ene affront ki zamais mo pas ti pou atane - Page 2 - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Discussion fermée

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #11 (permalink)  
Vieux 09/08/2004, 17h29
Manev

Envoyer un message via MSN à carambar Envoyer un message via Yahoo à carambar
Re: ene affront ki zamais mo pas ti pou atane

Citation:
Posté par majo
adieu radio moris
ééé non laaa!! pa adieu!! pa fer zot sa!! mone trouvé ki zot mari content toi, ène sél dimoune kine foté, bé révini pou banne zot la!!
Google
  #12 (permalink)  
Vieux 09/08/2004, 18h08
Labourer

Reviens!

Hey majo, tu sais bien qu'on t'aime bien! Reviens!
  #13 (permalink)  
Vieux 09/08/2004, 18h43
BB

Re: Mayo Violation

Hello Lewis,

Please read the logs again. Her request was taken in consideration and 'Li tourner' was
aired at about 7:39pm Sunday. She was banned for less than 15 seconds due to a
mishap (Neo/flood) and this has been corrected. This case would be closed if she had chosen to reconnect again.

I would like to point out that RadioMoris.Com is a free service and its usage is a PRIVILEGE.

Citation:
Posté par Lewis Nadal
No, Mayo, no - you cannot leave like that. It is really very, very, very sad to read your news. However, I - at your place - would not say good bye to Radio Moris that easily. I would, first of all, ask why my request was not taken into consideration and who was that improfessional person and I also would require a profound explanation for this bad behaviour. In my opion, this action demonstrates an inacceptable, unprofessional and irresponsible attitude. I'm pretty sure, that, if Radio Moris is not willing to take the consequences, other members will follow and it will make the chat room dull and boring in future. There are constant members like yourself, Agni Boss, Babas, Soleil62, Jonno99, Pris2000, Bissous, Kinsous, Segaman, Bluetender, Jean Michel, Netrunner and so on and, of course, myself. We are the people that bring Radio Moris to live and make the chats interesting. Warm regards to you, Mayo. L.N.
  #14 (permalink)  
Vieux 09/08/2004, 18h47
Fan RM

Faut pas dramatiser pour quelque chose d'aussi simple majo. Sur irc, il y a des lois. Si t'as été "kicked", c non pas parcequ'on ne t'aime pas, qu'on voulait te faire un affront mais parcequ'il y a des lois. Et en conséquent, t'étais en train de "flood" le channel, le script automatique a juste fait son boulot. C'est tout. Ce n'est qu'un malentendu! Nulle besoin de dramatiser autant! Finissons-en avec et que tout revienne comme avant. Merci majo et longue vie à notre radio
  #15 (permalink)  
Vieux 09/08/2004, 18h48
BB

Re: Mayo violation

Citation:
Posté par Lewis Nadal
Hallo Radio Moris, according to Mr. ZahoOL, yesterday, it had been 100% Claudio with DJ Nad and therefor it was not possible to ask for a request: However, the members should have been informed that for that reason no request could be accepted and then everyone would have known. In order to avoid such problems, also in regard so the chat room, I suggest that Radio Moris publishes its terms of business and conduct.
Kind regards L.N.

As I just said, the only rules and regulations are:
1. Usage of the website is a PRIVILEGE.
2. There is no guarantee of service.
3. We are the decision makers as webmasters.

Having said that, we are very open-minded and welcome all your views and suggestions.
  #16 (permalink)  
Vieux 09/08/2004, 19h21
Foreman

Cozer "storm in a teacup" pe vine dans mo l'esprit lere mo trouve tout seki pe dire. Autant ki mo trouver li ene simple malentendu ek ki pena narien empeche sort ca out.

Mo aussi 100% d'accord ki usage website radiomoris ene privilege et non ene right ek moi, personelma, mo penser demande " terms of business and conduct" inper over the top (sorry Lewis).
  #17 (permalink)  
Vieux 09/08/2004, 19h27
Fan RM

Dépi ce matin mo ti envi réponne pou dire Majo qui peut-être cété pas ene éjection par ene dimoune mais ki c le fonctionnement forum là ki fine faire ça pou ene raison ou ene autre. Radio moris fine prouve c ki mo ti pé pensé par a + b.

Dire toi Majo ki nou tou dans même bato. Nous tou (ou presque) loin are nous ti zile, ek nous séga, ek nous créole. Nous fine réussi trouve ene site sympa pou cauzé, partazé, fer camarde dans 4 coin le monde. Banne kamarads ki capav comprend nou doulère ou nous la joie parski zot ressenti la même chose. Ene zaffaire rare ça car même dans Moris dimoune pas pou comprend quand nous raconté. Ici péna race, péna couleur, péna différence zom/fam ou différence zen/vié. Alors, sincèrement Majo, to croire zot ti pou zette toi dehors coumme ça couma ene vié slip? To croire zot ti pou fer toi ene tel affront? Souvent arrivé ça Majo, to fonnne dépi chat mais si to réconnecté to révini, c'est machine ki fine fer ça pas dimoune.

Alors mo trouve li dommage ki to allé coumme ça. Mo comprend to coup de gueule mais astère ki tou fine clarifier, révini arrête boudé. Zot tout content lire to banne messages lors ça forum là!

Bisou
  #18 (permalink)  
Vieux 09/08/2004, 20h34
Manev

Envoyer un message via MSN à Neo_09
Ok..bon mo trouver mo bisin ajoute kit chose la dans.. ..tout d'abord..je m'excuse aupres de majo si li croire mo faire par expres..kick li dans channel #boitetapaz...mo ti oublie disable script la..ok..mais bon...toutes mes excuses a majo. Si to envie..majo.. lot coup..mo op toi apres to kick moi..combien coup li envie..hahaha.J'esperes que tu reviendra..et prendra mes excuses en considerations.
Peace and love,
Yash
P.S La famille boitetapaz bizin reste semble..personne pas bisin quitte...enfin..c'est mon souhaite et mo espere zot tout d'accord r moi.
  #19 (permalink)  
Vieux 10/08/2004, 20h38
Fan RM

Cher Mayo,siklon fini passer,movais les temp osi fini passer,Neo fini tom dakor arso erer, aster mwa sir toi ki le soleil sera ensoleiler dans ton coeur,oublier le passer,done n signe ki to enkor la ,we are a family,dan tou menage ena diferan mentalite,si non la vie ti pou boring,please Mayo come again,I am sure ki every one pou mari mari kontan si to done n signe de vie,o revoir mes amitie a toi.L.N.
  #20 (permalink)  
Vieux 10/08/2004, 21h28
Couper Cannes

ene affront......

kan ena ene malentendu ...sa veu dire ki personne so fot sa ..oui ou non ?
Alors tou les deux koter bizin accepter sa et tou deux dire sorry .Li pas coute narien mais li dire ki nou encore kamarad ! Arret faire tou sa zest la !
Dire sorry Radiomoris ...dire sorry Majo .
Retourne lacaze ...nou pe mank toi la.
Discussion fermée

Tags
affront, atane, ene, pas, pou, zamais

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages