Operation Rudolf the red Nose 2007 - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 06/01/2007, 16h01
Manev

Envoyer un message via Yahoo à yowyyz
Operation Rudolf the red Nose 2007

L'annee aller l'annee vini ..meme satini....Mo pe alle Moris decembre 2007, et mo pe amene avec moi au moin ene container zouzou pou done banne dimoune (zenfant) pov dans Moris...et aussi mo pe plan ene ti fete avec Bolom Noel et manzer danser...mo ossi bizin 2-3 artiste locale pou anime ca locazion la .C'est ene projet ki encore in the making...Svp envoye moi zot conseille at si zot intereser participate dans distribution zouzou...email moi au yowyyz@hotmail.com..

Darkshoalin..... aka ....darkie...aka ....FunkyMonkey...aka ...Uglystepbrother
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 06/01/2007, 18h02
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
Yowyyz,
Mo felicite toi pou to bon intention et ki to pou faire lekere banne zenfants misere content.
Mo ti a conseil faire to recherche bien avant ki to enbark lor ca projet la, dabord, contacter Mr. Bert Cunningham Custom Director pou ki to association na pa paye okene duty lor ca container la. Sinon to besoin trouve ene tone l'argent pou dedouane to containeur. Faire li possible ki to cantaineur rentre moris 2 mois avant Noel pou evite delay par nou administration Dodo.

Contacter Finlay Salesse a Radio 1 lor 208 8910 et informe li de ton projet, li pou ouvert to chemin beaucoup.

Merci.

Rocco
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 06/01/2007, 18h38
Manev

Rocooo....Thanks for the advise...sa meme mo pe roder...des informations. et des conseils..trop cozer...aster bizin passe a l'action...Oui....container la bizin quitte toronto ene Aout au plus tard..pou Bolom Noel recevoir li...Mo pou contacter sa director la couma to fin dire.....THANXXXXXXXXXXXXXXXXXX ......UglyStepBrother
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 06/01/2007, 19h42
Super Fan RM

Citation:
Posté par yowyyz Voir le message
Rocooo....Thanks for the advise...sa meme mo pe roder...des informations. et des conseils..trop cozer...aster bizin passe a l'action...Oui....container la bizin quitte toronto ene Aout au plus tard..pou Bolom Noel recevoir li...Mo pou contacter sa director la couma to fin dire.....THANXXXXXXXXXXXXXXXXXX ......UglyStepBrother
Merci a toi Ugly suivre conseille Rocco et Bolom Noel pou faire des petits heureux en 2007
Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 07/01/2007, 05h26
Super Fan RM

Citation:
L'annee aller l'annee vini ..meme satini....Mo pe alle Moris decembre 2007, et mo pe amene avec moi au moin ene container zouzou pou done banne dimoune (zenfant) pov dans Moris...et aussi mo pe plan ene ti fete avec Bolom Noel et manzer danser...mo ossi bizin 2-3 artiste locale pou anime ca locazion la .C'est ene projet ki encore in the making...Svp envoye moi zot conseille at si zot intereser participate dans distribution zouzou...email moi au yowyyz@hotmail.com..

Darkshoalin..... aka ....darkie...aka ....FunkyMonkey...aka ...Uglystepbrother
Coma to dire l'année aller l'année vini..même satini... mwa aussi mo pé alle Moris decembre 2007 pou to plan ti fête mo cone enn jeune fille ki dans le domaine de la petite enfance et ki habitié occupe organisation fête pou bann zenfant défavorisé en septembre li ti organise enn grand fancyfair Trou aux Biche et l'argent récolté finn servie pou aide bann zenfants mo ena to e-mail déjà nou va coze sa lors msn.
Merci Dark
Réponse avec citation
  #6 (permalink)  
Vieux 07/01/2007, 11h44
Dev Dev est déconnecté
Rambo Morisien

Envoyer un message via Yahoo à Dev
Très bonne idée et excellente initiative yowyyz pour ban zenfants moris. To fer partie des personnes qui couma nous pé monte ene projet pour qui zenfant misere moris trouve zot sourire. Bonne chance continué dans sa bon chemin là.
Réponse avec citation
  #7 (permalink)  
Vieux 07/01/2007, 15h16
Manev

Momomooooooooo......Bien shaaa...coum dire mo pou gagne to l'aide pou servi 7 cari zour fete la? ..Pour tire ene dimoune dans misere pas facile, mais donne zot et zot zanfant ene zour digne d'etre ene humain mari facile...tout le zour mo acheter zouzou mpou mo ti garcon...coumadire mo pe acheter bonbon..(so chance sa) mais tout le zour mo pense sa banne zenfant(pas zis Moris) ki meme noel pas gagne zouzou..et zenfant pas comprend la misere zottt..Alors mo pe mari fort envie reusir dans mo projet.. Alor moi mo pe target zenfant mo ti lil....moi aussi mo ti passe la dans quand mo ti piti...mo banne frere ti bizin ale Village Counsil pou gagne ene ti boule couleur l'arc en ciel...(lol...aster nous pe ryer)...Bon....envoye zot conseill....aide....la main.....li pied.....li zie...cerveau......tousssss..nous fer sa marcherrrr.......Least we can do...
DarkShaolinMonk....
Réponse avec citation
  #8 (permalink)  
Vieux 07/01/2007, 19h37
Super Fan RM

Citation:
Momomooooooooo......Bien shaaa...coum dire mo pou gagne to l'aide pou servi 7 cari zour fete la? ..Pour tire ene dimoune dans misere pas facile, mais donne zot et zot zanfant ene zour digne d'etre ene humain mari facile...tout le zour mo acheter zouzou mpou mo ti garcon...coumadire mo pe acheter bonbon..(so chance sa) mais tout le zour mo pense sa banne zenfant(pas zis Moris) ki meme noel pas gagne zouzou..et zenfant pas comprend la misere zottt..Alors mo pe mari fort envie reusir dans mo projet.. Alor moi mo pe target zenfant mo ti lil....moi aussi mo ti passe la dans quand mo ti piti...mo banne frere ti bizin ale Village Counsil pou gagne ene ti boule couleur l'arc en ciel...(lol...aster nous pe ryer)...Bon....envoye zot conseill....aide....la main.....li pied.....li zie...cerveau......tousssss..nous fer sa marcherrrr.......Least we can do...
DarkShaolinMonk....
Mais oui to pou gagne mo l'aide pou servi 7 cari zour fête.... c'est koi ti boule koulair l'arc en ciel (bonbon canette) !!!
Réponse avec citation
  #9 (permalink)  
Vieux 12/01/2007, 01h32
Manev

Boul couleur l'arc en ciel ....ene ti boule en carotshoo...nous abitier zouer footboall lor lari.....des fois nous ti craz vitre voisine.......Bourer al cassiet
Réponse avec citation
Réponse

Tags
2007, nose, operation, red, rudolf

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages