Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice (http://www.radiomoris.com/forum/)
-   Discussions Générales (http://www.radiomoris.com/forum/discussions-generales/)
-   -   Eski sabres besoin etre ene zarme controller a moris? (http://www.radiomoris.com/forum/discussions-generales/6351-eski-sabres-besoin-etre-ene-zarme-controller-moris.html)

Rocco 01/02/2008 15h51

Eski sabres besoin etre ene zarme controller a moris?

Eski sabres besoin ene zarme controller a moris?

Pendant mes vacances a moris, tous les jours mo lire dans les journeaux ou tanne par la radio ki dimoune fine attaker par sabres.
Pa fine arrive l’heure pou ki la police control kifere dimoune besoin ena sabres kande meme zote la vie kodidien na pa necessite ca zarme la?
Kifere la police na pa mette ene control lor l’inportation sabres a moris?
Juska kand dimounes pou perdi zote la vie avec ene zarme pareil?
Tous malfaiteurs servi sabres asstere pou intimide zote victimes.

Si sabres vine ene zarme controller, zote besoin ena ene numero de reference imprimer pou trace le proprietaire.
Si ene dimoune fine trouver en possession d’un sabre illegalement, li besoin purge ene minimum de 2 ans de prison.
Moi mo trouver ki dimounes besoin ena ene license pou possede ene sabre a moris, ki to penser lor la?

Rocco

Dev 01/02/2008 16h24

Citation:

Posté par Rocco (Message 63278)
Eski sabres besoin ene zarme controller a moris?

Pendant mes vacances a moris, tous les jours mo lire dans les journeaux ou tanne par la radio ki dimoune fine attaker par sabres.
Pa fine arrive l’heure pou ki la police control kifere dimoune besoin ena sabres kande meme zote la vie kodidien na pa necessite ca zarme la?
Kifere la police na pa mette ene control lor l’inportation sabres a moris?
Juska kand dimounes pou perdi zote la vie avec ene zarme pareil?
Tous malfaiteurs servi sabres asstere pou intimide zote victimes.

Si sabres vine ene zarme controller, zote besoin ena ene numero de reference imprimer pou trace le proprietaire.
Si ene dimoune fine trouver en possession d’un sabre illegalement, li besoin purge ene minimum de 2 ans de prison.
Moi mo trouver ki dimounes besoin ena ene license pou possede ene sabre a moris, ki to penser lor la?

Rocco

Content qui to fine retourné de Moris et mo sure vacancesfine bien passé. Pour ban zarmes par exemple Sabre , l'année derniere ban dimounes ti attack moi mais mo fine gagne chance qui lezot dimoune ti finne defende moi.Frero désolé pour dire toi qui c'est pas possible ce qui to fine dire car ene dimoune moris si li besoin ene sabre li alle gette en forgeron et li fer so sabre , tous bans sabres morisiens c'est artisanal et pas pou capave trace aucun la dans.

bomli 01/02/2008 18h45

Bon kestion ki tone soulévé la Roccoman...mais couma Devdasse fine souligné, kouma kapav control ca ? A moins ki nou mete ene la loi ki stipulé ki port sabres illégal et ki tou dimoune en possession ene sabre pou passible à ene bel lamende ou prison...nimporte ki sane la dan moris ki envi fer mari nek tir so sab. En plisse, li ene zarme ki impressionnant et kan trouve ene, linstinct dir Rassé Mama, ene tas conten fer laloi are ca, vré em bizin teigne zot.

fergeo 01/02/2008 19h06

Mettre des interdits sur la possession d'armes telles qu'elles soient ne changeraient pas la situation.Les personnes arriveraient toujours à trouver un moyen pour faire leurs méfaits.

Scheherazadex 01/02/2008 19h13

Citation:

Posté par fergeo (Message 63294)
Mettre des interdits sur la possession d'armes telles qu'elles soient ne changeraient pas la situation.Les personnes arriveraient toujours à trouver un moyen pour faire leurs méfaits.

Exact. D'autant plus que l'autorité est, je crois, un mot banni du vocabulaire à l'île Maurice !!!

bomli 01/02/2008 20h12

Citation:

Posté par fergeo (Message 63294)

Lor ca point la mo pa tro dakor Fergéo !:) Si péna interdit, sakène pou fer so la loi. Bizin éna cracking, bizin éna sanction, bizin mete pression, sinon IN MY OPINION, pou chaos net. Ene tas dimoune dan tizil pou fer la loi tir sab, éna ki ale rode fizil tou mais li pli rare parski li réglementé, parski éna la loi ki régit ca.
Fergéo fréro, mari conten mo pane dakor are toi !:)

Scheherazadex 01/02/2008 20h15

Citation:

Posté par bomli (Message 63299)
Lor ca point la mo pa tro dakor Fergéo !:) Si péna interdit, sakène pou fer so la loi. Bizin éna cracking, bizin éna sanction, bizin mete pression, sinon IN MY OPINION, pou chaos net. Ene tas dimoune dan tizil pou fer la loi tir sab, éna ki ale rode fizil tou mais li pli rare parski li réglementé, parski éna la loi ki régit ca.
Fergéo fréro, mari conten mo pane dakor are toi !:)

I agree mai eski zot éna bon définition pression, sanction etc dan moris? That is the question ! Sa ki bzen kné, bkz kpv si zot kné zot pa kon applique li si... Enfin, compliké tou sala... Ziska ler l'autorité pan fer fureur, sap dan voler feraille pu al kot voler du lait, fleur! In ja truV sa? Aster la loi tir sab pu engendré 1lot zafer encore...

Rocco 01/02/2008 21h19

Pou moi, tou ceki servi sabre sont des laches, mo dire " Mette to sabre enba, apres nou a getter ki senena ki mari"

Rocco:x

Scheherazadex 01/02/2008 21h28

Citation:

Posté par Rocco (Message 63308)
Pou moi, tou ceki servi sabre sont des laches, mo dire " Mette to sabre enba, apres nou a getter ki senena ki mari"

Rocco:x

Wep, mais là c'est jouer sur la dignité. Non ?

Noodle 02/02/2008 04h10

Mo fin ecrire ene topic pareil (titre: This is not a kitchen knife!) dans section anglais. Si nou capav control ban zarmes a feu nou bizin capav control sabres. Tou ban armes a feu ena ene numero. Alors comment Rocco in suggerer li facile pou grave ene numero lor lame ou la manche sabre la. Charactere ban dimoune qui diman permis bizin aussi 'assess'. Traite li comman dire li ene revolver! Pas blier qui dans Rwanda 800,000 ti mort par sabres dans 100 jours (8000 par jour!). En se moment des centaines pey mort par sabres dans Kenya. Gouvernment bizin realiser qui lair in arriver pou commence control sa intrument dangerer. Si ene jour ena trouble a Maurice (Mo esperer qui sa jamais arriver dans mo pays) plis dimoune pou mort par sabre qui par armes a feu.

Fuseau horaire GMT. Il est actuellement 04h26.

Édité par : vBulletin® version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0 Tous droits réservés.
Version française #12 par l'association vBulletin francophone
© 2003-2008 RadioMoris.Com