raconte nous zot anecdotes - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 05/11/2006, 10h59
Dev Dev est déconnecté
Rambo Morisien

Envoyer un message via Yahoo à Dev
raconte nous zot anecdotes

Rocco avec so zistoire Toto avec ban reactions Monica ek savon Tabalou Soso fer mo gagne ene l'idée demande zot zot anecdotes à moris ou ailleurs. Moi mo rapelle dans mo zenes mo ti alle mahebourg, rode maye camaron. Pas fine gagne camaron fine décidé alle rode crabe disable Blanc.Nous ti à 4 avec ene sel bicyclette, et c'était le soir. Arrive dans ene virage jeep la police bordé , tous les 4 nous casse piquants malheureusementla police bloque ene piti la dans. Policier la reconnaitre sa piti li ki ti tailleur ,policier la dire: la d'accord zot à 4 lors vélo , mais zot pas capave roule ar la lumiere".
Piti la dire" missié mo ena torche" ,policier la prend so torche li dire "mais pena pile la dans."
"Missié ena pile ,li dans mo poche."
Policier fine mari rié , et fin laisse piti la allé.
Allé raconte nous un peu fer nous gagne rié
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 05/11/2006, 11h34
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
Citation:
Posté par Dev
Rocco avec so zistoire Toto avec ban reactions Monica ek savon Tabalou Soso fer mo gagne ene l'idée demande zot zot anecdotes à moris ou ailleurs. Moi mo rapelle dans mo zenes mo ti alle mahebourg, rode maye camaron. Pas fine gagne camaron fine décidé alle rode crabe disable Blanc.Nous ti à 4 avec ene sel bicyclette, et c'était le soir. Arrive dans ene virage jeep la police bordé , tous les 4 nous casse piquants malheureusementla police bloque ene piti la dans. Policier la reconnaitre sa piti li ki ti tailleur ,policier la dire: la d'accord zot à 4 lors vélo , mais zot pas capave roule ar la lumiere".
Piti la dire" missié mo ena torche" ,policier la prend so torche li dire "mais pena pile la dans."
"Missié ena pile ,li dans mo poche."
Policier fine mari rié , et fin laisse piti la allé.
Allé raconte nous un peu fer nous gagne rié

Si gablou la pa ti laisse li aller, ki veut dire li pa ti ena l'humour dans so vente

Rocco
Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 05/11/2006, 11h49
Super Fan RM

Ca mo fine temoigner avec mes propres yeux. Ene fois mo ti dans l'europe cote barriere otomatik tine baisser pou train passer, tou dimoune pe attane et ti ena ene tifi a cheval. Soudain ene loto sport arriver et choffere la commence enballe so moteur, cheval la commence nerveux et sotte partou.
Ene bonnefam bien decider, attache so lichien avec barriere et li alle engeule choffere la.
Juste coma li fini avec choffere la, barriere otomatik la lever avec so lichien enpandant dans l'air. comme li ti ene barriere otomatik, choffere la dessane de sa voiture, grimpe lor barriere la pou dessane lichien la.

Et bonnefam la dire li "merci mo garcon"

Rocco
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 05/11/2006, 12h16
Super Fan RM

Ene fois mo ti dans bus pou alle Port Louis, mone assise O bord d'ene siege de trois place cote ti ena 2 bonnefams pe assiser.
Arrive plu devant, mo leve lebras laho ene cout, bonnefam cote moi la pese sonette pou moi. Bus arette Coromandel et personne pa dessane, controlere la vini bien furieux et demander ki senena fine pese sonette. Mo montrer li bonnefam la.
To pa ouler croire li dire controlleur la ki moi ki ti dire li pese sonette! coma lome aller, bonefam la dire moi "Ki faire oune faire moi gagne coser couyon avec ca controleur la? ki faire ou ti leve la main laho alors?"

Mo dire li acose mo ti pe casse ene ti paresse, li dire moi "ek ou figure mechanceter la, mo croire ou."

Arrive Grand Riviere coma mo pe dessane dans bus, check block moi et demane moi mo ticket, mo dire li "Jamais mo payer dans ca bus la cose Moosa mo camarade ca. Mo tirer mo aller et derriere moi controlleur la pe cryer "Eta, eski mo cone toi moi? to pa trouver to pou faire moi gagne l'amerdement."

Mo aller trankilment.

Rocco

Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 05/11/2006, 12h56
Super Fan RM

Citation:
Posté par Rocco
Ene fois mo ti dans bus pou alle Port Louis, mone assise O bord d'ene siege de trois place cote ti ena 2 bonnefams pe assiser.
Arrive plu devant, mo leve lebras laho ene cout, bonnefam cote moi la pese sonette pou moi. Bus arette Coromandel et personne pa dessane, controlere la vini bien furieux et demander ki senena fine pese sonette. Mo montrer li bonnefam la.
To pa ouler croire li dire controlleur la ki moi ki ti dire li pese sonette! coma lome aller, bonefam la dire moi "Ki faire oune faire moi gagne coser couyon avec ca controleur la? ki faire ou ti leve la main laho alors?"

Mo dire li acose mo ti pe casse ene ti paresse, li dire moi "ek ou figure mechanceter la, mo croire ou."

Arrive Grand Riviere coma mo pe dessane dans bus, check block moi et demane moi mo ticket, mo dire li "Jamais mo payer dans ca bus la cose Moosa mo camarade ca. Mo tirer mo aller et derriere moi controlleur la pe cryer "Eta, eski mo cone toi moi? to pa trouver to pou faire moi gagne l'amerdement."

Mo aller trankilment.

Rocco

lolllll Rocco to finn fer madame gagne zouré pou nannier avec to langage signe, si mo fer mo l'esprit travaille to ti dans bis ki pé desane port-louis to finn desane grande riviére to traverse la ri to prend bis ki ale pointe aux sables to ti pé ale plongé montagne zaco fer attention kan bis montre sa la cote latour la cramponne twa bien parce ki enn fois mo ti ser ti pé assise lor enn siége trois place letemps bis pé désane dans la décente latour pou tourné pou ale pointe aux sables controler ti donne enn coups de frein mo ser ti sape lor siege li ti tombé finn bien riyé sa zour la
Réponse avec citation
Réponse

Tags
anecdotes, nous, raconte, zot

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages