Renseignement - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 22/03/2008, 13h39
Manev

Lightbulb Renseignement

Slt à tous

En ce moment lor l'ile ,l'émigration ine ouvert pou la Nouvelle-
Zélande.Eski zot o courant?Ena kikéne au courant pou conné si C vré ou bien c'est de l'arnaque.L'agence demande 200 mille roupies pou banne dimoune qui péna place pou hébergé sinon 100 mille roupies pou C qui éna place pou hébergé.Si éna membres sur ce site .est-ce possible éclaire mo l'antenne svp?G mes niéces qui veulent partir mais je ne veux pas qu'elles se fassent arnaquer par les agences.Espérant 1 réponse de votre part .Merci bcp.
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 22/03/2008, 17h07
Dev Dev est déconnecté
Rambo Morisien

Envoyer un message via Yahoo à Dev
Citation:
Posté par meggy Voir le message
Slt à tous

En ce moment lor l'ile ,l'émigration ine ouvert pou la Nouvelle-
Zélande.Eski zot o courant?Ena kikéne au courant pou conné si C vré ou bien c'est de l'arnaque.L'agence demande 200 mille roupies pou banne dimoune qui péna place pou hébergé sinon 100 mille roupies pou C qui éna place pou hébergé.Si éna membres sur ce site .est-ce possible éclaire mo l'antenne svp?G mes niéces qui veulent partir mais je ne veux pas qu'elles se fassent arnaquer par les agences.Espérant 1 réponse de votre part .Merci bcp.
Bonjour Meggy ,
mo ti ouvert en post lors nouveau eldorado pour morisiens avec destination nouvelle zealande entre autre ,mo espéré to pou gagne éclaircissement lors sa sujet la. Clique lors le lien
Nouveau Eldorado pour morisiens
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 25/03/2008, 08h33
Dev Dev est déconnecté
Rambo Morisien

Mo fine faire ene ti l'enquete lors ban dimoune ki pe alle Nouvelle Zealande, ena agent prend 150 mille roupies aussi mais mo dire zot fer bien attention lors la car nimporte qui capave vine ene agent du jour au lendemain.
Mo régrétté qui beaucoup compatriotes pé quitte moris pour alle dans Nouvelle Zealande , ena pé quitte place professeur dans ban bon colléges pour alle travaille dans l'hotel. Ena qui fine vende so lacaze et fine quitte femme ek zenfants cot belle mére pour zot allé.
Faudé pas oublié que c'est en contrat de 2 ans qui pé propose zotte pour menuisiers, macons , hotel etc
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 25/03/2008, 08h58
Manev

Thumbs up Merci

Citation:
Posté par Dev Voir le message
Mo fine faire ene ti l'enquete lors ban dimoune ki pe alle Nouvelle Zealande, ena agent prend 150 mille roupies aussi mais mo dire zot fer bien attention lors la car nimporte qui capave vine ene agent du jour au lendemain.
Mo régrétté qui beaucoup compatriotes pé quitte moris pour alle dans Nouvelle Zealande , ena pé quitte place professeur dans ban bon colléges pour alle travaille dans l'hotel. Ena qui fine vende so lacaze et fine quitte femme ek zenfants cot belle mére pour zot allé.
Faudé pas oublié que c'est en contrat de 2 ans qui pé propose zotte pour menuisiers, macons , hotel etc
Bonjour Dev

Merci pour ta réponse ainsi que l'autre post.Cela m'a aidé mé le bléme. C eski zot capav fére confiance vraiment banne dimoune ki réprésente l'agence là?1 de mes neveux qui est architecte pé tracé ,pé allé o mois d'aout.Mé mo pa ti conné ki CT pou 1 contrat 2 ans.La vie é tellement dure lor tizil pouvoir d'achat fine monté en fléche .Mo compran zot mé C vré bisin réfléchi pou ceux ki éna 1 bon travail .Enkor 1 fois 1 grand merci Dev.
Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 25/03/2008, 10h23
Dev Dev est déconnecté
Rambo Morisien

Citation:
Posté par meggy Voir le message
Bonjour Dev

Merci pour ta réponse ainsi que l'autre post.Cela m'a aidé mé le bléme. C eski zot capav fére confiance vraiment banne dimoune ki réprésente l'agence là?1 de mes neveux qui est architecte pé tracé ,pé allé o mois d'aout.Mé mo pa ti conné ki CT pou 1 contrat 2 ans.La vie é tellement dure lor tizil pouvoir d'achat fine monté en fléche .Mo compran zot mé C vré bisin réfléchi pou ceux ki éna 1 bon travail .Enkor 1 fois 1 grand merci Dev.
De rien Meggy , j'ai horreur de ban "soi disants agents" qui dépaille tous ban candidats à l'immigration. Besoin réfléchi bien avant quitte ene "bon travail" moris. Malheureusement tout ban dimoune qui quitte pays zamais raconté qui "beze" zot pé passé , zot nek dire qui tout correck cot zot été. Mo conne ene jeune homme qui ti alle Irlande après 3 jours téléphone so mama pour li dire qui li pé gagne faim , so maman dire li retourné mo piti et zordi zot besoin prend loan et encore pé paye tout l'argent qui zotte fine dépénsé avec ban agents.
Réponse avec citation
  #6 (permalink)  
Vieux 26/03/2008, 11h03
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à SISTA
Mo p lire zot post et mo ti a voudré rajoute seulement mo l'opinion couma dev ine dire reflechi bienavant fer bann projet coumçà
Mo içi depuis plis ki 20 ans mais mone bien ramasse mo bez alors ki moris mo ti korek !
foder dimoune témoigner dire couma sa passer hor tizil zot tou fer croire c le paradis ! Partout ramasse meme probleme !
Alors guete bien avan tkit sa bon place ou ena moris pou vine ramasser blem dan certain pays !
Réponse avec citation
  #7 (permalink)  
Vieux 26/03/2008, 13h30
Dev Dev est déconnecté
Rambo Morisien

Citation:
Posté par SISTA Voir le message
Mo p lire zot post et mo ti a voudré rajoute seulement mo l'opinion couma dev ine dire reflechi bienavant fer bann projet coumçà
Mo içi depuis plis ki 20 ans mais mone bien ramasse mo bez alors ki moris mo ti korek !
foder dimoune témoigner dire couma sa passer hor tizil zot tou fer croire c le paradis ! Partout ramasse meme probleme !
Alors guete bien avan tkit sa bon place ou ena moris pou vine ramasser blem dan certain pays !
Merci Sis lors to témoignage et c'est bien qui tout ban candidats à l'immigation réfléchi bien avant faire ene pas en avant. zot besoin pensé qui nous ban expat nous pas jaloux qui zot pé vini mais kan fine ramasse bez dans ene pays besoin fer tout qui ban dimoune ki pé envie vini pas ramasse le même probleme.
Réponse avec citation
  #8 (permalink)  
Vieux 27/03/2008, 10h44
Couper Cannes

Envoyer un message via MSN à francine93
lollllllllll mari seryer discussion la c'est vrai quand to kitte to pays to ale ailleurs l'integration deja li difficile en plis demarches administratives pas facile di tout enplis to patron exploite toi ziska l'os .......mo pas dire ki tout pas bon mais bizin reflechi consequences Moris to ena soleil la plage ene ti boulot mais ailleurs to manze c ki to lé to boire c ki to lé mais to stresser angoisser et surtout to gagne kasse mais to paye plis ki to gagner .........couma mo dire conseil bon pou donner et apres chacun fais son choix lollllllllllll
Réponse avec citation
  #9 (permalink)  
Vieux 27/03/2008, 13h36
Dev Dev est déconnecté
Rambo Morisien

Citation:
Posté par francine93 Voir le message
lollllllllll mari seryer discussion la c'est vrai quand to kitte to pays to ale ailleurs l'integration deja li difficile en plis demarches administratives pas facile di tout enplis to patron exploite toi ziska l'os .......mo pas dire ki tout pas bon mais bizin reflechi consequences Moris to ena soleil la plage ene ti boulot mais ailleurs to manze c ki to lé to boire c ki to lé mais to stresser angoisser et surtout to gagne kasse mais to paye plis ki to gagner .........couma mo dire conseil bon pou donner et apres chacun fais son choix lollllllllllll
Francine lollll merci pour to ti mot lollll
Réponse avec citation
  #10 (permalink)  
Vieux 28/03/2008, 20h26
Manev

Citation:
Posté par francine93 Voir le message
C'est vrai soleil la plage,etc... mais ça malheureusement ça se mange pas!!!

Quand t'est dans la galère, que toutes les portes se ferment parce que tu viens pas du bon millieu... Moi c'été mon cas aujourdhui avec la grace de dieu je suis en france, cadre dans une entreprise et je ne me fais pas exploiter!!! Mais bon je ne dis pas que les abus n'existent pas !
Réponse avec citation
Réponse

Tags
renseignement

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages