#1 (permalink)  
Vieux 01/02/2009, 00h14
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
Kifere pa RM?

Lor onlinenewspaper.com figure tous journo moriciens inclu le site de ile-maurice.com et non pas radiomoris.com pourkois?????
Rocco
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 01/02/2009, 11h47
Dev Dev est déconnecté
Rambo Morisien

Envoyer un message via Yahoo à Dev
Citation:
Posté par Rocco Voir le message
Lor onlinenewspaper.com figure tous journo moriciens inclu le site de ile-maurice.com et non pas radiomoris.com pourkois?????
Rocco
Frero to ena raison pena radiomoris.com et mo pas conné ki fer? Mais ene zaffaire ki mo mari content quand to fer ene recherche lors internet souvent ban l'article ki nous fine faire lors RM apparaitre en premier lors la liste
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 01/02/2009, 12h26
Super Fan RM

Citation:
Posté par Dev Voir le message
Frero to ena raison pena radiomoris.com et mo pas conné ki fer? Mais ene zaffaire ki mo mari content quand to fer ene recherche lors internet souvent ban l'article ki nous fine faire lors RM apparaitre en premier lors la liste
c ki mo ti pou répone en rapport a enn lotre thread ouvert par Rocco lor bann RM koltar parce ki souvent ena dire Dev,Monica et Rocco mettre copie collé bann journaux mauricien et que c enn perdre de temps mais c'est vraie kan to fer recherche lor internet sur méteo,connaissance de l'histoire etc etc to tombe tjrs lors nous bann post RadioMoris ,la preuve souvent mo gagne msg coma cet ado ki finn demande mwa de l'aide pou so devoir malheureusement mo pas finn capave aide li a part "Namasté" zamais mo finn lire brasse au vent et mo recherche sur internet finn ramene mwa lor mo post sur RM.

salut monica,

j'ai des problemes avec mes devoirs de literature francaise,on est entrain de lire brasse au vent a l'ecole.Le prof m'a dit de faire des etudes paratextuels pour ce livre et je ne sais pas quoi ecrire,c'est sur 100 points,stp peux tu m'aider avec des notes.

l'auteur est marcel cabon,j'avais lu tes notes sur lui et j'ai cru que tu savais lauteur de ce livre,merci de me repondre.
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 02/02/2009, 00h18
DeeJay

Envoyer un message via MSN à ZahoOL
Citation:
Posté par Rocco Voir le message
Rocco
Salut rocco , mo ti deja email zot pou insertion RM mais jamais ine add. To capow fer ene requete pou add RM ici
Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 02/02/2009, 00h55
Super Fan RM

Citation:
Posté par ZahoOL Voir le message
Salut rocco , mo ti deja email zot pou insertion RM mais jamais ine add. To capow fer ene requete pou add RM ici
Merci pou to prompt action Boss, nou a getter ki nou capave faire.
Merci
Rocco
Réponse avec citation
  #6 (permalink)  
Vieux 02/02/2009, 01h13
Super Fan RM

Boss, mone essaye apply et ca reponce la ki mo gagner.

Your form submission has been rejected as it appears to be an abuse of our server. For more information about this error, visit www.tectite.com/serverabuse.php.
Your form submission was processed by (8.05ww1), available from www.tectite.com.

Rocco
Réponse avec citation
  #7 (permalink)  
Vieux 02/02/2009, 01h15
Super Fan RM

Boss, essaye consulter BB pou persuade li pou faire nous gagne ene insertion lor onlinenewspapers.com

Thx

Rocco
Réponse avec citation
  #8 (permalink)  
Vieux 02/02/2009, 10h26
Fan RM

si mo pa tromper onlinenewspaper.com ine perdi so domain name a coz zot ine pas renouveler li.

//r
Réponse avec citation
  #9 (permalink)  
Vieux 05/02/2009, 14h10
Dev Dev est déconnecté
Rambo Morisien

Envoyer un message via Yahoo à Dev
Citation:
Posté par monica__95 Voir le message
c ki mo ti pou répone en rapport a enn lotre thread ouvert par Rocco lor bann RM koltar parce ki souvent ena dire Dev,Monica et Rocco mettre copie collé bann journaux mauricien et que c enn perdre de temps mais c'est vraie kan to fer recherche lor internet sur méteo,connaissance de l'histoire etc etc to tombe tjrs lors nous bann post RadioMoris ,la preuve souvent mo gagne msg coma cet ado ki finn demande mwa de l'aide pou so devoir malheureusement mo pas finn capave aide li a part "Namasté" zamais mo finn lire brasse au vent et mo recherche sur internet finn ramene mwa lor mo post sur RM.

salut monica,

j'ai des problemes avec mes devoirs de literature francaise,on est entrain de lire brasse au vent a l'ecole.Le prof m'a dit de faire des etudes paratextuels pour ce livre et je ne sais pas quoi ecrire,c'est sur 100 points,stp peux tu m'aider avec des notes.

l'auteur est marcel cabon,j'avais lu tes notes sur lui et j'ai cru que tu savais lauteur de ce livre,merci de me repondre.
Meme chose pour moi , ene etudiant ti écrire moi pour demande l'aide sur ene devoir lors ban politiciens moris ki ti arreté pour la drogue dans ene pays européen. Mo fine aide li le mieux qui mo capave et li ti remercié moi en me disant que zamais li fine trouve autant informations lors moris dans poste "conaissance de l'histoire du pays".
Mo fine gagne ene lot MP aussi d'une dame tres connue qui ti aprécié ene l'article qui mo ti met lors so mari.
C'est en recevant ban ti messages perso sympathique que ca me donne toujours envie donne le plus d'info sur le forum.
Réponse avec citation
Réponse

Tags
kifere

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages