RM, To TOP!!! - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 29/12/2006, 08h18
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
RM, To TOP!!!

Voila une autre fin d’année fine arrivée et Radiomoris encore pe tini ferm sur le net, nous considere nous chanceux ki ena ene resource pareil à notre disposition pou annime et informe les mauriciens globalement.
Quand la nostalgie s’implante, to nek ena pou click lor RM et to gagne sega a gogo, si to senti toi inpe seul et ki to ouler communique avec to compatriotes, to nek ena pou branche toi lor Chat cote ena toujours kelkun pou dialogue avec toi. Mais maintenant si to envi conner ki pe traverser dans to tizil, le fameux Forum est la pou satisfaire to curiosité, tous les jours banne members fidel misent à jour les top news en resumés. Toi aussi si to envi contribuer dans le forum, to bien welcome.

Ena beaucoup ti sites mauriciens ki pe emergent par ici par labas, mais pou gagne ene coma RM cote banne membres senti zote 100% Mauriciens, ca li introuvable et c’est pour ca ki nou besoin faire ene ti zefort pou innove le system de temps en temps et tini tous les membres bien soudés.

Bon, mo saisi cette occasion pou souhaite zote tous une bonne année 2007 sans oublier ZahOol le Leader of the pack, MONICA, DEV, SOPHIA, BOMLI, MAGEL, FERGEO, DORINE, SISTA, SISTAJAH, MIAOU, DANY, NETRUNNER, INA, SOLEIL, ZOTSAA, MERVYN, PALAPEE et les autres membres fidel ki mo fine manker.

Bonne Année,

Rocco
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 29/12/2006, 11h01
jrr jrr est déconnecté
Foreman

Serye sa rocco mo pou la meme moi mo inseparable mone dire plis mais mo mone tir li sinon to pou mari encolere
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 29/12/2006, 11h03
Fan RM

Merci Rocco pou to messaze, mwa oussi mo trouvé qui RM la Xtra Top et msg ki tone avoyé, pas menti...
Mo ré profité pou souhaite twa ainsi qu'a to bane proches éne Bonne et Heureuse Année

ZoZo
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 29/12/2006, 12h20
Super Fan RM

TO OUR DEAREST FRIEND ROCCO, mari kontan trouve toi fer to apparition... esperant tone bien passe le noel et ki pou mett enn bon la faya pour le nouvel an!! thanks to pense nou pendant to vacances! enfin, nou aussi nou bien pense toi et to mank nou boku lor RM. anyway, souhaite toi et a ta famille:

Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 29/12/2006, 13h45
Super Fan RM

Bonne Année Rocco

Merci pour tes voeux Rocco
Bonne et heureuse Année 2007 a toi
Que l'année nouvelle apporte nous encore
pleins zistoire zocriste et toto lor RM
et Vivons 2007 dans la paix,le bonheur et l'amitié.

Réponse avec citation
  #6 (permalink)  
Vieux 29/12/2006, 14h24
Dev Dev est déconnecté
Rambo Morisien

Envoyer un message via Yahoo à Dev
Tous mes voeux de bonheur Frero et longue vie à toi dans la vie et sur le Forum de RM. Ene ti bas lors to deux la joues

Réponse avec citation
  #7 (permalink)  
Vieux 29/12/2006, 14h39
Fan RM

Envoyer un message via MSN à Magel Envoyer un message via Yahoo à Magel
Thumbs up

Merci pour ton Message Rocco,Content de te retrouver Je te Souhaite aussi la même chose Une très Bonne Fête de Réveillon avec ta famille ou tes ami(e)s,Amuses-toi bien... Et j'espère aussi que tu seras avec nous l'année Prochaine pour Continuer à Mettre Bien l'ambiance et beaucoup d'animation sur notre Forum RM... Je te dis A très Bientôt !!!!!
Réponse avec citation
  #8 (permalink)  
Vieux 29/12/2006, 15h30
Enflé

Envoyer un message via ICQ à PALAPEE Envoyer un message via AIM à PALAPEE Envoyer un message via MSN à PALAPEE Envoyer un message via Yahoo à PALAPEE
Merci Rocco pous to lovely message...mo envie remerci RM et tous ban travaileller behing RM ki nous pas trouver for their hard work, dedication and superb service to the mauritian community and beyond.

MONICA, SOPHIA, BOMLI, MAGEL, FERGEO, DORINE, SISTAJAH,dev, MIAOU, DANY, NETRUNNER, INA, SOLEIL, ZOTSAA, MERVYN, sistya, and Rocco, you are the invisible force which turns the wheels of RM.

Without your input and dialogue we are just a blank screen, falling into the abyss of space and time.

YOU are RM!

Wishing everybody a very prosperous new year, take time to think about those less fortunate than us and may your dreams be a peaceful one.

PEACE
Réponse avec citation
  #9 (permalink)  
Vieux 29/12/2006, 15h37
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à SISTA

zoli kado noel çà rocco est parmi nou
moi aussi moa adresse toi
tous mes voeux !

Réponse avec citation
  #10 (permalink)  
Vieux 29/12/2006, 17h05
Enflé

Tous mes voeux les plus chers à Rocco et à toute ta famille. Merci pour ton message.Très contente de te revoir.
Je te souhaite beaucoup de bonheur .
Bon réveillon.

Tu as trouvé une phrase très forte là

"Why fear when ROCCO is here?"

Je pense toujours à cette phrase là. C'est une phrase que pas mal de gens devraient pouvoir dire à son prochain.
N'oublie pas que tu es là pour nous protéger continue à le faire.
Bye et A+
Réponse avec citation
Réponse

Tags

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages