sa peut etre ene blague/rumeur. Sa nouvelle la fin annoncer par ene dimoune qui dire qui li pas familier ek technologie pou mette ene message lor forum mais conner comma pou servi 'chat'!! Et puis kiferre Dev pas presente so condoleance lor forum etan donner qui li ene 'top contributor' et apparament ene bon camarade Rocco? On dirait li aussi in disparaitre! Aussi kifer ban admin etc reste silencieux? Moi mo prend tou sequi mo lire lor internet avec ene 'grain of salt'. Mo penser jamais nou pou conne la veriter. Li fin mort a Maurice ou a Londres. Comma lin mort? C'est mo lopinion. Quand mo sir sans aucun doute qui li fin vraiement mort lerla mo pou presente mo condoleance. Li ena labitude disparaitre lor forum de temps en temps. Zistoire a suivre.....
Réponse avec citation
Google
  #12 (permalink)  
Vieux 25/10/2009, 09h36
Fan RM

Citation:
Posté par Noodle Voir le message
Moi mo plito penser qui sa peut etre ene blague/rumeur. Sa nouvelle la fin annoncer par ene dimoune qui dire qui li pas familier ek technologie pou mette ene message lor forum mais conner comma pou servi 'chat'!! Et puis kiferre Dev pas presente so condoleance lor forum etan donner qui li ene 'top contributor' et apparament ene bon camarade Rocco? On dirait li aussi in disparaitre! Aussi kifer ban admin etc reste silencieux? Moi mo prend tou sequi mo lire lor internet avec ene 'grain of salt'. Mo penser jamais nou pou conne la veriter. Li fin mort a Maurice ou a Londres. Comma lin mort? C'est mo lopinion. Quand mo sir sans aucun doute qui li fin vraiement mort lerla mo pou presente mo condoleance. Li ena labitude disparaitre lor forum de temps en temps. Zistoire a suivre.....
Noodle bonjour,je suis d'accord avec ta façon de penser sur cette annonce et le peu de réactions d'autres Rms qui avaient peut-être des contacts avec Rocco hors de Radiomoris et le silence de Dev et Zahool me laisse perplexe sur la véracité des faits.Je n'ai fait que répondre à la demande de ton pol et poster cette nouvelle.Comme tu le précise bien''affaire à suivre,,
Réponse avec citation
  #13 (permalink)  
Vieux 25/10/2009, 21h44
Foreman

Citation:
Posté par fergeo Voir le message
Noodle bonjour,je suis d'accord avec ta façon de penser sur cette annonce et le peu de réactions d'autres Rms qui avaient peut-être des contacts avec Rocco hors de Radiomoris et le silence de Dev et Zahool me laisse perplexe sur la véracité des faits.Je n'ai fait que répondre à la demande de ton pol et poster cette nouvelle.Comme tu le précise bien''affaire à suivre,,
En effet comme dit Noodle une personne qui annonce ça en ne sachant pas se servir du forum mais sachant parfaitement se servir du tchat, je reste dubitative sur cette annonce, est il mort uniquement pour le forum?? pourquoi pas.
Réponse avec citation
  #14 (permalink)  
Vieux 26/10/2009, 10h53
Labourer

Envoyer un message via ICQ à kyzou's
bjr zot tou ...bien sagrin tane sa nouvel bien triste .
mes condo a toute sa fami.....courage....elfe.
Réponse avec citation
  #15 (permalink)  
Vieux 29/10/2009, 16h45
Sirdar

ki li vre ou fos antouka bann dialog la pou bien mank nou
Réponse avec citation
  #16 (permalink)  
Vieux 30/10/2009, 14h27
DeeJay

Envoyer un message via MSN à ZahoOL
Li mari difficile confirme le source de information et si li ene blague li ene MARI mv blague mais si li vrai sa pou fer moi mari triste a cose Rocco pas ti zis ene membre de la grande fami ici mais aussi ene dimoune ki ti pe fer nu riyer avec so bonne humeur.

cuma mo re dire zot , lor internet surtout quand to pas conne ki kene personnelment li pas facile conner si vrai ou faux. Dimoune kine poster sa .. ti pou mari seryer si li capow rente en contact ec moi pou ki nu pas reste dans la noir.

Merci.
Réponse avec citation
  #17 (permalink)  
Vieux 05/11/2009, 08h08
Super Fan RM

Citation:
Posté par Noodle Voir le message

Moi aussi je pense que c'est une mauvaise blague !!!!
Réponse avec citation
  #18 (permalink)  
Vieux 07/11/2010, 10h14
oly oly est déconnecté
Enflé

Post Rest in peace Rocco

Voila une année qu'apparaissait cette triste nouvelle
que je me refusais sur le moment de croire,
et préférais imaginer comme pas mal d'anciens ici,
une très mauvaise blague sur ton compte Rocco...

Un an passé sans que tu nous donne des nouvelles,
Un an passé sans sans laisser un post ici,
Un an passé sans une de tes bonne blagues
qui nous faisait bien rigoler...
C'était donc vrai, tu es parti pour de bon,
toi l'agréable et fidel ami de Radio Moris.

Mes pensées aujourd'hui vont vers toi
et me rappellent le bon temps ou tu étais parmi nous.
Repose en paix mon ami.

Réponse avec citation
Réponse

Tags
mort, rocco

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages