ki bizin fer - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 24/01/2007, 01h09
Couper Cannes

ki bizin fer

voila sa fer ine ti moment ena touzour des zistoire lor chat des fois mo pa fer attention mais sa deviens enn labitude nou vine lors chat pou reglé compte si dimoune pa vine zouré pou nanié zotte fer palabre mais bon la encore sa passe kan sa te concerne pas tu te dis mo pa mele mwa pa mo zafer mais mardi soir c la goute ki es tro nou ti 4 personne lor chat tou d'un coup enn lôrage declaré sans savoir ki pe arrivé on nou accuse ki nou pe cose dimoune moi kan mo lor chat kitte fois zotte tou coné mosante mo tousel mo pa casse la tete avec c ki la ou pa mais la non c ki fine moi triste c ki dimoune la dire sa dimoun ki fer palabre li lor chat alors ale cose avec li pa ti ens foule ti ena 4 personne selman alors li pa dificile pou trouvé alors sil vous plait trouve enn solution pou tou sa arreté nou la pou passe enn moment rire et joie et pou prendre la tete meme s c vré dimoune fine cosé c pa bien non plus c que virtuel la ena nou coné ena pas et nou fer la geure comme si nou tou fine leve ensam le matin sa fer enn ti moment mo vine lor chat zamais mo pa fine trouve to sa banne zistoire arrete sil vous de vous prendre la tete pour des broutille ena des chose bp plis grave dans la enn explame la santé mo conné mwa c koi perna la santé mo capave dire enn chapitre lor la sil vous plais vivon bien et en paix entre nous merciiiiiiiii
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 24/01/2007, 01h24
Couper Cannes

mo entierement d'accord avec toi mais d'apres seki mone lire dimoune la ti ena plis contre moi parcequi li fine traitre moi de p.... alors ki mo pas cone li. moi mo nepli envie vine lors chat a cose sa bane probleme la meme
si chatté pas plait zot zot bizin pas vini pou gache plaisir zot prochain
zot pancore comprend ki chat li la pou fer nous passe bane bon moment, ecoute la misik, fer camarade, et cose impé nou pays,
si certains pas comprend sa b zot pas pou comprend zamé c regrettable
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 24/01/2007, 06h14
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
Li chagrinant ki ena certain morisiens, nimporte combien temps zote pou vivre en dehors moris, jamais zote pou evoluer. Zote ine nee sovage et zote pou termine pareil.
Kand zote debarke moris ek zote cheveux malle teinne, zote declare europeen, cultiver et riche. Mais lor Chat ki to trouve zote vrai personaliter.

Rocco
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 24/01/2007, 09h14
Super Fan RM

caro, kouma tone dir chat li enn ti baz kot nou vinne mett enn bon dialogue, sante enn sega ensam, roule matak ensam... pa enn baz pou vnn fer palabre mais malerezman ena ennta kasseur nissa dan baz...
Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 24/01/2007, 10h55
Manev

Oyé Oyé,
Léroi pran la parhol! Watt ease goying on hear??? Léroi so lizié ine vine rouze couma boule rouze avec doleances lépep!Ah... Mais lépep pou ki léroi prand banne mésire riz-press-yves....fer ene laliste non....léroi précise bien laliste non et pas laliste comission!!!
Léroi rane la parhol lépep en attentant denonciation
Réponse avec citation
  #6 (permalink)  
Vieux 24/01/2007, 11h34
Fan RM

Citation:
Posté par Léroi Cornbif Voir le message
Oyé Oyé,
Léroi rane la parhol lépep en attentant denonciation
Cozéééééé léroi !! to incite délation tou!!!
Réponse avec citation
  #7 (permalink)  
Vieux 24/01/2007, 11h36
Fan RM

Kasère nissa malérézman toul temps pou éna...fodé pas kasse la tete, zot pou fatigué par zot mem et zot pou arété...ziska ki ene lote pran rélève, mais bon, péna pou donne plisse limportance à bane dimoune koum ca ! Continié chatté zot !
Réponse avec citation
  #8 (permalink)  
Vieux 24/01/2007, 12h35
gmr gmr est déconnecté
Manev

Sa qui Bomli y dire c'est vrai acause moi aussi mon vine lo chat pour cause kreol et pour s'amuser. Mais y ena la une personne qui chaque fois mon ecrire un quec chose y sauter acause mon pas kone. Si mon lo chat mon pe faire mon l'ambience, mon pas fatigue personne, mon pas pe zour personne, mon pe cause toute seule qui son probleme. Mon pas habituer avec les problemes comme sa alors mon voir li bien drole dans un petit chat room....Est-ce qui zot kone qui veut dire enou vive comment frere nou pas pour la guerre?!!!!!!!!!!!!!!!! Pas rode probleme kot napa probleme........
Réponse avec citation
  #9 (permalink)  
Vieux 24/01/2007, 13h35
Super Fan RM

Citation:
Posté par france marie Voir le message
voila sa fer ine ti moment ena touzour des zistoire lor chat des fois mo pa fer attention mais sa deviens enn labitude nou vine lors chat pou reglé compte si dimoune pa vine zouré pou nanié zotte fer palabre mais bon la encore sa passe kan sa te concerne pas tu te dis mo pa mele mwa pa mo zafer mais mardi soir c la goute ki es tro nou ti 4 personne lor chat tou d'un coup enn lôrage declaré sans savoir ki pe arrivé on nou accuse ki nou pe cose dimoune moi kan mo lor chat kitte fois zotte tou coné mosante mo tousel mo pa casse la tete avec c ki la ou pa mais la non c ki fine moi triste c ki dimoune la dire sa dimoun ki fer palabre li lor chat alors ale cose avec li pa ti ens foule ti ena 4 personne selman alors li pa dificile pou trouvé alors sil vous plait trouve enn solution pou tou sa arreté nou la pou passe enn moment rire et joie et pou prendre la tete meme s c vré dimoune fine cosé c pa bien non plus c que virtuel la ena nou coné ena pas et nou fer la geure comme si nou tou fine leve ensam le matin sa fer enn ti moment mo vine lor chat zamais mo pa fine trouve to sa banne zistoire arrete sil vous de vous prendre la tete pour des broutille ena des chose bp plis grave dans la enn explame la santé mo conné mwa c koi perna la santé mo capave dire enn chapitre lor la sil vous plais vivon bien et en paix entre nous merciiiiiiiii
Mo ti pou met enn poste lor la justement ,mais to finn bien fer Caro,mwa aussi mo tou a fait d'accord avec twa nou ti 4 personnes lors chat pé écoute live et c'est pas normale de se faire insulter et coma to dire nou pas la pou fer palabre nou la pou discuter de tous et de rien et mo trouve sa intolérable ki ena vinn la ziste pou vinn met la pagaille et si mo finn kick li c parce ki mo finn prévenir li mo finn dire li arrété li pas finn écoute mwa,mo trouve ki li finn menace mwa dans bk mais ça pas impressionne mwa ,exo et mwa ena presque même l'age et mo trouve sa enn manque de respect enver li ,parce que la personne ki finn insulter ena l'age nou zenfant.J'espères que tou ça pou arrété une bonne fois pour tous nou ena problême pli grave ki sa si nou lor chat c justement pou blié impé tous sa !!!!
Réponse avec citation
  #10 (permalink)  
Vieux 24/01/2007, 14h50
Super Fan RM

Citation:
Posté par bomli Voir le message
Kasère nissa malérézman toul temps pou éna...fodé pas kasse la tete, zot pou fatigué par zot mem et zot pou arété...ziska ki ene lote pran rélève, mais bon, péna pou donne plisse limportance à bane dimoune koum ca ! Continié chatté zot !
Exactement ça fer presque 2 ans ki mo lors chat,finn tjrs ena kasére nissa et réléve kasére nissa......mais mo finn continié chatté coma to dire perna pou donne plisse l'importance sa bann dimoune koum ça mo la pou écoute live zac dans samedi kan mo la dans dimanche mo écoute live Elvis,rediff le mardi et mercredi et jamais mo finn manque de respect a personne jusqu'a present.... c ki ignore mwa ou pas envie dial avec mwa mo ignore zot ,on ne peut pas plaire a tous le monde !!!!
Réponse avec citation
Réponse

Tags
bizin, fer

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages