|
|||
|
Mamie, mamie j'ai un lapin rose.
Sally alle visite so grandmere ene weekend et dire li “mamie mamie, j’ai un lapin rose.”
So grandmere demanne li ou ca? Li leve so ti robe, dessane ses culottes et dire “Voila.” So grandmere dire li “ce n’est un lapin, C ton truc a faire pipi.” “Oui mamie, Jerome a l’ecole aime le caresser et il me dit que c’est un lapin rose.” So grandmere dire li “Dire ti Jerome garde so la main sal pou li.” 2 semaines plus tard Sally alle visite so grandmere encore et li dire li “Mamie mamie, montre moi ton lapin.” So grandmere dire li “Mon lapin C un truc privé et mo pas montrer a ninporte ki.” “Allez mamie, montre moi ton lapin.” So grandmere dire li d’accord, li leve so robe, avance so string noir et dire li “voila.” Sally getter et li dire “Ohhhhhh yueckkkkkk mamie, ton lapin est gris, moche et li paraite fatigué, allez ramasse li.” So grandmere dire “moche et paraite fatigué? Ene jour kand to vine mo lage, nou va comparer lekel entre nous 2 lapin fine mange plu bocou carottes. Rocco |
![]() |
| Tags |
| jai, lapin, mamie, rose |
| Outils de la discussion | |
| Modes d'affichage | |
|
|
Discussions similaires
|
||||
| Discussion | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
| Mamie Kloune racont z?histoires | ZahoOL | Discussions Musicales | 0 | 09/12/2007 16h40 |
| GUILLAUME ET MAMIE KLOUNE La complicité incarnée | Dev | Nouvelles de l'Ile Maurice | 0 | 01/06/2007 14h23 |
| Mamie, je suis decue de ta performance. | Rocco | Discussions Générales | 6 | 08/11/2006 18h17 |
| Help please(J'ai besoin d'aide) | musicxgirl36 | Discussions Générales | 5 | 20/07/2006 07h01 |
| Paroles de "Mamie ti la" par Sandra Mayotte | laura | Paroles. Classées | 0 | 19/12/2004 22h29 |
Fuseau horaire GMT. Il est actuellement 19h31.

Mode linéaire