Décès de Ras Ti Lang - Page 3 - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Discussion fermée

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #21 (permalink)  
Vieux 30/07/2004, 12h44
Manev

Envoyer un message via MSN à carambar Envoyer un message via Yahoo à carambar
tou dimoune koné ki la police moris zotte korompi!! pa étonne moi si banne bon bon santé seggae pé "alé".
Banne la ou lé ki nou kiltir ek nou racine kréol disparétte! C sa ki zot lé banne F…… la!!
Kot kréol la été, zafér la na pa bon, zot bizin rode pb ar nou!!
Bizin ène mari gran révolition sa, mé komié di san pou coulé….?
Google
  #22 (permalink)  
Vieux 01/08/2004, 12h08
Enflé

tous mes condoléances

en tout kas mo mari chagrin tane seki fine arriver encore cest bien triste ki a chaque fois nu perdi ene bane chanteur dans bane situation coume sa en tout kas sa faire ene mové limage pou moris dans le monde.

ki faire zot agir coume sa sa bane policiers la ???????

mo souhaite a tout la famille Ras Tylang tous mes sympathies
  #23 (permalink)  
Vieux 01/08/2004, 12h45
Fan RM

Ki fair la polis agir kumsa

Alo Majo,li simpl ki nu ban la polis agir kumsa,nu ban la polis zamain napran ki manier bizin koz avek n etre humain,zot senti zot mari kan zot ena sa ti bute liniform la lor zot,zot ena enkor sa disan kolonial,kuma lontan ler ban francais ti pini ban maron,pur efraye zot ,bizin tortir zot brital ki pu leszot pa fair revolt,li bien sagrin ki moris dan n facon pe vive dan n kotee cyber City,lot kotee dan la vie primitiv,nu ban la polis enkor sovage,mo kroir sa mo demokratie la zamais zot deja entan,normalman ou bien dapre la loi n la polis pena droi batee,li la pu pran n statement ou bien met lord,en ka si li en dangee li bizin defan li mais pas battee jiska la mor.merci pu mo attension.L.N.
  #24 (permalink)  
Vieux 01/08/2004, 14h13
Enflé

oui Lewis to ena bien raison dire sa, cest vrai nu senti nu mari revolter kan tane tout sa la. la police seki mo aussi mo fine vive avec la police ene fois dans ene lenquete pas facile zot pena maniere kozer ditout cetait ene vol dans lusine kot mo ti pé travail alors moi ki ti temoin pas ti facile pou moi ditout sa jour la couma dire moi ki ti kokin sa facon ki zot ine koze are moi la zot brutalise moi terrible zot criyer pou lé cou mo ti nepli koner ki pou raconter tout blier tout ki ti arriver sa jour vol la telment zot ti habriti moi

la police moris dans baize net
  #25 (permalink)  
Vieux 01/08/2004, 16h30
Foreman

Decès Ras Tylang oubien reflexe anti-police

Ban camarad, mo pou dire zot tous qui mo d'accord qui chaque decès amène so dose question ek aussi li bien difficile pou famille ek amis de celui qui fine decédé pou accepter disparition quelqu'un de relativement jeune. Mais aussi mo croire qui nou apé alle inpé vite dans déductions. Présenté comme ça là nous truve bien sire beaucoup coincidences alors ça amène nous pose vite certaines questions ek fer déduction qui éna certainement "foul play" quelque part. Mo assure zot qui moi mo zis aine mauricien tout simple, mo na pas éna aucaine parti pris qui li communal ou politik. Mais endehors douleur ek colère famille ek ban proche Ras Tylang, pose nous la question qui fer? Qui l'avantaz gardes ti pou éna pou fer disparaitre ça chanteur là? Estcequi li ti konne quit secret d'état, oubien autre secret politik? Estcequi li ti aine menace pou n'importequi ? Si réponse là "NON" nou bizin alors rode lotte raisons. Nous na pas éna droit comme dans certains réactions nou ban autres kamarad pli bas, pou appel à la violence ou bien soulève raison communal. Non mo pensé qui certains apé laisse zot colère ek réflexe politik guide zot jugement. Ici lors RadioMoris.com forum la li dire fraternité ek solidarité tout ban mauricien. Mo pensé nou kapav émmettre nou l'opinion, nous droit l'expression mem ça, mais fer attention na pas essaye fer déduction komunal ou politik. Si famille ek proches Ras Tylang suspecté "any foul play" zot aina aine section constitution maurice qui donne zot droit fer aine déclaration contre X et demande la police détails lors rapport médicale coroner fine délivré pou kone raison so décès. Si pas satisfait gagne droit demande aine contre expertise. Mais avant contacter ban dimoun qui ti proche avec Ras Tylang dan prison ek essaye conné comment li ti été avant so décès ek si li ti semblé aina problèmes, craintes, traces coups et blessures. Estcequi li ti fine partaz quelque crainte pou so lavie avec les autres détenus, quand zotte promené dan lacour ban prisonniers la gagne discuter entre zotte, alors rode inpé renseignements qui pou donne famille là "reasonable grounds to believe" qui bizin suspect quelque "foul play". Lerla l'enquête pou ouvert ek pou kapav demande l'aide amnesty ou autre aide pou gagne aine avocat suivre ban procédures là. Mo koné qui certains pas pou content mo réaction, mais moi mo guette tout ça avec recul ek mo croire qui bizin alle doucement car sinon nou pou kapav emmet ban suppositions grave sans qui nou bien koné qui fine passé. Situation bien triste, mais garde zot solidarité pou relève latête nou l'Ile Maurice, na pas coule nou bateau sans preuve, devant lizié lé monde entier. Mo sire qui éna certains policiers qui aina excès de zèle ek rode fer terrible quand zot gagne l'occasion. La presse internationale fine montré qui depi les USA ziska dan l'autre bout du monde UK, la France, la Chine, l'Australie partout temps en temps aina abus d'autorité de quelques policiers sans foi ni loi. Mais mo aussi sire qui aina beaucoup policiers qui fer zot travail raisonnablement sans réel parti pris recherchant la vérité, ek reste quand même dans la légalité pou fer zot travail. Zot pou d'accord qui certains policiers fer quand même bien zot travail des fois arrivé sauve lavie dimoun lors certains interventions. Ici entre nous beaucoup certainement aina aine tonton ou cousin ou neveu ou kamarad, voisin connaissance ou autre qui dan la force policière. Donc quand nou accuze lapolis maurice nous aussi accuse nou ban fami, kamarad, voisins, ek connaissances là, li pas trop korek. Brebis galeuse là aina ek pou touzours existé mais bizin sépare "le bon grain" de tout ça. Mais aussi bizin dénonce tout acte d'abus d'autorité de quelque membre de lapolis quand éna !!! Nou tout d'accord avec ça ! Voilà qui mo sentiment lors tout ça, mais dès qui preuve pou aina, mo d'accord pou faire aine lamarche ek pétition ek de vive voix tout ce qui pour possible pou demande JUSTICE.
Sincères condoléances à toute la famille ek ban proche du Chanteur Ras Tylang nous reste respecté douleur aine décès causé dan aine famille.
  #26 (permalink)  
Vieux 02/08/2004, 06h53
Enflé

c'est trés triste comme nouvelle car moi aussi j'ai perdu mon père ce jour là malgré que j'étais à maurice le lendemain j'étais pas au courant.
Que son âme repose en paix.
  #27 (permalink)  
Vieux 02/08/2004, 08h16
Fan RM

Deces Ti Lang

Bonzur Netrunner,enfin mo kontan mone lir tolet elektronik ,kuma tultan nu dir kan n pomdamur dan n kais gatee tou pu gatee,nu moricien nuena disan so,nu pa akimil ca ka Ti Lang ,li n sok pu nu tou ek ziska zordi li enkor n sok,tu seki pepassee tu dernieman nu pa kapave rest la bous fermee,tank ki nu don nu poin de vu,nu guvernman trouver ki nu ulee,mwa mo konne plizir kas ,ki dimun vine ble r batee,si zot pa koze.C kin passee da prison person person pa pu kapav denoncee si non li mem li n plis ou bien ban la peintir li ziska livine ble ,c ki passe dans station la polis,la pres pa pu konnee,tu gard sa problem enba moket.Nu pa pe diskrimin person,nu pa pee xite les peple nu pee dir sa pu protez le otre pu la venir,nu tu kontan nu zil ,nu tou kontan vive en pai,mais nu les la zistis ek pa blier ki nu tou osi konten nu RadioMoris.L.N.
  #28 (permalink)  
Vieux 02/08/2004, 19h19
Foreman

Aine ti Zistoire vrai !

Laisse mo raconte zotte aine zistoire qui tout à fait vrai qui fine passé il y a environ 15 ans aster. Voleur apé sévi régulièrement dans aine quartier classe moyenne (nouveau morcellement). Tout les dé trois jours aina aine vol avec effraction toujours dan même morcellement. Comité quartier comans fer tapaz ek avec lapresse mette pression lors ban local "CID men" akoz pas apé gagne résultats l'enquète piétiné. La nuit lizour CID faire "special squad" patrol tout l'endroit mais voleurs la kontinié opéré. Aine coup lors renseignements ban "habitual criminals" dan quartier, CID local gagne aine nom ek attrappe aine "usual" voleur, ek gagne li en possession aine l'objet provenir de ça ban vols là. Voleur nier ek dire qui li fine ramasse ça dan terrain vague, pas ti koné l'article volé. CID arret li ek li fermé dan station pou l'enquête, l'enquêteur fer li peur deux claques (vrai même) ek crier lor li pou fer li kosé. Li pas oulé kosé ek diman so avocat. Aine avocat bien connu réprésente li ek demande voleur la fer aine déposition contre CID là pour "Blows ek abuse of authority". Ok après fine oblizé relache voleur la pas fine gagne aveux. Dé trois mois plis tard dan même région kot voleur apé sévir là aussi ça mem avocat habite aussi dan mem l'endroit. Voleur passe kot li ek coquin plusieurs choses. L'enquète piétiné plisieurs mois pas narien. Avocat la vine station souvent demande position. Aine jour CID Man la dire li " Ou coné mo fine gagne renseignement qui çanelà ça ek dimoun fine dire qui fine trouve li apé rode vend l'article coquin cotte avocat là, mais fine questionne li ek li na pas oulé dire ni avouer. Avocat la dire CID Man la "Fer li kosé do bizin secoué li inpé pou fer li per ek alors li pou kosé." CID Man la (qui aster fine vine aine grand chef dans la polis) répond avocat là" Mais missié mo pas éna droit brutalise li, li ava fer déclaration contre moi, mo aina femme ek zenfant pou nourri moi." Avocat la pas fine content réaction CID Man la ek li dire qui li pou alle guette divan kose avec quitte grand chef. Mais vol fine jamais élucider ek fine classé non abouti. Nous tout aina faiblesse mais quand dan nous l'avantaz tout moyens li bon. Zotte capav dire moi combien Policiers zot koné fine blessé ou mem fine mort pendant essaye attrap bandits dans zaffair ladrogue ek autres bandits dangeureux. Mo rappel qui aine fois dan plaisance Sylvio Cotoyer fine bizin intervenir pou protez aine jeune ti garde qui tout seul gagne problèmes avec bandits lors lafoire. Alors si ça garde la pas ti droite dan so souliers Sylvio Cotoyer na pas ti pou tire li dan bez mo pou dire ou...
Mo apé raconte zot zaffaire réel croire moi. Qui zot pensé nous bizin ou non des fois donne bénéfice du doute ?
  #29 (permalink)  
Vieux 02/08/2004, 20h40
Foreman

Précision dans prison...

Mo pas konpran komment La Polis capav batte prisonniers dan prison. Quand dimoun fine "remanded to jail" li dan prison ek sous surveillance service HMPrisons, garde prison donc. La police pas gagne accès sans aine ordre magistrat ou juge ek si li fine déjà condanné pas gagne droit questionne li excepté en présence so avocat dans parloir Prison même. Là quand li pou retourne dans so cellule, ène garde prison pou chek li si tout korrek ek so avocat présent ek mette l'entrée dans Diary Book qui l'heure li sorti ek qui l'heure li rentré avec témoin signé. Quand li "remand to police cell" qui appel cachot station, aussi quand rentré ek sorti pou questionné bizin éna l'entrée dan aine Diary book. Si gagne batté ça bizin mzntionné si pas mentionné prisonnier diman aine docteur qui pou remopli aine forme 58 pou "wounds & blows" si aina. Si garde na pas laisse li guette docteur li capav demand magistrat car tout les 3 jours li bizin repasse divan la cour pour renouvelé so l'ordre "remand to police cell". Alors bizin pose questions pou komprend qui fine arrivé, ça fatigue moi. Assez kosé bizin bouzé non ... Bizin analyse tout ban facts avant ...
  #30 (permalink)  
Vieux 02/08/2004, 21h47
Fan RM

La mort Ti Lang

Alo Netrunner,li zoli enkor pu lir to lartik,sa mot ki apel alcatraz la,pu mwa li n prison,ki amen prisonier dan prison,ki senna al pran prisonier pour al la kour,sa mem tou mo kapav dir pour le moman.Merci.L.N.
Discussion fermée

Tags
décès, lang, ras

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages