Les Gorges de la Rivière Noire et ses habitants... - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 09/09/2008, 17h21
Labourer

Les Gorges de la Rivière Noire et ses habitants...

Bonzour zot tou

Mo pé rode renseignement lor 1 communauté maratha (bombaye) ki finn vive dan Gorges de la Riviere Noire.

Si éna "historiens" ici, kitfois zot pou capav aide moi...

Mo pé fer recherches généalozik et monn trouvé lor 1 lact de naissance grd père mo mari ki linn né dan Gorges et tou so famille ti pé rest la ba... depi au moins l'année 1900...

Dimoun inn dire moi ki effectivment, ti éna bann bombaye ki ti pé rest là ba mais personne pa capav dire moi ki koté exactement.

Aster là Gorges inn vinn ene Park National et mo ti a kontan all guette sa lendroit la de plus près..kot zot ti resté..couma zot ti pé faire pou vive dan ene lendroit aussi réculé...

Monn tann dire zot ti pé rest entre zot, et ti pé vive grace à zot ti plantation légumes.
C'était de l'autosubsistance!

Monn diman famille mo mari mais zot pa rapel, so papa ti tipti kan li ti pé accompagne so gran dimoun la ba (vers 1955-60). Lis zis rapel ki ti dan fond Gorge net.

Apparement, cette communauté était installée là depuis la 1ere génération née à Maurice...

Mo kroire zot finn rann zot compte ki rest dan ene lendroit coumsa trop difficile et zot inn desan montagne pou rest dan villaz cotiers.

Famille mo mari rest La Gaulette asterla...

Si kiken ici ena renseignements lor la, mo ti pou bien bien kontan!
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 10/09/2008, 09h18
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à SISTA
To zistoire mari touchante mo espéré ki to pou gagne certains eclaircissements lor là ! Bonne continuation !
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 10/09/2008, 16h46
Labourer

merci Sista, c'est gentil.

Au fait, saviez vous que les Gorges sont peuplées de chauve souris géantes (pouvant atteindre 1m d'envergure ailes déployées!)

C'est une randonnée à faire pour les amateurs de sensations (âmes sensibles et peureux, s'abstenir), à la tombée du jour juste avant que le parc ne ferme. C'est à ce moment qu'elles sortent et font leur ballet...

attention aux horaires d'ouverture du parc quand même, il faut redescendre rapidement, sinon vous êtes bons pour passer la nuit avec ces charmantes bestioles....
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 11/09/2008, 13h29
Dev Dev est déconnecté
Rambo Morisien

Envoyer un message via Yahoo à Dev
Bonjour TIYOLA,
je n'arrive pas à trouver mes sources sur les marathi des gorges de Riviere Noire pour te renseigner.Je connaissais un vieux prof de Marathi qui habitait à Vacoas qui connaissait bien l'histoire des marathis malheureusement il est décédé.
En ce qui concerne la visite des Gorges , je ne conseille pas aux personnes de s'aventurer seuls là bas, il faut un guide ou une personne expériencée pour le faire car très souvent il y a des accidents .
Voir aussi un article sur notre forum
Dix-neuf personnes secourues aux Gorges
Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 11/09/2008, 18h06
Sirdar

hey tiyola ki maniere...
Mo pense tone al gete lor bann website ki to ti presente lor bann recherches généalogiques à Moris, capav ena contact pou pran parti MGI...
Réponse avec citation
  #6 (permalink)  
Vieux 11/09/2008, 18h20
Labourer

merci dev...

mo kroire tou zénération ki ti éna renseignement lor la pé allé doucement doucement

mo pensé ki sa ene travail de mémoire ki nou bizin honoré kan mem. pé importe nou "race" ... mo mem mo pa marathi mé mo trouve sa bien bien interessant.Li form parti l'histoire Moris en zénéral.

pour gorges, moi non plus je ne m'y aventurerai pas seule...
c'est pourquoi je me demande vraiment comment une communauté pouvait y vivre, sans életricité ni rien je suppose

déza kan mo trouve ti sauvsouris dans villaz (zot kontan vinn dan la cour pour kokin nou mangue ) mo bourré mo allé...hihihihi

yeh brunoyaka, mo bien, toi?

Mo en contact ek Vijaya Teelock ki pé zistément travaille lor Marathi dan Gorges (un pur hasard!).Nou pou fer ene groupe de travail et mo espéré ki nou pou capav aprann boukou lor la.
Réponse avec citation
  #7 (permalink)  
Vieux 12/09/2008, 11h53
Sirdar

tiyo, tonn repran letude Moris la uswa li enn recherche perso ?
Réponse avec citation
  #8 (permalink)  
Vieux 12/09/2008, 19h43
Labourer

mo pé fer sa pou enn travail perso tou tabor mé monn gagne proposision pou fer enn letude lor la... alos mo pou fer li pendan mo temp libre.
Réponse avec citation
Réponse

Tags
gorges, habitants, les, noire, rivière, ses

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages