sitiasyon dimunn mizer dan nu ti lil moris - Page 2 - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #11 (permalink)  
Vieux 23/10/2004, 11h46
Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à soleil62
Citation:
Posté par Lin13ch
Bonzour zot tou, la poveté, n bon cosé sa !!! pou moi problem pas selment gouverment ki pé gouverne moris et autre pays pove, ban pli gran souser disan c FMI, B.M, progame G7, G8. Zot pli gran projet endete plis ban pays pove, c zot ki desidé pou sa ban pays la, nou pou change gouvernement tou le mois, ki sa pou changé, zot dan n léto entre sa ban gran organisation la. Pa bliyé n zafer, C koi sistem kapitalis ? pou moi bizin 999 pove pou fer 1 kapitalis si nou réflési unpé, ki sanena oulé sa sistem kapitalis la ?
Alor cote le monde la pé alé zordi ? Francement, pou ena amélioration diven ?

Alain
vu comme ca il n'y a pas d'issus et ce ne serait pas a l'avantage des pays "riche" mais je crois aussi que l'evolution a moris est arriver trop vite et que les gens se sont laisser un peu deborder...de mon epoque on n'avait pas plus qu'aujourd'hui et on est arrive a aller a l'ecole et apprendre a lire et a ecrire et pourtant je n'avais qu'une ardoise et un crayon pour tout materiel scolaire!!!
Réponse avec citation
Google
  #12 (permalink)  
Vieux 23/10/2004, 12h16
Enflé

oui soleil cest sa ki mo pé dire la cest vrai parceki zot pas kapav faire bane zaffaire coume sa apres zot vine met tout lor ledo gouvernment zot bizin prend aussi zot part de responsabilité sa mo pas daccord ditout are sa

mo rapel bien ene fait ki mo ine temoin avant ki mo vine ici pret kot moi mo voisin ine acheter ene home cinema avec 5 baf ek so emplificater tout ene lot li li pas fine kapav guet sa so jalou ine fermal li fine ale prend ene lor credit alors li fine acheter ene home cinema avec 10 baf li pli extra li dans tout so bane coin lakaze ena baf alors pou li met paryiage son are so voisin. couma zot lé moricien avancer dans la vie zot pas pou avance ditout si tout le temps zot encore garde sa bane maniere concurence la

bizin arete sa nu faire seki dans nu possibilité faire concurence
Réponse avec citation
  #13 (permalink)  
Vieux 23/10/2004, 12h24
Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à soleil62
Citation:
Posté par majo
oui soleil cest sa ki mo pé dire la cest vrai parceki zot pas kapav faire bane zaffaire coume sa apres zot vine met tout lor ledo gouvernment zot bizin prend aussi zot part de responsabilité sa mo pas daccord ditout are sa

mo rapel bien ene fait ki mo ine temoin avant ki mo vine ici pret kot moi mo voisin ine acheter ene home cinema avec 5 baf ek so emplificater tout ene lot li li pas fine kapav guet sa so jalou ine fermal li fine ale prend ene lor credit alors li fine acheter ene home cinema avec 10 baf li pli extra li dans tout so bane coin lakaze ena baf alors pou li met paryiage son are so voisin. couma zot lé moricien avancer dans la vie zot pas pou avance ditout si tout le temps zot encore garde sa bane maniere concurence la

bizin arete sa nu faire seki dans nu possibilité faire concurence
majo mone fer ene discours coume ca ek mo frere line ammerder li ne pli cose r moi mais il n'y a que la verite qui blesse dir moi nou pas zimelle nous qd mo lir to message mo a croir mo meme quine ecrire ca lol
Réponse avec citation
  #14 (permalink)  
Vieux 23/10/2004, 12h31
Enflé

lol soleil nu ena meme maniere de pensé alors mari top sa

non cest vrai sa faire toi amerder kan to pense tout sa la kan en tort bizin accepter tort pa non pa met sa lor ledos lezot dimoune sa pas bon faire sa

bizin ena ene but dans la vie pas nek faire kitchose sans pense 4 fois et surtout couma monique dire cest zenfants ki souffert par bane erreur ki parents faire et zot gagne mové lexemple lor zot parents meme et apres couma to pé kan zot grandi ena vine drogué ou soular cest inpé faute parents aussi.

moi mo politic li coume sa
Réponse avec citation
  #15 (permalink)  
Vieux 23/10/2004, 12h35
Fan RM

Citation:
Posté par majo
lol soleil nu ena meme maniere de pensé alors mari top sa

non cest vrai sa faire toi amerder kan to pense tout sa la kan en tort bizin accepter tort pa non pa met sa lor ledos lezot dimoune sa pas bon faire sa

bizin ena ene but dans la vie pas nek faire kitchose sans pense 4 fois et surtout couma monique dire cest zenfants ki souffert par bane erreur ki parents faire et zot gagne mové lexemple lor zot parents meme et apres couma to pé kan zot grandi ena vine drogué ou soular cest inpé faute parents aussi.

moi mo politic li coume sa

Oui majo resma éna sa association ki monique pé dir la pou capave sov inpé sa ban zenfant ki innocent la dan la. C zot gran dimoune ki pas assez responsable et c zot ki pou paye le pot cassé. Pas blier ki c sa ban zenfant la ki pou amene nou ti pays plis tard.

Sans rancune

Mary
Réponse avec citation
  #16 (permalink)  
Vieux 23/10/2004, 14h17
Labourer

Sa soirée ki ti organisé lor la suisse pou zenfan Baie du Tombeau
Tou ti bénévol environ 20 personnes, morisien(ne) et autres.
c n sorée ki pé organisé tou lé l'ané.
Lés mo dir zot n ti zafer sa soirée la, nou fine fer 95% ban dimoune suisse ki ti la-dan et pouten pa ti cher 15 CHF repas, l'entrée gratui, morisien(ne) mangé so lagasé, zot ti vine jus pou fer la FAYA.

C n aktion ki ti lor tout la suisse sa, entou environ 140 milles Franc-Suisse fine verse moris, 140 X 20 = .......
Kan nou fine fer nou publicité, si zot conné ki kalité cosé ki fine tandé are communauté maurisinne ici, zot dir, nou pé abesé nou l' île moris... touzour morisien(ne)

ena ban foto soirée la lor : www.fiesta-oceanindien.net1.fr

Madame la apel Maligaie et Elisabeth

Maziné nou morisien(ne) ki pa dan moris si nou donne 1 euro par zour n zenfan, mo lés zot réfleci lor la. comyé nou été ki vivre à l'etrangé ? et avek 1 euro selment zenfan la ale so l'ecole... comyé parmi nou ki pré pou fer sa ??????????

ce ki mo kapav dir bravo Maligaie et Elisabeth
PS : Elisabeth pa n morisienne sa !!

Alain.
Réponse avec citation
  #17 (permalink)  
Vieux 23/10/2004, 15h20
Super Fan RM

Citation:
Posté par Lin13ch
Sa soirée ki ti organisé lor la suisse pou zenfan Baie du Tombeau
Tou ti bénévol environ 20 personnes, morisien(ne) et autres.
c n sorée ki pé organisé tou lé l'ané.
Lés mo dir zot n ti zafer sa soirée la, nou fine fer 95% ban dimoune suisse ki ti la-dan et pouten pa ti cher 15 CHF repas, l'entrée gratui, morisien(ne) mangé so lagasé, zot ti vine jus pou fer la FAYA.

C n aktion ki ti lor tout la suisse sa, entou environ 140 milles Franc-Suisse fine verse moris, 140 X 20 = .......
Kan nou fine fer nou publicité, si zot conné ki kalité cosé ki fine tandé are communauté maurisinne ici, zot dir, nou pé abesé nou l' île moris... touzour morisien(ne)

ena ban foto soirée la lor : www.fiesta-oceanindien.net1.fr

Madame la apel Maligaie et Elisabeth

Maziné nou morisien(ne) ki pa dan moris si nou donne 1 euro par zour n zenfan, mo lés zot réfleci lor la. comyé nou été ki vivre à l'etrangé ? et avek 1 euro selment zenfan la ale so l'ecole... comyé parmi nou ki pré pou fer sa ??????????

ce ki mo kapav dir bravo Maligaie et Elisabeth
PS : Elisabeth pa n morisienne sa !!

Alain.
Merci Alain, mais mo pas trouvé qui faire communauté mauricienne dire abaisse l'ile maurice, qu'elle mal il y a a vouloir aider nos compatriotes qui sont dans le besoin surtout si ça concerne banne enfants bientôt Noel coma to dire 1 euro ça faire 36 roupies.....ene zenfant capave gagne ene jouet ou ene joli linge........et nous sommes nombreux sur ce forum a pouvoir le faire au moin une fois....
Bravo Maligaie et Elisabeth pour ces petits mauriciens
Réponse avec citation
  #18 (permalink)  
Vieux 24/10/2004, 10h33
Labourer

Envoyer un message via MSN à andy
la misére bizin ne plis existé

je tire un conclusion aprés ces message pour la misére â ile moris ou ailleur je pence que vous avez rien compris il y a beaucoup des gents l'europe les a fait oublié la misére et leurs pays
moi je parle en conaissance de cause pas pour rien dire a propos de la misére ce serieux il faut s'en occupé maintenant si nous moricien vive en europe ou les moricien ailleur si on a les moyen de le faire il faut agir
coluche a bien fait pour la misére en france avec ces resto-du couer pour-quoi pas nous vous n'avez qu'as regarder les pauvre femmes qui on perdu leur mari en mer la semaine derniere (il sont partir peché pour 2000 RS pendant 2 mois en mer et laisser femme et enfants)
pour nous qui vivre dans l'europe ce quoi 2000 RS alors vous n'avez qu'as reflechir.

mais ce just une opinion ANDY
Réponse avec citation
  #19 (permalink)  
Vieux 24/10/2004, 17h09
Labourer

Salut ANDY, nou tan touzour dir BIZIN BIZIN li pas sifizan sa !!! aktion ki ena l'inportance, mo fine touzour dir " Kritik san solisyon pa ena l' inportance " Nou deza n grupe morisien(ne) ki p aide ban zenfan moris, Tu es la bienvenu parmi nous, si tu fait déjà partie d'un autre groupe bonne continuation, si non, c'est le moment de bouger.

Arette avek sa bizin bizin la
Alain
Réponse avec citation
  #20 (permalink)  
Vieux 24/10/2004, 18h21
Super Fan RM

Moi mo pas pou dire narien apart

Gouvernement Maurice Voleur

sans oublier banne seki cokain mouleton
cokain casse air-mauritius..enfin la liste la trop longue sa

Vive Sir Gaetan Duval
Réponse avec citation