L'image de l'ile Maurice - Page 2 - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #11 (permalink)  
Vieux 16/01/2007, 13h23
Fan RM

Citation:
Posté par danny Voir le message
Mo contan ki sa lom la ine donne so boute (si sé pa ene moricien kine maské) et line zet laverité dan figir.
Sel kitsoz ki mo pa dakor sé kan li ek bokou lezot koz lor koma ban moricien pa koz anglé ou francé parfaitement.
Jamaicain koz Anglé parfaitement?Ki langue offiiel labas?
La finlande fine tou lé tan fer parti ban pei kot citoyen ene des mieux ediké.So lekonomi pli competitiv en europe.Mo kapav dire zot ki banla pa koz anglé top ici.
Pou tou mo done Mat Coomber reson sof ki pa bizin kas latet ek nou manier kozé,Ramgoolam pere,Jughnauth pere kan zot koz francé to kapav bouré,pourtan Jughnauth fine leader nou tizil ene lepok bien prosper.
To bizin avoué ki mauricien croire li conne cauze bien mais quand ene français ek ene anglais écoute zot pou tanne beaucoup erreur? Mais couma to dire, ça pa vé dire ki li ene obstacle à la réussite... mauricien capav réussi même si li pas fine alle l'école, li capav réussi même si li pas cause bien so anglais ek so français!

Merci en tout cas pour cé ki to fine dire parski éna beaucoup donne trop l'importance ça dé langue là couma dire seul kikchose qui capav faire enn mauricien réussi c'est si li conne français ek anglais.

Sista to cause le bon français ok ça mo d'accord are toi, mais tout to bann expression ti bien utilisé? Personnellement to pas fine réapprane servi détrois lézot mot ou lézot expression pour décrire ene zaffaire ou ene situation?
Réponse avec citation
Google
  #12 (permalink)  
Vieux 16/01/2007, 13h46
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à SISTA
enfin si toi to truv ainsi c to droit mais moi mo reste lor mo l'opinion
arrete abaisse nu ainsi !
Réponse avec citation
  #13 (permalink)  
Vieux 16/01/2007, 14h03
Fan RM

Mo pas pé abaisse personne mo pé dire ene vérité... C'est ene simple question, to net éna pou dire non mo pas fine change mo manière cauzé ou oui li fine changé. C'est tout.

C'est pas éne honte de dire ki mo ti éna ene faiblesse et ki mo fine surmonte li... moi mo fine faire li et mo fine tanne beaucoup mauricien avoué li...

Pas vé dire, mo pas content mo pays, mo race, mo culture, mo language ek bann morisiens. Au contraire, c'est quand lizié ouvert ki mo apprécié li pli bien. Mo pas pran moi pou plis ki mo été c'est tout...

Mais bon couma to dire, sacène so point de vue.
Réponse avec citation
  #14 (permalink)  
Vieux 16/01/2007, 14h06
Super Fan RM

mo respecter to l'opinion et to façon de voir les choses !
Réponse avec citation
  #15 (permalink)  
Vieux 16/01/2007, 14h08
Fan RM

Moi aussi Sista.. c'était juste ene question et pa ene attaque personnel.

sorry si mo fine offence toi, ct pas cé ki mo ti envie faire!
Réponse avec citation
  #16 (permalink)  
Vieux 16/01/2007, 14h12
Super Fan RM

lol to pane offence moi mais çà ine agace moi ene ti gite !
pa tracas toi c bien kan nu donne nu l'avis c çà ene echange
Réponse avec citation
  #17 (permalink)  
Vieux 18/01/2007, 16h48
Labourer

Quelques réflexions d'un touriste qui aime Maurice.
Beaucoup de touristes viennent à Maurice pour ses plages et la douceur de vivre dans des hotels de luxe. Bien sûr, cela crée un décalage avec la population de l'Ile, surtout avec les plus pauvres. Mais les touristes viennent aussi pour les Mauriciens: accueillants, chaleureux, aimables... Croyez moi, le touriste n'est pas accueilli partout aussi bien. Et comme on n'attire pas les mouches avec du vinaigre...
Le pays a misé sur un tourisme de luxe ce qui permet de rapporter des devises sans les inconvénients du "tourisme de masse": bétonnage à outrance, pollution, envahissement par des hordes de gens mal élevés...
Il ne faut quand même tout miser sur le tourisme car c'est une "industrie" fragile: il suffit de terroristes, de tsunamis, de vilains virus et tout peut s'effondrer du jour au lendemain.
Pour ce qui est de savoir si la manne touristique profite à la population ou de savoir si les richesses sont équitablement partagées, je ne me hasarderai pas sur ce terrain, ne connaissant pas suffisamment la situation socio-économique et le contexte politique.
En ce qui concerne la langue, il me semble que le créole devrait être langue officielle (comme aux Seychelles) . Je suis mauvais juge en ce qui concerne l'anglais, mais en ce qui concerne le Français le niveau général me parait excellent .
Réponse avec citation
  #18 (permalink)  
Vieux 18/01/2007, 18h55
Super Fan RM

Merçi Michou pour ton témoignage ! Quel plaisir d'avoir l'avis d'un étranger qui connait notre ile et qui me semble satisfaite !
Effectivement nous cherchons toujours à faire plaisir, nous sommes connus pour notre accueil chaleureux !
Merçi !
Réponse avec citation
  #19 (permalink)  
Vieux 18/01/2007, 19h58
Manev

bonjour ,je suis comme michou,beaucoup de touristes viennent a maurice ,pour l accueil chaleureux,dont je fait parti,je loge chez l habitant mange et dort,avec eux,loin des plages,mais quel plaisir de voir les gens du village dire bonjour,sourient,partager des choses,je connait maurice mieux que les personnes qui sont dans les hotels,et qui en fin de compte me vois rien de maurice,voila mon point de vue
Réponse avec citation
  #20 (permalink)  
Vieux 19/01/2007, 08h12
Fan RM

Creole mo langaz,mo racine!

Mone finaleman ine gagne mo dvd reggae donn sa 2005 et 2006
Mone get sa ene nuit et la mo p reget li encore.
Mo lendroit zoli,mo pei zoli .NOU LANGAZ SIRTOU MAAAAARI ZOLI ,MARI BON POU ECOUTÉ!
VIVA OSB!
Mo garson fine met so ban batteman OSB lor li line ale lecole
Réponse avec citation
Réponse

Tags
lîle, limage, maurice

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages