05/02/2009, 14h10
|
 |
Rambo Morisien
|
|
|
|
Citation:
Posté par monica__95
c ki mo ti pou répone en rapport a enn lotre thread ouvert par Rocco lor bann RM koltar parce ki souvent ena dire Dev,Monica et Rocco mettre copie collé bann journaux mauricien et que c enn perdre de temps mais c'est vraie kan to fer recherche lor internet sur méteo,connaissance de l'histoire etc etc to tombe tjrs lors nous bann post RadioMoris ,la preuve souvent mo gagne msg coma cet ado ki finn demande mwa de l'aide pou so devoir malheureusement mo pas finn capave aide li a part "Namasté" zamais mo finn lire brasse au vent et mo recherche sur internet finn ramene mwa lor mo post sur RM.
salut monica,
j'ai des problemes avec mes devoirs de literature francaise,on est entrain de lire brasse au vent a l'ecole.Le prof m'a dit de faire des etudes paratextuels pour ce livre et je ne sais pas quoi ecrire,c'est sur 100 points,stp peux tu m'aider avec des notes.
l'auteur est marcel cabon,j'avais lu tes notes sur lui et j'ai cru que tu savais lauteur de ce livre,merci de me repondre.
|
Meme chose pour moi , ene etudiant ti écrire moi pour demande l'aide sur ene devoir lors ban politiciens moris ki ti arreté pour la drogue dans ene pays européen. Mo fine aide li le mieux qui mo capave et li ti remercié moi en me disant que zamais li fine trouve autant informations lors moris dans poste "conaissance de l'histoire du pays".
Mo fine gagne ene lot MP aussi d'une dame tres connue qui ti aprécié ene l'article qui mo ti met lors so mari.
C'est en recevant ban ti messages perso sympathique que ca me donne toujours envie donne le plus d'info sur le forum.
|