Décès de Ras Ti Lang - Page 2 - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Discussion fermée

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #11 (permalink)  
Vieux 22/07/2004, 00h53
Manev

I'm shocked! Why is this happening again?? first Kaya, now Ras ti Lang
I bought both of his two cds which I thought were both equally brilliant
I'm just getting warmed up to his music, now he's gone!
Mauritius goverment what are you doing??? where is the justice? I'm sure we all want answers-the report on le mauricien just doesn't up!

Mauritians police need a wake up call!
Google
  #12 (permalink)  
Vieux 22/07/2004, 11h23
Couper Cannes

tout a fait daccord avec to propos mais ene bataille pot de fer contre pot de terre cest perdu davance
  #13 (permalink)  
Vieux 22/07/2004, 18h23
Manev

Ale check ene coute rapport annuelle Amnesty intrenational,zot ava truvé ki moris souvent so la police gagne banne réprimande et ki li connu pou so la violence envers banne citoyen nou ti zil...Ena ossi un rapport lor la criminalité morisienne ki zour en zour pé amplifié.Mais la,la police kot li était?De toute façon dan moris kan ou ene ti fimer ganjah ou considéré couma ene pestiféré eke ene truand de dernier grade.Enfin cé l'Afrique est dan l'Afrique droit de l'homme pas trop excisté,et moris sa banne dernière années la pé montré du doigt pou non respect "Humans rights"sirtout depi zistoire Kaya...De toute façon sa pou continué,zamai sa pou chanzé,éna trop corruption dan la justice morisienne avant toute chose cé sa ki bizin chanzé,dan la tete nou banne politicien ki dirige nou ti pays...Kan ou fami éna kass ou faire séki ou envie dan moris guette zistoire Bacha line bien faire riez sane la.Missié libre kom l'air alor ki line fine accusé de crime.Alor ki éna ene ta dimoune pé croupit dan banne la zole a moris.Mais sa l'opinoin publique pa coné tou sa.Parcéki cé banne ti dimoune.Alor la justice à Moris mo pa trop croire ki li pou chanzé.Enfin R.I.P Ras ti Lang
  #14 (permalink)  
Vieux 22/07/2004, 20h56
Manev

Eh pas bon zot dire qui dans maurice criminaliter fort ,

gouvernement in dire qui criminaliter "at its lowest for years". A vous de

choisir qui croire " le gouvernement" ou la press! pas vraiment un choix

etendu! Did somebody say the word "paradise" ???? ou peut etre suis-je

dans le brouillard. remarque que reste maurice is not bad mais c'est la

politique de petits copin et remplie pos aux maximum qui gate ca pays!

G
  #15 (permalink)  
Vieux 23/07/2004, 08h31
Fan RM

Kiminalitet

Sory Girish 12,kriminalitet pa zist simpleman kan u twei n dimun,moris li tro tipti pu ena sa kantitee kriminalitee la,sa mem kapel mafia,koruption,kuma n in denonz Bacha,pa zist li tusel,leskadron,zafair notair,zafair Air Mauritius,ex minist turist,Missie Tyack,ex manager Air Mauritius,MBC,MCB,fond pensionist,ex minist de logement,ban kasser ki runier ban pov dimun ki pran la monai pretee,kuma u apelsa ,kit foi u kapav ran mwa n reponz,mo pa konnee si tou sa la pa apel kriminalitet,e sa mem ki detruir nu lekonomi,parski la monai la blokee,li pena mouveman,sori pu mo lexpresion,merci L.N.
  #16 (permalink)  
Vieux 26/07/2004, 11h44
Manev

Envoyer un message via ICQ à rajivdawonath Envoyer un message via MSN à rajivdawonath
la police mauricienne ,it's a blow to humanity!!!!

c'est vraiment bien triste ki ras ti lang ine mort,c'est ene grand la perte pou la musique mauricienne .mo pas gagne comprend couma sa banne dimounes la mort dans prison,eski ena ene complot de la part la police ?d'abord kaya ,apres berger agathe et aster ras ti lang,zot pas trouver ki sa banne la ena ene point commun,zot ti vive a la facon rastafari.nous tous conner ki ene banne rastafari content ene "joint"de temps en temps,alors mo demande moi si la police pas pe servi sa comme ene excuse pou elimine gandia dans maurice,mo gagne l'impression ki la police ine touye zot on purpose
  #17 (permalink)  
Vieux 26/07/2004, 12h48
DeeJay

Envoyer un message via MSN à ZahoOL
Hommage à Ras Tilang

Une autre voix du seggae s'est tue

Maurice s'est réveillée sur une triste note dimanche matin en apprenant le décès du chanteur Ras Tilang. Après Kaya, Berger Agathe, Gérard Bacorilall et Clifford Carosin, une autre valeur sûre du seggae s'en est allé. Retour sur sa carrière.

Son allure frêle cachait une voix très puissante. Quand il a sorti son premier album, tout le monde a été étonné par la ressemblance de sa voix avec celle de Kaya. C'est, sans doute, cette particularité qui lui a permis de connaître une popularité immédiate. Toutefois, il clamait haut et fort qu'il s'agissait de sa voix naturelle et qu'en aucun cas, il ne tentait d'imiter le roi du seggae. Sur les ondes, Citoyen extrait de son album Evolusion, sorti chez Wanadoo Production tourne en boucle. Maurice découvre un nouveau défenseur du rythme seggae. Bord la rivière, du même album, se démarque également, avec des arrangements et des percussions de Menwar. Ras Tilang devient incontournable dans les grands rendez-vous reggae et seggae.

Influences. Pourtant, la carrière de Jean Webb Brigitte (son vrai nom) a débuté il y a bien longtemps. En 1986, il fait la connaissance de Kaya et de Berger Agathe. Ils se laisse influencer par leur musique, le seggae. Peu de temps après, il intègre Ovajaho, la formation de Berger Agathe, où il assume les fonctions de bassiste. Rêvant d'une carrière à lui, il monte sa propre formation. Ses musiciens ne l'accompagneront, toutefois, pas en studio pour son premier album, en raison des "exigences de la production", disait-il. Certains lui sont restés proches, à l'instar de Laval Périgot, qui écrit le morceau Esclav maron pour son deuxième album.

En octobre 2002, en revenant du concert Reggae Sunsplash, à Olivia, Ras Tilang est victime d'un accident en compagnie des musiciens de Zot Sa. Le chanteur a la langue coupée en deux phases et beaucoup croyaient que sa carrière était terminée. "Pendant plusieurs jours, je ne pouvais pas parler. Mais, j'ai eu beaucoup d'encouragements de ma famille et de mes amis. Petit à petit, j'ai retrouvé la parole. Pour pouvoir recommencer à chanter, j'ai fait des exercices vocaux. Chaque matin, je prenais un djembé et je me rendais au bord d'une rivière dans mon quartier, pour chanter", confiait-il par la suite.

Confirmation. Quelques mois plus tard, Ras Tilang retourne en studio, chez Kapricorn cette fois, pour l'enregistrement de son deuxième album, Ledikasyon. Les séquelles de l'accident se font encore sentir, mais il arrive à surmonter l'épreuve. "Zamé mo fine asize lor ban l'école pou mo aprane", chantait-il dans le morceau-éponyme. Enfant de Vallée-des-Prêtres, victime de la séparation de ses parents, il n'a pas eu l'occasion d'aller à l'école. À ceux qui lui demandaient comment il fait pour composer, il répondait : "Tout est dans ma tête. Je ne sais pas écrire, ni lire. Des fois, en studio, les musiciens me disent que je prends de gros risques, mais je suis confiant."

Avec ce deuxième album, Ras Tilang allait au-delà de sa simple ressemblance de voix avec Kaya et imposait sa propre identité. Conservant son penchant pour le reggae et le seggae, il accentue ses textes sur la société. "Je chante ce que je ressens. Nous voyons tous les jours les problèmes auxquels notre petite île doit faire face. Je ne critique ni ne tutoie la politique, mais là où il y a l'injustice, je dois m'exprimer." Ras Tilang profite également de l'occasion pour rendre hommage à Berger Agathe et à Kaya qui lui ont appris que "dans la musique, éna fête et défaite." Tout récemment, il voulait même faire des reprises des chansons de Kaya, mais n'a pas eu l'autorisation nécessaire pour cela. Kapricorn prévoyait déjà le troisième album du chanteur pour cette année, mais le destin en a décidé autrement.

Source : Week End Scope Vendredi 23 Juillet 2004
  #18 (permalink)  
Vieux 28/07/2004, 19h22
Manev

je voulait dire ke ce genre de mort a lile maurice n est plus suportable.
jai rencontrer ti lang 2 jours avant kil se fasse arreter,sur port louis et je nai pas eu le temps de + le connaitre,je souhaite faire par de mes condoléance a la famille de ce regreter chanteur. Maurice pleur encore 1 de ces enfants.
  #19 (permalink)  
Vieux 30/07/2004, 08h34
Couper Cannes

Le ‘Citoyen’ s’en est allé

Ras Tilang : mort de l’héritier de Kaya

Citation:
Ras Tilang avait été admis le vendredi 9 juillet dernier après avoir eu de fortes poussées de fièvre à la prison de Beau-Bassin où il était détenu depuis le 7 juin dernier pour une affaire d’amende non payée.
(5-Plus Dimanche- Numéro 740 du 26 Juillet 2004)
Citation:
Arrêté pour vol à Pamplemousses, il avait été placé en détention préventive le 24 juin.(Express -Mardi 20 juillet 2004 - No. 15125
)
Lamentable sa bann journalistes , pa mem koné ki fair Ras Ti Lang ti dan prison beau bassin..

Citation:
mo pas gagne comprend couma sa banne dimounes la mort dans prison,eski ena ene complot de la part la police ?d'abord kaya ,apres berger agathe et aster ras ti lang,zot pas trouver ki sa banne la ena ene point commun,zot ti vive a la facon rastafari.nous tous conner ki ene banne rastafari content ene "joint"de temps en temps,alors mo demande moi si la police pas pe servi sa comme ene excuse pou elimine gandia dans maurice(rajivdawonath)

Citation:
Laisse mwa respire trankil, laisse nou respire trankil, arrete fatigue mwa ek to bann ..(Gansta Beach)
Citation:
Follai pa to pleuré mo Mama, si to trouve mwa pé allé, sa faire parti dan la vie (Blakkayo/Exterminator/reve Penitensie)=> pou TiKenz
Citation:
Assez Assez Assez,Assez fatigue mo la vie..Kine arrivé la, mo pé dimandé?(Ras Ti Lang/Assez Assez)
..telemen éna..

Mo pé dimand zot combien artistes (pa zis artistes..)dan prison ziska zordi dan Moris et pou KIFER SA?

Ene pensé special pou sa bann patriotes ek zot famille ki pé lite pou liberté de vivre..

Tikenzo (Soldier Otentik Street Brothers)/Ras Natty Baby / Ziskakan tou ine passe la-dan.. complete sa ti la liste la, bel soc NOU pou gaignié

Kaya, Berger, Ras Ti Lang, pé zoué ène ti seggea sérié pou nou dan lé paradis..tane sa.

-- PEACE/RASTAFARY --
  #20 (permalink)  
Vieux 30/07/2004, 08h44
Couper Cannes

Citation:
Eski to pense nou pou sanz sa
Ena boucou ki rod vinn sanz sa
Boucou pe fer semblan zot pe sanz sa
Me ki bizin fer si vremen nou envi sanz sa
Blakkayo/Exterminator/Sanz Sa
Discussion fermée

Tags