Kuma la vie longtemps ti été? - Page 3 - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #21 (permalink)  
Vieux 05/08/2007, 01h15
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
Citation:
Posté par monica__95 Voir le message
Mwa aussi ça finn fer mwa fer enn bond dans le passer d'autant plus ki c'était mo quartier et la famille Harris ti reste prés avec nou et le papa ti travaille télécom,comme quoi le forum et le chat permettre nou rapelle nous passer nous histoire rencontre des anciens voisin(es) et fer travaille nous mémoire la boutique néné rouge,la boutique Ah Toy,tabagie saint James que des bon souvenirs....et pourquoi pas mettre bann photo s'époque.
P:s est-ce ki kikene r'apelle enn laboutique dasn B-Bassin "le nid d'hirondelle"

Momo, mo rapel ene restorant Hirondelle dans BB lor route royale vis a vis club Cercle de Beau Bassin, li fine applati maintenant pou faire place pou nouvo development..
Ti ene mari base ca, kand ena bal dans club.

Rocco
Réponse avec citation
Google
  #22 (permalink)  
Vieux 05/08/2007, 10h34
Super Fan RM

Citation:
Posté par Rocco Voir le message
[/u][/b]
Momo, mo rapel ene restorant Hirondelle dans BB lor route royale vis a vis club Cercle de Beau Bassin, li fine applati maintenant pou faire place pou nouvo development..
Ti ene mari base ca, kand ena bal dans club.

Rocco
Mo croire c'est bien ça,c'était enn restorant taverne! juste a l'arret bus
Réponse avec citation
  #23 (permalink)  
Vieux 06/08/2007, 05h11
Foreman

Resto Nid D'hirondelle

Ziss après tournant You Voon lerla lors ou droite, dans aine acien batiment en pierre ek tôle rouge, lors aine angle li ti appel Restaurant Nid D'hirondelle ek ti aina aine gros pied mangue à côté ek aussi aine Bus Stop.
Labas mine la ti inpé plis gros mais ti bien bon aussi.
Mo bien rappel ça base la couma zot dire si bien. Moi mo ti plis du côté tabagie DilMohamed embas arcades Sunassee Rose-hill. Ziss lors Coin akot ban marchand dholl purri lamem. Quand ou sorti cinema Royal ou passe mange aine bon halim bien chaud avant ou alle prend bus.
Réponse avec citation
  #24 (permalink)  
Vieux 06/08/2007, 05h13
Foreman

Cinema Royal ?

Citation:
Posté par NetRunner Voir le message
Quand ou sorti cinema Royal ou passe mange aine bon halim bien chaud avant ou alle prend bus.
Oooppsss Cinema Royal ? ban plus jeune qui moi surement na pas conné non ...
Réponse avec citation
  #25 (permalink)  
Vieux 06/08/2007, 13h17
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à SISTA
Moi mo kone cinéma Royal !

Eski zot rappel restaurant hollywood rose hill ti bien content ale manze labas !
Réponse avec citation
  #26 (permalink)  
Vieux 06/08/2007, 16h03
Foreman

Thumbs up Qui fer nou nek cose chopo mem hein

Zot apé dire ban restaurants ek snacks qui nous rappel etc.
Mo pou dire zot aine ti secret, qui mo garder bien jalousement ek qui donne moi inpé de courage quand l'esprit down ek mo homesick....
Mo rappel qui mo ti lekol primaire gustave colin govt. labas lacantine ti fer par Devi qui ti la femme de Retnon le gardien resident. Ler dans récréation mo rappel qui mo alle acheter aine chopine sirop bien frais mo na pas rappel bien prix la mo croire 5 sous. Dipain frire ek gateaux delhuile ti 2 sous ek lerla madam la donne aine ti coupchatini cotomili lors la ziss pou donne gout. Aussi li ti fer extra gateaux merveille bien croustillant avec inpé piment crasé. Mais le plus extra c'est sa zachard légumes la avec so gros piment vert coupé finement ladans ayooooo. Dans aine dipain maison ou fine met 5 sous zachard ladans mo apé dire ou grand manger sa ou casse paquet assizé embas pied flamboyant. Ziss après ou galoupé alle akot biro maitre d'école pou boire dans robinet aine grand gorgé délo tellement qui achard la fer ou labouche gagne chaud ... Plus tard kan mo fine rentre dans secondaire mo fine alle JKC labas lotte programme. La vie vine plus cher ek mo croire qui gateaux delhuile la ti fini vine 25 sous lerla ek dipain ti 13 sous. Lerla nous batte aine roti avec so 5 cari ek so piment crasé ek so brèdes songe. Ou bien so dholl purri bien chaud mo croire ti 50 sous paire lerla. Puis nous alle laboutik madam en face kollez boire aine coca entre ban kamarad. Si trop beaucoup dimoun nous alle akot laboutik Georges labas plus calme.
Aina ban moments ou mémoire ramène en surface ban parfums ou gouts particuliers qui rappel ou sa ban moments la. Ban moment qui normalement ti insignifiant mais qui aster la faire nous revivre tant de choses qui manque nous tous tant.... ( En tout cas qui manque moi tant ...)
Tout ces choses la li bien important pou moi car ceux sont des repères dans mon passé qui permet moi na pas blier mo l'identité...
Ala cequi mo ti envi partaz are zot azordi ... Mo ava raconte zot plus inpé au fur à mesure qui sa ban zimages la revini dans mo l'esprit de temps en temps.

Réponse avec citation
  #27 (permalink)  
Vieux 09/08/2007, 22h06
Sirdar

wa moi ossi éna plin bon momment ki p vine ds mo mémoir mais kand mo rapel sa, sa pou donne moi cafard pck ki mo pas capav all la all voir dimoune ki p manque moi ... mo rappel tellement souvenir kot la boutik ti éna rdv avec bane zeune tard le soir pour all faire la fete ou bien discuté ... ha bane souvenir tous sa ...
Réponse avec citation
  #28 (permalink)  
Vieux 09/08/2007, 22h50
Manev

hey oui lindependense 1968 mo ti ecole la visitation sa jour la les soeurs don gateaux coka et limonade nou tou ti fete dan lecole. apre sa mo ti alle renconter papa dan jumkana li ti travail HMS Mauritius. enn jour qui mo pa pou oublier.
Réponse avec citation
  #29 (permalink)  
Vieux 10/08/2007, 08h27
Foreman

Souvenirs ...

Citation:
Posté par tifi-mauricienne Voir le message
wa moi ossi éna plin bon momment ki p vine ds mo mémoir mais kand mo rapel sa, sa pou donne moi cafard pck ki mo pas capav all la all voir dimoune ki p manque moi ...
Au contraire Tifi se remémorer tant de beaux et bons moments nous aident à surmonter cette sensation de solitude et d'éloignement qui nous hantent de temps en temps. Aussi bien important ça permet nous na pas blié nous racines nous origines nous laterre nous bann ...
Alors na pas hésiter partager
Réponse avec citation
  #30 (permalink)  
Vieux 10/08/2007, 17h35
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à SISTA
Moi mo rappel ti ena la princesse Anne mo croire ti vine momo lerla m o ti ale fer ene tour ek mo papi dan bato !
Réponse avec citation
Réponse

Tags
ete, kuma, longtemps, vie

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages