Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice (http://www.radiomoris.com/forum/)
-   Discussions Générales (http://www.radiomoris.com/forum/discussions-generales/)
-   -   Lévé Radiomoris (http://www.radiomoris.com/forum/discussions-generales/4892-leve-radiomoris.html)

Dev 18/12/2006 16h42

Lévé Radiomoris

Bonjour les Radio morisiennes et morisiens
Désolé pas fine gagne le temps écrire ces derniers temps,
travail en fin d'année pé donne bal et aussi ti pe manque un peu motivation pour vine lors Radiomoris sans Rocco. Dabord mo ti pour dire Sybille merci son contribution qui li fine amené et que li pas fine dire moi aucun bétises. Sa faire moi ene honner ainsi
que pour Rocco qui Sybille fine apprcié nous. Moi profité aussi rémercié tout ban membres ancien et nouveaux qui pé participé pour faire forum marché , continié zot tou et ramene ban nouveaux idées. Merci aussi à Monica nous plus ancien membre pour so role ambassadrice, pour so accueil à des nouvelles nouveaux et refaire apparaitre ban ancien posts qui nous ti déjà faire.
Noêl pé approché mo ti a content profité souhaite zot tous ene joyeux noel, amuse zot bien mais pas oublié ban dimoune qui pé vive avec le strict minimum que ce soit à Moris ou dans le monde entier.
Noel c'est la fête de la nativité , ene naissance qui ammene la joie de vivre et ban paroles de paix. Alors mo demande zot tous sur Radiomoris respecté tout ban camarades, faudé pas envoye paroles blessants par PM ou faire complots contre d'autres membres.
Si nous tou marié piké ensemble , nous tout pour avance ensemble pour notre communauté morisienne et pour Radiomoris.
Bonne fêtes à zot tous :moris:

monica__95 18/12/2006 16h52

Citation:

Posté par Dev (Message 53386)
Bonjour les Radio morisiennes et morisiens
Désolé pas fine gagne le temps écrire ces derniers temps,
travail en fin d'année pé donne bal et aussi ti pe manque un peu motivation pour vine lors Radiomoris sans Rocco. Dabord mo ti pour dire Sybille merci son contribution qui li fine amené et que li pas fine dire moi aucun bétises. Sa faire moi ene honner ainsi
que pour Rocco qui Sybille fine apprcié nous. Moi profité aussi rémercié tout ban membres ancien et nouveaux qui pé participé pour faire forum marché , continié zot tou et ramene ban nouveaux idées. Merci aussi à Monica nous plus ancien membre pour so role ambassadrice, pour so accueil à des nouvelles nouveaux et refaire apparaitre ban ancien posts qui nous ti déjà faire.
Noêl pé approché mo ti a content profité souhaite zot tous ene joyeux noel, amuse zot bien mais pas oublié ban dimoune qui pé vive avec le strict minimum que ce soit à Moris ou dans le monde entier.
Noel c'est la fête de la nativité , ene naissance qui ammene la joie de vivre et ban paroles de paix. Alors mo demande zot tous sur Radiomoris respecté tout ban camarades, faudé pas envoye paroles blessants par PM ou faire complots contre d'autres membres.
Si nous tou marié piké ensemble , nous tout pour avance ensemble pour notre communauté morisienne et pour Radiomoris.

Merci Dev,bon retour sur le forum,tou a fait d'accord sur tous c ki to finn écrire ,mo souhaite twa ainsi qu'a ta famille enn Joyeux Noel et mo espéré ki 2007 forum rétrouve enn renaissance et ki pou ena impé plis participation au forum Rm et mo souhait pou 2007 c revoir Rocco participé au forum parce ki sans zot participation comme fergeo finn dire forum malade:moris:

zotsaaa 18/12/2006 16h56

Bonne fête à twa et à ta famille Dev :p :p
xtra content relire to msg très touchant ;)

Tabalou 18/12/2006 17h39

Merci pou to banne bonne paroles Dev.
Joyeux Noël et Bonnes fêtes de fin d'année à toi et les tiens.

SISTA 18/12/2006 19h04

Ravie de te retrouver sur le site !
Tous mes voeux à ta famille et à toi !

:moris:

Magel 18/12/2006 19h10

Cozé Gandhi finn Retourne parmi nous,Seryé sa DeV pou sa bann ti mots qui to finn fer passé là ,Mo Espéré ki to Msg pé bien passé ki nu tou banne Compatriotes Mauriciennes contine serre coude,Pour le bien du Forum Aprés tou,nu tou ici pou discuté prend plaizir,Pas pou zuge so prochain ni fer palabe...etc,Sa fer plaisir retrouve twa ici Devdas BONNE FËTES à Toi Et à vous tous ici ;...:D

fergeo 19/12/2006 12h57

Citation:

Posté par Dev (Message 53386)

Merci DEV d'avoir pris le temps de poster pour nous présenter tes voeux et te les réciproques de tout coeur .
J'espére te revoir bientôt sur le forum.

sistajah 19/12/2006 14h03

mo remerci mo em pu mo contribition :D

exotik 19/12/2006 15h05

merci dev pou to voeu moi ossi mo souhaite toi ene joyeux noel ainsi qu'a tou bane dimoune ki autour de toi

dorine421 19/12/2006 16h08

Merci à toi Dev, pou to voeux, mo souhaite toi et to famille aussi, passe de bonnes fêtes.

Fuseau horaire GMT. Il est actuellement 23h44.

Édité par : vBulletin® version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0 Tous droits réservés.
Version française #12 par l'association vBulletin francophone
© 2003-2008 RadioMoris.Com