visa pour la france cest du vol - Page 2 - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #11 (permalink)  
Vieux 07/09/2004, 15h27
Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à soleil62
Citation:
Posté par crista
cest vrai ene bane volere en plis zot pas pran zot responsabilité. Mo raconte zot mo laventure ek lambassade de france a maurice. Mo matante ine deja vine la france en 1999 sans probleme. mo ti gagne en gro probleme santé mo fer demarche pou li vini pou occupe mo zenfant mais so visa refusé. Nou telefone lambassade de france a maurice et la zot dir nou nou kapav fer appel comme si nou ene bane criminel dan tribunal. nou fer appel mais visa refusé a nouvo nou telephone lambassade pou demandé pou ki rezon sa dimoune pas kapav vine la france zot dir nou zot gagne droi refuse donne visa et en plus zot pena pou donne nou aukaine lexplication. Zistoire fini la meme dimoune la pa vini ziska zordi. si sa pa apel sovaz et voler mo pa koné kouma pou dire sa
la to ena raison et se ki mo trouve pli pa bon encor nou ti ene colonie francaise avan ...ene tas dimoune ena di sang francais ...aster ki zot ine bien exploite nou...zot zet nou couma li tchien....me francais li coume ca....li ingra avec dimoune ki zot ine exploiter...guet...l'algerie etc etc
Réponse avec citation
Google
  #12 (permalink)  
Vieux 07/09/2004, 15h34
Super Fan RM

mo esperer ki ena 1 dimoune depuis lambassade la ki check sa forum la et ma dire li cpv donne nous 1 banne explikation lors la.sinon zotte tout pou conne zotte par voleur...
Réponse avec citation
  #13 (permalink)  
Vieux 07/09/2004, 15h54
Fan RM

To éna raison Shezad... deuxième fois mo tombe lors ene sujet comme ça et net pé maltraite banne cé qui travail là bas. sirtout cé qui éna détrois figures qui nous tou conné. Si zot lire ça vine explique zot parski, sorry mo dire ça, mais mo éna touzour figure ça boug derrière so vitre à l'acceuil là... Mo démane moi ki zot sentiment si zot ti conné couma dimoune pas content zot!???? Mo pas cauze banne français là car zot, zot cahngé tout lé temps...
Réponse avec citation
  #14 (permalink)  
Vieux 07/09/2004, 16h09
Super Fan RM

Citation:
Posté par zazaluv
To éna raison Shezad... deuxième fois mo tombe lors ene sujet comme ça et net pé maltraite banne cé qui travail là bas. sirtout cé qui éna détrois figures qui nous tou conné. Si zot lire ça vine explique zot parski, sorry mo dire ça, mais mo éna touzour figure ça boug derrière so vitre à l'acceuil là... Mo démane moi ki zot sentiment si zot ti conné couma dimoune pas content zot!???? Mo pas cauze banne français là car zot, zot cahngé tout lé temps...
seki mo ti p rode dire c ki pas a cause 2 3 francais zingo reputation francais alle gater.mo ti a content ki ma dire 1 staff depuis lambassade la vini vinne dire ki finne arriver coumsa et SURTOUT

banne dimoune raconte nous en detaille ki finne arrive zotte...

ambassade de france pareille couma ambassade anglais meme la sauce sa...mais moi mone trouver ki ici dans langleterre kan to alle home offfice mamzelle la rie r toi...demande papier avec grande politesse enfin zolie mamzelle tout rien a dire....Vive les anglaises
Réponse avec citation
  #15 (permalink)  
Vieux 07/09/2004, 16h32
Fan RM

Ti connais Shehzad, c qui pli dommage c'est ki pas tout cé ki travaille l'ambassade ki français. Ena mauriciens aussi... mais tou dans même panier c ça ki mo trouve dommage...
Réponse avec citation
  #16 (permalink)  
Vieux 07/09/2004, 19h20
Manev

mercie mes chers amis vous etes tous super segaman zazaluv bb2iles kanlesh motizil tonmadev majo crita soleil62 shehzad555 et les autre mauricien&mauricienne heureusement nou ena linteligence pour partage nou problems .mo fine gagne courage quand mo lire zotte messages et mo vraiment fier detre ene mauricien ,mo pas conne couma sa passer la bas avec lambassade de france ,cest pour cela qui mo fine pousse ene colere ,et mo fine mette banne voleur la dans zotte plaçe,mo croire si tou banne mauricien ti bouger un peu , moi mo fine deja alle la mairie pour dire qui zotte complice la dans , alors si banne marie contine donne nous sa morceau papier qui appel soi disant attestation daceuil , et qui li vraiment bidon, <cest du vol>si nou mauricien nou envoye 2000 demand par an alors 2000 x 1500roupees=dire moi ene cou , mo croire qui nou couyon pour faire banne la vine riche chez nou , lor nou la terre , et banne mauricien qui travail dans lambassade la. sa banne con sa et banne macro français,
Réponse avec citation
  #17 (permalink)  
Vieux 13/09/2004, 22h41
Manev

Allons enfants de la patrie le jour de la défaite est arrivé

Mo banne cher compatriot,
Ti bizin faire ene pétition internationale pou dénonce sa l'inzistice ki pé déroulé dans sa banne l'ambassade la France,pa ziste dan Moris ki sa arrivé,dan ene ta pays non européen cé meme scénario,banne dimoune bizin faire pendant des heures la file et bien sir parfoi zot gagne zot zouré.
Mais malgrés tou sa,apparement gouvernement Français pa casse la tete are sa,li réponne ki cé so politik consulaire a l'étranger ki coum sa et si ou pa content cé le meme prix.
Donc zot traite dimoune couma lichien ensuite zot dire ou ke cé tou a fait normal.Alor ki bizin dire are sa,ferme nou la geule ou réagir!!!
Mwa mo dire ti bizin donne zot coup pied dan fesse tou sa banne multimillionnaire ki vinne passe conzé dan nu l'endroit,arrete accueillir zot couma les rois,la zot ava senti ki appel humiliation,mais sa gouvernement Moris ferme lizié parceki éna ene problem économik la dan,bocou turiss français vinne passe vakance kot nu est si nu pa accueillir zot bien zot pa revini...Mwa mo dore ti bizin arrete tou sa,exige zot oussi ene visa faire zot paye 50 euros est péna zeste,alle faire la file oussi dan banne ambassade morisienne a l'étranger coume sa zot ava conprend sa banne raciste la,ancien colonisateur.Ah ene lote point ki mo ti envie éklairci,ki faire kan ou ene blanc morisien ou pa gagne diffuculté pou obtenir ou visa,peut etre parceki ou appel De Chazal Du Mée mai si par maleur ou nom Mangal ou péna meme zance,sa sapel délit de facieste,mai sa blanc zamai zot pou reconnaite,parceki so problem cé domine les otes,enfin mo fini en disant heureusement ki tou blanc pa coume sa,pas blié ki malgrés tou zot kan meme vive pou la plipart en dehors Moris est ki malgrés tou zot inne acceuille nu dan zot pays meme si la vie n'est pas si facile kan ou kouleur un pé différent,mais bon nu capave dire ki nu vive bien en Europe,tou sa pou dire ki sa l'ambassade la France dan Moris bizin sanze so systeme d'obtention pou visa ki zot arrete zot systeme de discrimination.
Thug-Negus ene citoyen Morisien en colère
Réponse avec citation
  #18 (permalink)  
Vieux 15/02/2005, 02h19
Manev

Envoyer un message via Yahoo à boule tang
j'ai un amis mauritien qui est vennu en france pour les vacances,il a dut oublier de repartir,un jour il m'a dit:je ne comprend pas,mon grand pére est venu faire la guerre en france (il a reussi à avoir ses papier avec du mal)se doit étre ça la reconnaissance.
aller pas croire qu'un francais marié avec une mauricienne à des faciliré pour vivre dans le pays de sa femme

Vous devez savoir également, sauf créer pour l'export, mais nous y reviendrons plus loin, que si vous montez une société sur place, vous devez prendre un partenaire mauritien, qui sera toujours majoritaire (51% - 49%) quel que soit votre apport en capital !
De plus, en tant qu'étranger, vous n'aurez jamais la possibilité d'acheter du terrain ou de la brique, sauf par le biais de votre société qui en sera propriétaire dans les conditions reprises ci-dessus. Maintenant si votre mariage est mixte..... Et encore..... Votre conjoint mauritien est propriétaire de l'ensemble du patrimoine, sans que vous n'ayez votre mot à dire, aux yeux de la Loi, s'entend, tant que vous n'avez pas obtenu la nationalité. Après 4 ou 5 ans. C'est parfois très long......
(51%49%)article 1er de la déclaration universel des droits de l'homme
Tous les êtres humains naissent libres et égaux en dignité et en droits. Ils sont doués de raison et de conscience et doivent agir les uns envers les autres dans un esprit de fraternité.

des comme ça j'en ai d'autre,je ne di pas que le gouvernement vaut mieux,to pren tou di zom politik,met ca bougre la ek en sac,to bien remué li,tomet to la main dans sac,to gagne un feser de couillonade pour le pépe

je vais esseyer de me renseigné au ministére des affaires étrangéres,savoir si c'est normal que les ambassades vole ban di moun
Réponse avec citation
  #19 (permalink)  
Vieux 15/02/2005, 02h23
Manev

Envoyer un message via Yahoo à boule tang
bérager péna probléme are so visa
Réponse avec citation
  #20 (permalink)  
Vieux 15/02/2005, 07h46
Labourer

moi aussi mo conne ene camarade,l'ambassade ti ine faire li paye so visa pou alle en belgique mais le problème zot ine demanne li largent bé pa fine donne li so visa après,ene banne voleur sa banne dimoune l'ambassade de france à maurice là zot vole ce ki pli pauvre ki zot
ayo touzour zistoir avek zot
Réponse avec citation
Réponse

Tags
cest, france, pour, visa, vol

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages