Eske banne facteurs morisiens volere? - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 02/10/2008, 00h45
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
Eske banne facteurs morisiens volere?

5 semaines de cela mo ti poster ene lettre avec cash ladans vers destination moris, juska l'heure dimoune la na pencore recevoir lettre. Mone besoin avoy nouvo largent par ene lote moyen.
Faire connais si zote tine deja victime comme moi.
Merci

Rocco
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 02/10/2008, 10h28
Dev Dev est déconnecté
Rambo Morisien

Envoyer un message via Yahoo à Dev
Citation:
Posté par Rocco Voir le message
5 semaines de cela mo ti poster ene lettre avec cash ladans vers destination moris, juska l'heure dimoune la na pencore recevoir lettre. Mone besoin avoy nouvo largent par ene lote moyen.
Faire connais si zote tine deja victime comme moi.
Merci

Rocco
C'est dangereux Frero avoye l'argent comme ca, to besoin mette ene papier spécial pour qui pas trouve to l'argent. Pas sure que ce soit à Maurice , c'est peut être en europe aussi que ca se passe. Moi mo ti déjà envoye l'argent par enveloppe pour ene marriage ene cousin mais li ti gagne so carte marriage mais l'argent ti disparaitre.
C'est vrai qui to paye commission via la poste ou western union mais c'est peut être le moyen le plus sur qui to capave envoye l'argent
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 02/10/2008, 18h36
Foreman

bonsoir Rocco
kom dis Dev to bizin envoye cash par western union paski la poste pa sire ditou ossi bien en france déza et apres moris, zot guette si éna cash dans lettres. kitfois li pé arrivé mais bien rare sa.
Ek wertern union to sire et certain ki li pé arrive moris.
Amitiés
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 03/10/2008, 11h17
Labourer

Envoyer un message via MSN à difédancité
vré rocco fodé pa to avoy larzen dan lenvlop! mwa ossi monn déza fèr ca, mo ti avoy larzen pou mo couzine. li ti gagn so cart mé larzen zamé ti gagné. astère la pa koné sipa ici ou moris kinn pren ca kas la. mé la poste la pa sir di tou. préférab to paye éne ti commission lor let la mé avoy li par western union li pli sir et to fami pou gagn li pli rapidemen.
Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 03/10/2008, 15h20
Super Fan RM

Merci bocou pou zote conseil, mo avoye l'argent morice par plusure moyens et tous le temps largent la rentrer. Mais 7 fois ci, circonstance fine force moi pou servi la caverne d'alibaba.

Rocco
Réponse avec citation
  #6 (permalink)  
Vieux 03/10/2008, 18h41
Fan RM

Citation:
Posté par Dev Voir le message
C'est dangereux Frero avoye l'argent comme ca, to besoin mette ene papier spécial pour qui pas trouve to l'argent. Pas sure que ce soit à Maurice , c'est peut être en europe aussi que ca se passe. Moi mo ti déjà envoye l'argent par enveloppe pour ene marriage ene cousin mais li ti gagne so carte marriage mais l'argent ti disparaitre.
C'est vrai qui to paye commission via la poste ou western union mais c'est peut être le moyen le plus sur qui to capave envoye l'argent
Tu as raison Dev,cela est arrivé lors de l'envoi ,même recommandé effectué pour la rentrée d'école d'un neveu .Il a reçu la lettre mais pas l'argent.
Réponse avec citation
  #7 (permalink)  
Vieux 04/10/2008, 13h07
Labourer

Salut
J'ai lu vos comms et je vois que vous aussi vous avez le même problèmes! Mwa avant mo ti pé envoye l'argent dans une lettre, mé parfois la famille pas reçu l'argent la..Tane dir facteur assise bord la mer et ouvert bane lettre ki arrive de l'europe. Après plusieurs recommandation, zot ine met facteur sous surveillance et zot ine al trouve la vérité..Entre temps bocou ki choses ine perdi..Depuis la meilleurs solution pou envoye l'argent c'est par Western Union plus sur, rapide et nous, nous serons plus tranquille
Réponse avec citation
  #8 (permalink)  
Vieux 04/10/2008, 15h02
Manev

salut, C ecoeurant kan to p travail fort et ki ena coquin to l'argent surtou to travail dur pou gain ca. Moi avec l'esperience qui mo finne gainer c t le facteur meme ki ti vole mo l'argent a maurice pena confiance du tout avec la poste maurice jamais mo finne trouve la couleur de mon argent meme avec plein des preuves qui ti ena c dommage et triste bref... La seule bonne solution c envoye l'argent par western union ou MoneyGram c moins chere encore pour les frais que western Union.
Réponse avec citation
  #9 (permalink)  
Vieux 04/10/2008, 17h23
Manev

Mo avoye l'argent tous les mois par la poste zamé fine gagne bléme.Frais la poste moins cher que Western Union ?Par contre pa kpav avoye plus ke 150 euros.
Réponse avec citation
  #10 (permalink)  
Vieux 07/10/2008, 23h41
Super Fan RM

Semaine passee mone avoye ene cam ene carte l'aniversaire avec kelke devises de monopoli ladans comme ene blague, to paoler croire line gagne carte la vide. Beze ca!!!

Rocco
Réponse avec citation
Réponse

Tags
banne, eske, facteurs, morisiens, volere

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages