|
|||
|
Toto le gentleman.
Pendant la classe de communication, le prof demane O mecs “ki fraze poli zote pou servi pou alle toilette si zote a table avec ene copine dans ene restorant?”
Ene la main lever par derriere, et le prof dit “oui requin marto! Le dernier dire “Sorry mamzel! mais mo besoin alle pisser.” Le prof dire “non, non, nonnnnnn, pa comme ca, eski kikenne capave faire mieux?” Ene lote la main lever, “oui zoreil couper, dit le prof,” le dernier dire li Mo simplement dire mamzel la, “sorry miss mais mo besoin alle toilette.” Le prof dire “ca C mieux, mais fodrer pa servi le mot TOILETTE” Ene ti la main lever par derriere et le prof dire “oui Toto eski une fois dans to la vie to capave faire mieux?” Toto dire li “ mo lek dire mamzel la, “excuse mon ange, mo bien besoin alle serre la main avec mon meilleure ami, avec ki mo ena l’intention pou introduire ou après le diner. Le prof dire li “plante toi trankil Toto.” Rocco |
![]() |
| Tags |
| gentleman, toto |
| Outils de la discussion | |
| Modes d'affichage | |
|
|
Discussions similaires
|
||||
| Discussion | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
| Toto ek Miss | christian1 | Divers. Miscellaneous. | 5 | 27/04/2007 11h01 |
| Toto, Na pa demanne moi! | Rocco | Discussions Générales | 2 | 26/01/2007 14h30 |
| Tiens toi debout, Toto | Rocco | Discussions Générales | 8 | 07/01/2007 18h28 |
| Toto le strategiste | Rocco | Discussions Générales | 4 | 11/11/2006 10h44 |
| Toto le policier | Rocco | Discussions Générales | 9 | 01/09/2006 20h03 |
Fuseau horaire GMT. Il est actuellement 15h54.

Mode linéaire