sitiasyon dimunn mizer dan nu ti lil moris - Page 3 - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #21 (permalink)  
Vieux 25/10/2004, 10h02
Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à soleil62
Citation:
Posté par majo
lol soleil nu ena meme maniere de pensé alors mari top sa

non cest vrai sa faire toi amerder kan to pense tout sa la kan en tort bizin accepter tort pa non pa met sa lor ledos lezot dimoune sa pas bon faire sa

bizin ena ene but dans la vie pas nek faire kitchose sans pense 4 fois et surtout couma monique dire cest zenfants ki souffert par bane erreur ki parents faire et zot gagne mové lexemple lor zot parents meme et apres couma to pé kan zot grandi ena vine drogué ou soular cest inpé faute parents aussi.
bocou parent de nos zour zot demisionner...ca ti impressionne moi qd mo ti ale moris en 1996..ena parents parce ki tou le de travail...zot bisin la paix ds wend...alors zot tire 100 roupies donne zenfan 10 a 12 ans papa....ti dir gate ou zenfan me la in pe trop qd meme....mo pa cone si mo encor vie jeu mais trop c'est trop et ne pli ena auken respect.....

moi mo politic li coume sa
Réponse avec citation
Google
  #22 (permalink)  
Vieux 25/10/2004, 10h03
Fan RM

Citation:
Posté par Mary@
Citation:
Posté par majo
lol soleil nu ena meme maniere de pensé alors mari top sa

non cest vrai sa faire toi amerder kan to pense tout sa la kan en tort bizin accepter tort pa non pa met sa lor ledos lezot dimoune sa pas bon faire sa

bizin ena ene but dans la vie pas nek faire kitchose sans pense 4 fois et surtout couma monique dire cest zenfants ki souffert par bane erreur ki parents faire et zot gagne mové lexemple lor zot parents meme et apres couma to pé kan zot grandi ena vine drogué ou soular cest inpé faute parents aussi.

moi mo politic li coume sa

Oui majo resma éna sa association ki monique pé dir la pou capave sov inpé sa ban zenfant ki innocent la dan la. C zot gran dimoune ki pas assez responsable et c zot ki pou paye le pot cassé. Pas blier ki c sa ban zenfant la ki pou amene nou ti pays plis tard.
oui Mary mais sa mo croir persone na pas pense li...zenesse zordi ki pou fer le monde de demain...

Sans rancune

Mary
Réponse avec citation
  #23 (permalink)  
Vieux 27/10/2004, 19h26
Fan RM

Citation:
Posté par shehzad
Moi mo pas pou dire narien apart

Gouvernement Maurice Voleur

sans oublier banne seki cokain mouleton
cokain casse air-mauritius..enfin la liste la trop longue sa

Vive Sir Gaetan Duval
A cause sa meme bcp dimoune dans moris p guitte p alle,beh alle alle pas pou ena dimoune dans nou pay lerla nou ava guette couma Gouvernement pou alle devant sans sa bann dimoune la...
Réponse avec citation
  #24 (permalink)  
Vieux 01/11/2004, 16h29
Fan RM

Citation:
Posté par bisous
Citation:
Posté par shehzad
Moi mo pas pou dire narien apart

Gouvernement Maurice Voleur

sans oublier banne seki cokain mouleton
cokain casse air-mauritius..enfin la liste la trop longue sa

Vive Sir Gaetan Duval
A cause sa meme bcp dimoune dans moris p guitte p alle,beh alle alle pas pou ena dimoune dans nou pay lerla nou ava guette couma Gouvernement pou alle devant sans sa bann dimoune la...
nou viellesse nou a va ale fer touriste ki to dir cousine???
Réponse avec citation
  #25 (permalink)  
Vieux 02/11/2004, 09h45
Fan RM

sitiation dimun misere dan nou tizil moris

La Misere Ek Groupe Défavorisé

Kisenela Ki Fabrik Sa A Morice?

Dimoune dire ou ki la misere fine fabriké par la societé, Létat ek banne Patrons, Moi mo dire ki sa trios elements pas tous a fait responsable 100% pou la misere ki exister dans nou ti zil. Banne dimoune ki pove la oussi contribier dans sa la misere la. Lontemp ene dimoune misere ti mette li dans ran misere, li ti couma ene iniforme. Azordi jour, dimoune pove la mette li dans ran dimoune aisé, li prend credit, li prend loan ki li pas capave payer pou li aster sa titre aisé, ek lor la li palé travail, kan in gaine la paye vendredi,la pou amizer boir apres Lindi ek Mardi li reposer et sa soulaison enkor dan les kor ek lekor enkor casse casser.Kan pas travail cote to pou gaine pétail?

Mo pas dire ki mo zalou ou mo envi banne dimoune la, moi mo content faire face a la realiter, si ou 1 ti poule pa rode essaye declare ti canard parceki ou pou couler kand ou pou rode nager, ti canard la pou nage trankil et li pou aller, toi kouler toi kan to rode immite li.

La vie astere dans Moris, li coumence par Zero depot li fini par Sales By Levy ek suicides

Tous dimoune misere dans Moris, ki li papa, mama ek zenfants chakene ena so telephone portable, ou trouve zote marcher lor simin, la main cote zoreille, toi to kroire ki li gaine malade zoreille, lere getter li lor so portable. Dans bis ou trouve zote ek zote la tete baisser pe avoy SMS zote camouade ki zote pou zoine dans 30 minutes. Mone deja trouve ene couillon pe assizer derierre dans bis li pe coze ek so camouade lor portable ki dans meme bis are li. ( La misere, C nou fabrication sa.)

Passe dans ene kan misere, plizire dimoune ena so Satelite lor so laze, li rente dans magazin, li prend et li pas tracasser ki senela pou paye sa.(La misere C nou ki fabrik ca)

Passe dans ene kan misere, ou ecoute 6 different la misik en meme temp, chakene faire conne ki so lapareille HiFi (so Wa Wa) pli chere ki les autres. ( La misere C nou ki fabrik ca)

Passe dans ene kan misere, chakenne ena so motosiklette, si missier X ena ene 50cc moi mo bizin ene pli gro, 100cc, Payer? sa nou va getter pli tard(La misere C nou ki fabrik ca)

Moi je ne mange pas diri ration Rs.2.50, Moi je mange diri Basmati Rs.15.00 la live, tou mo camouades ek mo patron mange diri Basmati, (La misere C nou ki fabrik ca)
Bred murum lor pied person pa lé manger.
Zordi zot lalang ine tro rafiner,népli conne gro mario .Moi, mo nepli capave boire Rom asterela, mo boire Whiski, Brandy ou Cognac, tous mo camouades ek mo patron boire sa (La misere ,C nou fabrication ca)

Zordi éna 1 nouvo trend kan mo laniversaire, mo pou louer ene la sale et mo pou invite 200 dimoune, toule temps zote felicite moi lor mo Party, zote dire mo ene fouette lor organize Party ( La misere C nou fabrication ca)

Mo voisine fine alle visite so tifi Belgique, moi aussi mo bizin alle visite mo garcon la France lanner prochaine, moi mo va getter cote pou prend pretter ( La misere C nou ki fabrik ca)

Mme X fine aster ene ordinatere pou so garcon, moi ossi mo bizin aster ene pou mo tifi, mo va prend li lor credit, li coute selment Rs27.00 + Linteret 17%, et mo pou mette ADSL lor la pou li(La misere C nou ki fabrik ca).
Éna 1 lot enkor pa tou ki kontan kan u aide zot ,parfwa u gain zot réponse avek 1 koude pied kot u pa bizin gain li.
U bien kan u aider sa mot merci la zot pa conne dire ,zamais entan sa mot merci la.

Mo capave cite encore plizir cas cote dimoune misere pas penser avant li depencer, aster zot kapav bonbard moi avek zot negative pensé,moi mo la pou akimil li et mersi davance.L.N.

Lewis Nadal
Réponse avec citation
  #26 (permalink)  
Vieux 02/11/2004, 11h02
Fan RM

Citation:
Posté par Soleil
nou viellesse nou a va ale fer touriste ki to dir cousine???
Mo croire sa meme ki pou ena la.... si Gouvernement Moris pas conne bann dimoune ki la bas,mais aster li pou conne nou, ki nou pas la bas?????
Réponse avec citation
  #27 (permalink)  
Vieux 02/11/2004, 12h41
Fan RM

Re: sitiation dimun misere dan nou tizil moris

Citation:
Posté par Lewis Nadal

Dimoune dire ou ki la misere fine fabriké par la societé, Létat ek banne Patrons, Moi mo dire ki sa trios elements pas tous a fait responsable 100% pou la misere ki exister dans nou ti zil. Banne dimoune ki pove la oussi contribier dans sa la misere la. Lontemp ene dimoune misere ti mette li dans ran misere, li ti couma ene iniforme. Azordi jour, dimoune pove la mette li dans ran dimoune aisé, li prend credit, li prend loan ki li pas capave payer pou li aster sa titre aisé, ek lor la li palé travail, kan in gaine la paye vendredi,la pou amizer boir apres Lindi ek Mardi li reposer et sa soulaison enkor dan les kor ek lekor enkor casse casser.Kan pas travail cote to pou gaine pétail?

Mo pas dire ki mo zalou ou mo envi banne dimoune la, moi mo content faire face a la realiter, si ou 1 ti poule pa rode essaye declare ti canard parceki ou pou couler kand ou pou rode nager, ti canard la pou nage trankil et li pou aller, toi kouler toi kan to rode immite li.

La vie astere dans Moris, li coumence par Zero depot li fini par Sales By Levy ek suicides

Tous dimoune misere dans Moris, ki li papa, mama ek zenfants chakene ena so telephone portable, ou trouve zote marcher lor simin, la main cote zoreille, toi to kroire ki li gaine malade zoreille, lere getter li lor so portable. Dans bis ou trouve zote ek zote la tete baisser pe avoy SMS zote camouade ki zote pou zoine dans 30 minutes. Mone deja trouve ene couillon pe assizer derierre dans bis li pe coze ek so camouade lor portable ki dans meme bis are li. ( La misere, C nou fabrication sa.)

Passe dans ene kan misere, plizire dimoune ena so Satelite lor so laze, li rente dans magazin, li prend et li pas tracasser ki senela pou paye sa.(La misere C nou ki fabrik ca)

Passe dans ene kan misere, ou ecoute 6 different la misik en meme temp, chakene faire conne ki so lapareille HiFi (so Wa Wa) pli chere ki les autres. ( La misere C nou ki fabrik ca)

Passe dans ene kan misere, chakenne ena so motosiklette, si missier X ena ene 50cc moi mo bizin ene pli gro, 100cc, Payer? sa nou va getter pli tard(La misere C nou ki fabrik ca)

Moi je ne mange pas diri ration Rs.2.50, Moi je mange diri Basmati Rs.15.00 la live, tou mo camouades ek mo patron mange diri Basmati, (La misere C nou ki fabrik ca)
Zordi zot lalang ine tro rafiner,népli conne gro mario .Moi, mo nepli capave boire Rom asterela, mo boire Whiski, Brandy ou Cognac, tous mo camouades ek mo patron boire sa (La misere ,C nou fabrication ca)

Zordi éna 1 nouvo trend kan mo laniversaire, mo pou louer ene la sale et mo pou invite 200 dimoune, toule temps zote felicite moi lor mo Party, zote dire mo ene fouette lor organize Party ( La misere C nou fabrication ca)

Mo voisine fine alle visite so tifi Belgique, moi aussi mo bizin alle visite mo garcon la France lanner prochaine, moi mo va getter cote pou prend pretter ( La misere C nou ki fabrik ca)

Mme X fine aster ene ordinatere pou so garcon, moi ossi mo bizin aster ene pou mo tifi, mo va prend li lor credit, li coute selment Rs27.00 + Linteret 17%, et mo pou mette ADSL lor la pou li(La misere C nou ki fabrik ca).
Éna 1 lot enkor pa tou ki kontan kan u aide zot ,parfwa u gain zot réponse avek 1 koude pied kot u pa bizin gain li.
U bien kan u aider sa mot merci la zot pa conne dire ,zamais entan sa mot merci la.

Mo capave cite encore plizir cas cote dimoune misere pas penser avant li depencer, aster zot kapav bonbard moi avek zot negative pensé,moi mo la pou akimil li et mersi davance.L.N.

Lewis Nadal

Mersi Tibo au moins éne dimoune ki cose éne bon cosé normal sa la route ki ou fine fer la ou fine comprend tou net parseki boucou dimoune pas compren ki péna sa dan n'importe ki pays ou aller éne gouvernema ki guet so peuple avan guete so poche, si li existe dir moi mo déménager tou de suite.
Réponse avec citation
  #28 (permalink)  
Vieux 02/11/2004, 15h58
Fan RM

Re: sitiation dimun misere dan nou tizil moris

Citation:
Posté par Lewis Nadal

mo pas pou bombarde toi avec negative pensees cousin parce ki depi tou le tan mone vive r sa de cote la r mo fami creole ek mo fami "malbar"...mais dan tou situation ki tone donnee li la verite...et meme qd zot ine ressi vine en europe ena enkor ena sa manier la tention so camarade arrive ene tigite pli divan...
il faudra du temps pour changer une mentalite..

Lewis Nadal
Réponse avec citation
  #29 (permalink)  
Vieux 02/11/2004, 22h51
Supervisor

Lewis mo dacor ki ena dimun ki creer situasion la zotte meme.Mais to pas capav compare la vie moris avan par example avek astere.To bisin compren ki moris ena banne faciliter le monde ki nou apelle" developer" astere.Foder pas blier ki sa banne compagnies la servi teknik psychologie par exemple dans zotte reclame ki attire banne dimun ki pas capave penser couma toi, la natir humaine li koumsa de par le monde si ene dimun kapav gagne ene kiksoze vite li pou rode li, cest sa coter zenfan la dans lhumain la ki si li ouler kiksoze li prefer gagne li( et si li kapav) aster sans pense so lendimin. Moi mo dire ki ca banne faciliter aseter kik sose aide banne compagnies la (en interet) ek gouvernmen ki gagne so taxe, banne la pas casse latet si dimun la pas capave payer parski so vinne repren banne lartik la ou sa amene lacour.mo dire ki bizin chek bien avan donne kredit.To pas dire moi ki si kiken bizin larzent ,pou expande so bizness par example , li pas alle rode ene lemprunt et li pas kontent si ena sa faciliter la. Nou pas capave generaliser parski ena dimun responsab oussi . Tou dimun content develop zot et si zotte capav developer ek manze diri basmati mo kontent pou zotte parski mo finne bien conne manze diri pousse fam moi ek diri rasion ki vinne canze ki kan to mette bouillon are li li vinne comment manzer canar.ek to bizin manze are pipette. Ca kestion ki dimun amize zotte apres pas ouler travay li pas ene problem moris selement mais ena dimun coumsa en europe oussi . To ena ene deux bons points mais mo kroire ki ena points kot to generaliser. Pou terminer mo penser ki moris finne avancer plis vite ki mentaliter ene partie morisiens
Mo lopinion.
Réponse avec citation
  #30 (permalink)  
Vieux 03/11/2004, 09h46
Super Fan RM

Citation:
Posté par carizako
Lewis mo dacor ki ena dimun ki creer situasion la zotte meme.Mais to pas capav compare la vie moris avan par example avek astere.To bisin compren ki moris ena banne faciliter le monde ki nou apelle" developer" astere.Foder pas blier ki sa banne compagnies la servi teknik psychologie par exemple dans zotte reclame ki attire banne dimun ki pas capave penser couma toi, la natir humaine li koumsa de par le monde si ene dimun kapav gagne ene kiksoze vite li pou rode li, cest sa coter zenfan la dans lhumain la ki si li ouler kiksoze li prefer gagne li( et si li kapav) aster sans pense so lendimin. Moi mo dire ki ca banne faciliter aseter kik sose aide banne compagnies la (en interet) ek gouvernmen ki gagne so taxe, banne la pas casse latet si dimun la pas capave payer parski so vinne repren banne lartik la ou sa amene lacour.mo dire ki bizin chek bien avan donne kredit.To pas dire moi ki si kiken bizin larzent pou expande so bizness par example li pas alle rode ene lemprunt et li kontent si ena sa faciliter la. Nou pas capave generaliser parski ena dimun responsab oussi . Tou dimun content develop zot et si zotte capav developer ek manze diri basmati mo kontent pou zotte parski mo finne bien conne manze diri pousse fam moi ek diri rasion ki vinne canze ki kan to mette bouillon are li li vinne comment manzer canar.ek to bizin manze are pipette. Ca kestion ki dimun amize zotte apres pas ouler travay li pas ene problem moris selement mais ena dimun coumsa en europe oussi . To ena ene deux bons points mais mo kroire ki ena points kot to generaliser. Pou terminer mo penser ki moris finne avancer plis vite ki mentaliter ene partie morisiens
Mo lopinion.
Tous a fait d'accord avec toi, pas seulement maurice qui dimoun endetté en europe aussi,mais qui faire nous mauricien qui vivre en europe, nous permettre nous critiquer, peut être qui si nous ti dans zotte situation nous ti pou faire pareille aussi !!!!ici en europe même dimoune qui dans bien faire crédit et zotte trouve zotte surendetté du jour au lendemain, trop facile c'est qui appelle crédit révolving to rentre dans ene super marcher ou ene grand magasin zote encorage toi pou prend ene carte, maintenant avec tous banne grand hypermarcher qui ena dans maurice comment to lé qui dimoune misére pas tenté !!!!c'est encore ene vaste sujet....mais to pas capave en vouloir bane pauvre parce qui ztte lé gagne pareille coma zote voisin !!!!!
Réponse avec citation
Réponse

Tags
dan, dimunn, lil, mizer, moris, sitiasyon

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages