ce n'est qu'un au revoir Monica - Page 2 - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #11 (permalink)  
Vieux 20/03/2008, 10h10
Super Fan RM

MoMo........... kot to pe ale?????? Mo espere, peu importe kot to pe aler, ki to pou reste toujours branchee sur RM. Pe paret to pou al fer enn new start... bon je te souhaite all the best!!!
Be happy wherever u r going to be.
Will be thinking of u all the time!!!
Soso
Réponse avec citation
Google
  #12 (permalink)  
Vieux 20/03/2008, 10h47
Super Fan RM

Citation:
Posté par Sophia Voir le message
MoMo........... kot to pe ale?????? Mo espere, peu importe kot to pe aler, ki to pou reste toujours branchee sur RM. Pe paret to pou al fer enn new start... bon je te souhaite all the best!!!
Be happy wherever u r going to be.
Will be thinking of u all the time!!!
Soso
Merci SoSo,pas pou capave réfaire bann ti balade dans la neige ale manz dhall pourri de si tôt... mo pé ale fer enn ti létour tizil aprés mo pé ale trés loin,biensure ki mo pou reste branché lors RM,partout kot mo aller mo pou reste enn bonne embassadrice et mo pou promouvoir RM.
Réponse avec citation
  #13 (permalink)  
Vieux 20/03/2008, 11h16
Super Fan RM

Citation:
Posté par monica__95 Voir le message
Merci SoSo,pas pou capave réfaire bann ti balade dans la neige ale manz dhall pourri de si tôt... mo pé ale fer enn ti létour tizil aprés mo pé ale trés loin,biensure ki mo pou reste branché lors RM,partout kot mo aller mo pou reste enn bonne embassadrice et mo pou promouvoir RM.
Amiz toi bien alors MOMO!!! P al tres loin?? olalalala!!! Bon voyage!!... bon mo koz ek toi lor msn +tar.
Réponse avec citation
  #14 (permalink)  
Vieux 21/03/2008, 06h30
Fan RM

Alors Monica mo fine lire ki to pé quitte la France ?

Et bien mo souhaite toi tout le meilleur dans ta nouvelle vie et espère avoir de tes nouvelles très vite.
Réponse avec citation
  #15 (permalink)  
Vieux 21/03/2008, 18h35
Super Fan RM

Citation:
Posté par Bisoulili Voir le message
Alors Monica mo fine lire ki to pé quitte la France ?

Et bien mo souhaite toi tout le meilleur dans ta nouvelle vie et espère avoir de tes nouvelles très vite.
Merci Bisoulili, je donnerais des nouvelles et je participerais au forum dés que je pourrais.
Réponse avec citation
  #16 (permalink)  
Vieux 31/03/2008, 10h15
Dev Dev est déconnecté
Rambo Morisien

Envoyer un message via Yahoo à Dev
Encore quelques jours avant qui Monica quitte nous pour ene nouvelle destination. En ce moment li pena internet pour répondre nous tous.
Bye bye Momo
Réponse avec citation
  #17 (permalink)  
Vieux 31/03/2008, 15h03
Enflé

Bon voyage Monica. Tu nous manques déjà mais avec Internet comment dire to pou làmem lol sirtout pou moi qui zamais pas fine rencontre toi. Sache qu'on a passé de bons moments sur le chat et que je garde de bons souvenirs de toi qui m'apprenais les paroles de séga et ça continuera j'en suis sûre,quand tu seras installée.
Nou va donne toi létemps mais to besoin vine dire nou éne ti bonzour ,de temps en temps. C'est un ordre lol.
Je te dis le mot de CAMBRONNE .
Bye, bisous et à bientôt.
Réponse avec citation
  #18 (permalink)  
Vieux 31/03/2008, 20h21
Foreman

Citation:
Posté par monica__95 Voir le message
Merci Dev pour ce beau bouquet ,merci fergeo,sista,bb2iles,brunoyaka,francine pou zot encouragement,en ce moment pas pé trouve Rocco pou prend so balance péchér prété mo pé stressé avec kilo en trop

Monica tu vas nous manquer ma sis mais bon ène l'otre vie alors mo souhaite twa bcp de bonnes choses. Mo espere trouv twa ène zour Momo.
Bigs kiss ma sis.

Nalinee
Réponse avec citation
  #19 (permalink)  
Vieux 01/04/2008, 05h58
Fan RM

Monica nous quitte pour d'autres horizons,je lui souhaite un bon départ dans sa nouvelle destination.Au revoir et bonne route et que mes amitiés t'accompagnent,bisous.
Réponse avec citation
  #20 (permalink)  
Vieux 01/04/2008, 07h27
Couper Cannes

Hé Momo Mo Pa Pou Dire Aurevoir Moi Puisque Nous Pou Zouine Dan Ile Et Nou Va Fer Enn Dernier Ti Faya Comme D'habe Trouvé Mm Momo Pe Alé Mo Pe Suivre Li Mo Va Embrasse Li Pou Zotte Tous Mais Mo Souhaite Li Bonne Chance Ossi Alé Momo Dan Kelke Jour Bisoussssss Caroooooo
Réponse avec citation
Réponse

Tags
monica, nest, quun, revoir

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages