Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice (http://www.radiomoris.com/forum/)
-   Discussions Générales (http://www.radiomoris.com/forum/discussions-generales/)
-   -   ki bizin fer (http://www.radiomoris.com/forum/discussions-generales/5037-ki-bizin-fer.html)

france marie 24/01/2007 01h09

ki bizin fer

voila sa fer ine ti moment ena touzour des zistoire lor chat des fois mo pa fer attention mais sa deviens enn labitude nou vine lors chat pou reglé compte si dimoune pa vine zouré pou nanié zotte fer palabre mais bon la encore sa passe kan sa te concerne pas tu te dis mo pa mele mwa pa mo zafer mais mardi soir c la goute ki es tro nou ti 4 personne lor chat tou d'un coup enn lôrage declaré sans savoir ki pe arrivé on nou accuse ki nou pe cose dimoune moi kan mo lor chat kitte fois zotte tou coné mosante mo tousel mo pa casse la tete avec c ki la ou pa mais la non c ki fine moi triste c ki dimoune la dire sa dimoun ki fer palabre li lor chat alors ale cose avec li pa ti ens foule ti ena 4 personne selman alors li pa dificile pou trouvé alors sil vous plait trouve enn solution pou tou sa arreté nou la pou passe enn moment rire et joie et pou prendre la tete meme s c vré dimoune fine cosé c pa bien non plus c que virtuel la ena nou coné ena pas et nou fer la geure comme si nou tou fine leve ensam le matin sa fer enn ti moment mo vine lor chat zamais mo pa fine trouve to sa banne zistoire arrete sil vous de vous prendre la tete pour des broutille ena des chose bp plis grave dans la enn explame la santé mo conné mwa c koi perna la santé mo capave dire enn chapitre lor la sil vous plais vivon bien et en paix entre nous merciiiiiiiii

exotik 24/01/2007 01h24

mo entierement d'accord avec toi mais d'apres seki mone lire dimoune la ti ena plis contre moi parcequi li fine traitre moi de p.... alors ki mo pas cone li. moi mo nepli envie vine lors chat a cose sa bane probleme la meme
si chatté pas plait zot zot bizin pas vini pou gache plaisir zot prochain
zot pancore comprend ki chat li la pou fer nous passe bane bon moment, ecoute la misik, fer camarade, et cose impé nou pays,
si certains pas comprend sa b zot pas pou comprend zamé c regrettable

Rocco 24/01/2007 06h14

Li chagrinant ki ena certain morisiens, nimporte combien temps zote pou vivre en dehors moris, jamais zote pou evoluer. Zote ine nee sovage et zote pou termine pareil.
Kand zote debarke moris ek zote cheveux malle teinne, zote declare europeen, cultiver et riche. Mais lor Chat ki to trouve zote vrai personaliter.

Rocco

Sophia 24/01/2007 09h14

caro, kouma tone dir chat li enn ti baz kot nou vinne mett enn bon dialogue, sante enn sega ensam, roule matak ensam... pa enn baz pou vnn fer palabre mais malerezman ena ennta kasseur nissa dan baz...

Léroi Cornbif 24/01/2007 10h55

Oyé Oyé,
Léroi pran la parhol! Watt ease goying on hear??? Léroi so lizié ine vine rouze couma boule rouze avec doleances lépep!Ah... Mais lépep pou ki léroi prand banne mésire riz-press-yves....fer ene laliste non....léroi précise bien laliste non et pas laliste comission!!!
Léroi rane la parhol lépep en attentant denonciation

bomli 24/01/2007 11h34

Citation:

Posté par Léroi Cornbif (Message 54866)
Oyé Oyé,
Léroi rane la parhol lépep en attentant denonciation

Cozéééééé léroi !! to incite délation tou!!!:lol: :grin:

bomli 24/01/2007 11h36

Kasère nissa malérézman toul temps pou éna...fodé pas kasse la tete, zot pou fatigué par zot mem et zot pou arété...ziska ki ene lote pran rélève, mais bon, péna pou donne plisse limportance à bane dimoune koum ca ! Continié chatté zot !:-)

gmr 24/01/2007 12h35

Sa qui Bomli y dire c'est vrai acause moi aussi mon vine lo chat pour cause kreol et pour s'amuser. Mais y ena la une personne qui chaque fois mon ecrire un quec chose y sauter acause mon pas kone. Si mon lo chat mon pe faire mon l'ambience, mon pas fatigue personne, mon pas pe zour personne, mon pe cause toute seule qui son probleme. Mon pas habituer avec les problemes comme sa alors mon voir li bien drole dans un petit chat room....Est-ce qui zot kone qui veut dire enou vive comment frere nou pas pour la guerre?!!!!!!!!!!!!!!!! Pas rode probleme kot napa probleme........

monica__95 24/01/2007 13h35

Citation:

Posté par france marie (Message 54859)
voila sa fer ine ti moment ena touzour des zistoire lor chat des fois mo pa fer attention mais sa deviens enn labitude nou vine lors chat pou reglé compte si dimoune pa vine zouré pou nanié zotte fer palabre mais bon la encore sa passe kan sa te concerne pas tu te dis mo pa mele mwa pa mo zafer mais mardi soir c la goute ki es tro nou ti 4 personne lor chat tou d'un coup enn lôrage declaré sans savoir ki pe arrivé on nou accuse ki nou pe cose dimoune moi kan mo lor chat kitte fois zotte tou coné mosante mo tousel mo pa casse la tete avec c ki la ou pa mais la non c ki fine moi triste c ki dimoune la dire sa dimoun ki fer palabre li lor chat alors ale cose avec li pa ti ens foule ti ena 4 personne selman alors li pa dificile pou trouvé alors sil vous plait trouve enn solution pou tou sa arreté nou la pou passe enn moment rire et joie et pou prendre la tete meme s c vré dimoune fine cosé c pa bien non plus c que virtuel la ena nou coné ena pas et nou fer la geure comme si nou tou fine leve ensam le matin sa fer enn ti moment mo vine lor chat zamais mo pa fine trouve to sa banne zistoire arrete sil vous de vous prendre la tete pour des broutille ena des chose bp plis grave dans la enn explame la santé mo conné mwa c koi perna la santé mo capave dire enn chapitre lor la sil vous plais vivon bien et en paix entre nous merciiiiiiiii

Mo ti pou met enn poste lor la justement ,mais to finn bien fer Caro,mwa aussi mo tou a fait d'accord avec twa nou ti 4 personnes lors chat pé écoute live et c'est pas normale de se faire insulter et coma to dire nou pas la pou fer palabre nou la pou discuter de tous et de rien et mo trouve sa intolérable ki ena vinn la ziste pou vinn met la pagaille et si mo finn kick li c parce ki mo finn prévenir li mo finn dire li arrété li pas finn écoute mwa,mo trouve ki li finn menace mwa dans bk mais ça pas impressionne mwa ,exo et mwa ena presque même l'age et mo trouve sa enn manque de respect enver li ,parce que la personne ki finn insulter ena l'age nou zenfant.J'espères que tou ça pou arrété une bonne fois pour tous nou ena problême pli grave ki sa si nou lor chat c justement pou blié impé tous sa !!!!

monica__95 24/01/2007 14h50

Citation:

Posté par bomli (Message 54871)
Kasère nissa malérézman toul temps pou éna...fodé pas kasse la tete, zot pou fatigué par zot mem et zot pou arété...ziska ki ene lote pran rélève, mais bon, péna pou donne plisse limportance à bane dimoune koum ca ! Continié chatté zot !:-)

Exactement ça fer presque 2 ans ki mo lors chat,finn tjrs ena kasére nissa et réléve kasére nissa......mais mo finn continié chatté coma to dire perna pou donne plisse l'importance sa bann dimoune koum ça mo la pou écoute live zac dans samedi kan mo la dans dimanche mo écoute live Elvis,rediff le mardi et mercredi et jamais mo finn manque de respect a personne jusqu'a present.... c ki ignore mwa ou pas envie dial avec mwa mo ignore zot ,on ne peut pas plaire a tous le monde !!!!

Dev 24/01/2007 16h14

Peace and love c'est comme ca ki nous besoin vivre , combien de fois mo fine demande ban administrateurs RM prend zot responsabilité pour vire tout ban casser nisha lors chat ou bk. Momo pas fine arrete souligne sa probleme la , mo trouvé ki li ena beaucoup courage tini pendant sa 2 ans la, respect Momo pour ca.
En debut d'année avec mes voeux, mo ti souhaite moins palabre lors Radio Moris , malheureusement ce n'est pas le cas. Eski nous besoin dire ki morisien c'est ene race palabre?????:confused:

exotik 24/01/2007 18h55

mo ti envie pose zis ene ti kestion, eski kan ou camarade moderateur rm
eski sa donne ou le droit vine insulte ou prochain lors chat gratuitement????????????????.

Rocco 24/01/2007 19h01

Citation:

Posté par exotik (Message 54906)
eski sa donne ou le droit vine insulte ou prochain lors chat gratuitement????????????????.

Abe denonce li Exotik

Rocco

Dev 24/01/2007 21h08

Citation:

Posté par exotik (Message 54906)

Jouons carte sur table , fer la tranparence agir, si besoin facher c'est pas grave , mais couma Rocco ine dire ki to pé attane pour dénoncé Exo:?:

exotik 25/01/2007 10h32

merci pou zot reponse mo ti ena l'intention fer li mais mo ti envie gagne zot l'opinion.
bizzzzzzz

bomli 25/01/2007 11h09

Citation:

Posté par exotik (Message 54922)
merci pou zot reponse mo ti ena l'intention fer li mais mo ti envie gagne zot l'opinion.
bizzzzzzz

Kot nom la exo ?!! pa pé trouvé mem do !!:lol: :grin:

exotik 25/01/2007 11h16

lolll bomli nom la fini alle cote ki de droit li tousel pou capave reglé probleme la.
bizzzzzzzzzz et b journée

Sophia 25/01/2007 11h30

Citation:

Posté par exotik (Message 54926)
lolll bomli nom la fini alle cote ki de droit li tousel pou capave reglé probleme la.

bien fait... mo espere ki le probleme va se resoudre tres bientot!

exotik 25/01/2007 11h38

oui mo esperé ossi sophia.
bizzz

monica__95 25/01/2007 11h50

Citation:

Posté par Sophia (Message 54927)
bien fait... mo espere ki le probleme va se resoudre tres bientot!

Mwa aussi mo espéré ki le problême pou resoudre et ki pou ena réglement de bonne maniére et de respect sur le chat,parce ki ça commence a devenir lassant et la patience ena limite,nou la pou écoute séga pou passe enn bon moment tous en respectant nous prochain .

Dev 25/01/2007 15h40

Citation:

Posté par exotik (Message 54926)

Et si "ki de droit" cassiete péché so camarade Exo qui to fer ler la.
Mo fine dire toi zoué transparence pour qui tou dimoune conné capave fer zot l'opinion, ena dimoune vine devant toi ar grand sourire et derriere zot le dos ena poignard.

Rocco 25/01/2007 19h14

"ena dimoune vine devant toi ar grand sourire et derriere zot le dos ena poignard." Dev 25.1,07
Bien dire ca frero.

Rocco

france marie 26/01/2007 09h54

mo ossi mo esperé ki pou enna trankilité lor chat en astere et ossi nou pou ena nou ti complicté de il y a 2 ans de cela astere moi personelment kan mo vine lor chat moreflechis avant si pa pou gagne zistoire are personne c triste pourtant sais pas si sa banne palabre concerne mwa personelment mais kan dimoune vine zouré a la vole comme sa nou senti nou tou concerné mais dimoune bizin attact sa dimoune la personelment les autres n'en eux rien bon tou sa c pou remercié tou c ki fine donne zotte l'avis lor sa problem la merciiiiiiiiiiiiii et mo esperé ossi ki mo pa fine cose dan vide et ki zahool pou mette enn l'ordre lor chat la avant ki tou dimoune risse caleche alé moi mo apprecié tou le monde mo pa pou bliyé zamais kan mo ti malade le soutiens ki mo ti gagnié et mo banne zanfans ossi alors stp ki de droit faite kelkesose et vite sa pe vine enn chatte palabre reglement compte et vieille zafer dimoune non non non ce pa sa le but de notre presence la nou retrouve nou autour enn la table ronde rire echangé nou banne ti anecdoc de notre zenesse autour de mrj au milieux ki fer nou riyééet bon bisuous tous le monde sans rancune vivons en paix les uns et les autressssssssssssssss je vous aime tous carooooooooooo

monica__95 26/01/2007 10h23

Citation:

Posté par Rocco (Message 54960)
"ena dimoune vine devant toi ar grand sourire et derriere zot le dos ena poignard." Dev 25.1,07
Bien dire ca frero.

Rocco

c'est bien vraie ça,to accueillir dimoune lor chat to explique zot impé le fonctionnement du chat to poli avec zot to mettre zot a l'aise..... quelques jours aprés zot vinn attaque twa zot fer twa leçon de morale,maintenant mwa mo pas accorde facilement mo confiance a moin de savoir a ki j'ai réellement affaire!!!:confused:

monica__95 26/01/2007 10h30

Citation:

Posté par france marie (Message 54985)
mo ossi mo esperé ki pou enna trankilité lor chat en astere et ossi nou pou ena nou ti complicté de il y a 2 ans de cela astere moi personelment kan mo vine lor chat moreflechis avant si pa pou gagne zistoire are personne c triste pourtant sais pas si sa banne palabre concerne mwa personelment mais kan dimoune vine zouré a la vole comme sa nou senti nou tou concerné mais dimoune bizin attact sa dimoune la personelment les autres n'en eux rien bon tou sa c pou remercié tou c ki fine donne zotte l'avis lor sa problem la merciiiiiiiiiiiiii et mo esperé ossi ki mo pa fine cose dan vide et ki zahool pou mette enn l'ordre lor chat la avant ki tou dimoune risse caleche alé moi mo apprecié tou le monde mo pa pou bliyé zamais kan mo ti malade le soutiens ki mo ti gagnié et mo banne zanfans ossi alors stp ki de droit faite kelkesose et vite sa pe vine enn chatte palabre reglement compte et vieille zafer dimoune non non non ce pa sa le but de notre presence la nou retrouve nou autour enn la table ronde rire echangé nou banne ti anecdoc de notre zenesse autour de mrj au milieux ki fer nou riyééet bon bisuous tous le monde sans rancune vivons en paix les uns et les autressssssssssssssss je vous aime tous carooooooooooo

Mwa aussi mo espéré qui pou ena tranquillité et ki arrete impé bann palabre lor chat "zot problême personnelle et nous problême personnelle na pas regarde personne" nou la pou écoute bann séga ki pé passer lor rm live and direct et disques a la demande et pou passe enn bon moment.

dorine421 26/01/2007 10h33

Ayo c'est térrible sa, dimoune coumsa mové, ine fatigué dire ki sa chat là ine fer pu met ene ti ssani , impé dialogue, zoine impé moricien partout depi cotte zotte été, change impé les idées.
Mais mo trouvé ki sa pane changé, étorhiii sa fer ene tchiak mo pas vine lor chat, mo trouvé ena dimoune rode la guerre em, mari sa, kifer fer vilain coumsa do, fer moricien gagne honté sa!
Moi mo conne chat RM depi debut 2004, ti ene mari lépok sa cote nu tou mette la faya lor chat, mais aster dommage ki ena dimoune vine là pu la guerre, c pourtant pas le lieu ni l'endroit pu regler compte!
En tout cas moi mo conseil zotte, nek amize zotte bien là bas pas casse tete ek bane tete brulé ki vine la guerre là, couma ena vine la guerre, na pas donne li le temps place 1 phrase, opérateur nek ena pu prend dimoune là par so collet ek fou li dehors, c'est aussi simple ke sa!

Dev 26/01/2007 14h34

:moris: bon Exo attane to ava getté si "Ki de droit" fer kelkechose , sinon fille pas de pitié pour les canards boiteux , vine tire zot péché lors forum. :moris:

Fuseau horaire GMT. Il est actuellement 12h26.

Édité par : vBulletin® version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0 Tous droits réservés.
Version française #12 par l'association vBulletin francophone
© 2003-2008 RadioMoris.Com