Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice (http://www.radiomoris.com/forum/)
-   Discussions Générales (http://www.radiomoris.com/forum/discussions-generales/)
-   -   l'hiver Uk - malediction (http://www.radiomoris.com/forum/discussions-generales/4723-lhiver-uk-malediction.html)

Sophia 09/11/2006 17h33

l'hiver Uk - malediction

fouf depi l'hiver ine rentre, mo pe nek gagne la fievre... pourtant mo mett enn tshirt, enn jacket, enn gro manteau, gro gro sossette lor la simultanement... mais mo trappe froid mem sa!!! pa fasil... hier dan boulot mo koumanse gagne la fievre, mo al guet nurse ala li dir moi retourne lakaz akoz mo gagne la fievre 39.4degre celcius!!!
pa fasil sa l'hiver la et pourtant l'hiver pankor bat en plein la!!!
CONSEIL: couvert couvert bien bien, met si p paret kouma enn drome dernier lheure pa grave!

Magel 09/11/2006 18h30

Bez Sa K pense sa l'hiver pé arrivé Bizin habillé couma dire dan pol nord lol extra,héreusement bizin dire ki Ici fraisér pas pareil couma en Uk ! Là bas mo tann dire ki bizin habillé enn lor lote tout le temps,Mo cousine tou lé temps bizin ploré ek sa fraisér là la bas pé envie Return Moris tou :( Mé ki pou fer bizin manze are li malgré tou :-( :mad:

fergeo 10/11/2006 07h27

Hiver uk =malédiction

C'est toujours difficile pour un petit oiseau des iles de s'adapter aux premiers froids hivernaux.Mais un bon conseil est de ne pas se couvrir de trop au début afin de laisser votre corps s'habituer doucement ,cela pourra être bénéfique pour le reste de l'hiver.8-)8-)

danny 10/11/2006 08h12

Citation:

Posté par Sophia
fouf depi l'hiver ine rentre, mo pe nek gagne la fievre... pourtant mo mett enn tshirt, enn jacket, enn gro manteau, gro gro sossette lor la simultanement... mais mo trappe froid mem sa!!! pa fasil... hier dan boulot mo koumanse gagne la fievre, mo al guet nurse ala li dir moi retourne lakaz akoz mo gagne la fievre 39.4degre celcius!!!
CONSEIL: couvert couvert bien bien, met si p paret kouma enn drome dernier lheure pa grave!

To nom mem soso:lol:
Sinon repose twa bien Soso,apré kan tone bien abitié ek fresser londre la vine fer ene letour kot mwa,to pou areté soso to pou fréfré.:lol:
Allé repose twa aster!

Sophia 10/11/2006 09h21

Citation:

Posté par danny
To nom mem soso:lol:
Sinon repose twa bien Soso,apré kan tone bien abitié ek fresser londre la vine fer ene letour kot mwa,to pou areté soso to pou fréfré.:lol:
Allé repose twa aster!

dir mwa kot to ete avant mo al fer enn tour kot twa? pole nord ou pole sud?

Sophia 10/11/2006 09h22

Citation:

Posté par fergeo
C'est toujours difficile pour un petit oiseau des iles de s'adapter aux premiers froids hivernaux.Mais un bon conseil est de ne pas se couvrir de trop au début afin de laisser votre corps s'habituer doucement ,cela pourra être bénéfique pour le reste de l'hiver.8-)8-)

ayo fergeo, ki to p dir kamarad, si mo laisse enn tiboute decouvert mo malade!

Magel 10/11/2006 10h22

Citation:

Posté par fergeo

MERCI Pour ton p'tit Conseil Fergeo,Moi j'suis habituée,Mais mon seul Prob c de côté les habilles lol :mad: , je ne supporte pas les habilles de l'hiver :mad:

zotsaaa 10/11/2006 10h24

mwa mo gagne gros toucé ek sa l'hiver la pffff:(
Meme envelop la gorze 3,4 tour dan dif meme, pé pren inpé antibiotik la...;)

Citation:

Posté par Sophia

Sophia 10/11/2006 10h41

Citation:

Posté par zotsaaa

pez nene nana dimiel zozo!

Magel 10/11/2006 10h43

Citation:

Posté par zotsaaa

L'hiver là li amméne tou so ti maladie ém !!! c enn saison bien détestable :x

Fuseau horaire GMT. Il est actuellement 10h01.

Édité par : vBulletin® version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0 Tous droits réservés.
Version française #12 par l'association vBulletin francophone
© 2003-2008 RadioMoris.Com