La vie en Europe pour les Mauriciens - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #1 (permalink)  
Vieux 19/10/2006, 21h23
Fan RM

Envoyer un message via MSN à Magel Envoyer un message via Yahoo à Magel
La vie en Europe pour les Mauriciens

SaLut à tous !
Voilà Comme je m'intéresse un peu à tout,Ben, je voudrais ouvrir ce Sujet sur les Mauriciens/nes Marié ou Céliba qui vivent en Europe ( les 25 pays de l'europe) , Dans cette Discution je voudrais savoir si vous êtes Adaptés au pays à la Culture à la Nourriture aux Climats etc ...
et Si vous ressentez le Mal du pays et à quelle fréquence vous retournez sur île, Enfin voilà si vous Cuisinez tout le temps Mauricien et vous trouvez facilement les produits de île Maurice ( ex: Thé , piment extra fort,épices etc..)
Et pour finir Dans vos Amis c'est plus Mauriciens ou gens du pays ?

Voilà Merci pour vos Reponses !!!!
Réponse avec citation
Google
  #2 (permalink)  
Vieux 19/10/2006, 22h00
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
Citation:
Posté par Magel
SaLut à tous !
Voilà Comme je m'intéresse un peu à tout,Ben, je voudrais ouvrir ce Sujet sur les Mauriciens/nes Marié ou Céliba qui vivent en Europe ( les 25 pays de l'europe) , Dans cette Discution je voudrais savoir si vous êtes Adaptés au pays à la Culture à la Nourriture aux Climats etc ...
et Si vous ressentez le Mal du pays et à quelle fréquence vous retournez sur île, Enfin voilà si vous Cuisinez tout le temps Mauricien et vous trouvez facilement les produits de île Maurice ( ex: Thé , piment extra fort,épices etc..)

Super topic Magel, Mo fine faire 8 ans en Engleterre, premier 5 ans dans mo l'enfance et 4 ans d'etude dans mo teens. Mo capave dire ki mo fine jouir ca duration la bien. Dans mo dernier parti de mes sesjours, mo fine rencontre beaucoup morisiens cote mo fine nana ke le menu moricien et mo fine decouvert ene uniter extrem parmi les moriciens, kelke chose ki manker a moris.
Mo ti bien content devore Le Fish & Chips anglais et zote Christmas Pudding, sans oublier zote Lager and Lime.

Anglais C ene race ki kande meme li pa content toi, mais li toujours faire ene zefort pou apprecier to presence. et li donne toi beaucoup d'opportuniter pou l'etude et professionel. To ena beaucoup de portes ouvertes pou to calibre et capaciter.

Eski mo pou retourne l'europe ene jour? NON, mo content etre pres de mes parents et mo adore tizil.
Ca C mo penser ca.

Rocco

Réponse avec citation
  #3 (permalink)  
Vieux 19/10/2006, 23h14
Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à soleil62
Citation:
Posté par Magel
SaLut à tous !

hello moi mo croire mo ena camarade 50_50..;mone grandit en europe et mo bien integre ici...contrairement a Rocco mo pa pou capave revivre dan ti zil a cose mone passe pli mo la vie en europe....et ena boucou kitsose sdan tizil politiquement parlant avec koi mo pas d'accord..mais mo respecte bane ki oule retourne la bas en esperant zot respecte aussi mo l'opinion..;qd tizil manque moi mo largue ene sega..mo rouleee...leker contan et voila..sinon cote la cuisine mo danse r tou le de..;couma mo travay dans la restauration aucun probleme de ce cote la...
Réponse avec citation
  #4 (permalink)  
Vieux 20/10/2006, 08h59
Dev Dev est déconnecté
Rambo Morisien

Envoyer un message via Yahoo à Dev
Moi ca fait la moitié de mo la vie dans ti zile et moitié en France. Les premieres années sont très difficiles car la nostalgie , la famille to pays manque toi. To attane avec impatience retourne dans to pays , au départ c'était mo l'idée. Mais plus les années passent plus c'est plus dire retourne dans pays surtout si to fine bien établi ici.Au niveau adaptation pena aucun probleme avec mo pays d'accueil.
Pas facile retourne souvent Moris car billets coutent cher.
Pour la cuisine mauricienne au minimum une fois par semaine.
les produits morisiens trouvé facilement à Paris.
les amis alors là pas beaucoup d'amis , les vrais tu peux les compter
sur tes doigts.
Réponse avec citation
  #5 (permalink)  
Vieux 20/10/2006, 09h26
Fan RM

Ca fait 7 ans ki mo en France, adaptation pa ti facile parski mo gagne mari fraiiiiiiiiiii!!! Et mo ankor gagne mari frai em malgré collant, gro sossettes, bonnet lalaine ek bottes ! Mo fami mari mank moi et mo péna okène camarade morisien kot mo resté..Mo pé éseye bien adapté aster meme si souven mo gagne nostalzi et ki mo pa senti moi kot MOI ! Pli dir pou moi mo pensé c'est monde matérialiste, capitaliste dan lékel mo été, éna ene mank humanité, de solidarité, de chaleur humaine dan tou sa la ki mo rétrouvé dan tizil. Mo éseye rétourne moris tous les ans.
Mo conten cuisine frenchie ek moricien mais mo pa gagne bane meme produit facilement.Mo ale cot sinoi pou ca ou sinon mo atane ale moris pou fer provision !
Voilà Magel ! nice topic fi !
Réponse avec citation
  #6 (permalink)  
Vieux 20/10/2006, 11h15
Fan RM

Envoyer un message via MSN à Magel Envoyer un message via Yahoo à Magel
MERCI A vous Mes AmiS/ES Pour ces p'tits infos sur votre vie !
En même temps ça me fait trés plaisir de vous découvert un peu plus !!!
Je mettrai mon mon post toute à l'heure parce que là je sors.
J'espére Avoir plus de reponse quand je vais Rentrer Car il y'a bien 25 pays dans l'Europe et je vois tout le temps Angleterre et la France,Belgique, y'a personne qui habite en Espagne,Italie,portugal...
Merci d'apporter votre témoinage !

@ tte
Réponse avec citation
  #7 (permalink)  
Vieux 20/10/2006, 12h34
Fan RM

Selma, 2 ans ki mo dan la frans.
Ine coumance habitié ek mo nouvo la vie.
Pas regrete decision qui mone prend (quite mo pays, mo travail, mo bane habitude etc...) mé mo fami tzours mark mwa...pas capave trop pleigné parski mone gagne locasion rétrouve zot 2 fwa...
Biento mo ti fami ici pou grandi
Tous lé zours roulé meme plat morisien sof quan alle kot bel mere

Voilà, voilà
Réponse avec citation
  #8 (permalink)  
Vieux 20/10/2006, 13h30
Super Fan RM

Mwa mo finn vivre 17 ans Maurice et 28ans en France, le mal du pay mo ena li tou le temps suretout kan to fer parti enn famille nombreuse, dans les années 80 pas ti pé trop capave téléphoner ti pé attane courrier pou gagne impé nouvelle,au début c'était trés difficile...mo travaille ici ,mo bann zenfants finn né ici malgré quelques petits problêmes raciste ki mo finn rencontrer dans mo travaille et niveau scolarité des enfants,mo finn bien adapter mo senti mwa a laise en France et a Maurice.Pour la cuisine mauricienne le week-end seulement,pour les ami(es) kan mo finn séparé mo finn coupe pont avec la belle famille et les ami(es) ki ti plutôt du coté de mon ex....maintenant heureusement ki ena bann nouvo ami(es) RM
Réponse avec citation
  #9 (permalink)  
Vieux 20/10/2006, 13h35
Fan RM

Bien Momo, patience gueri la gale couma nou dire

Citation:
Posté par monica__95
Mwa mo finn vivre 17 ans Maurice et 28ans en France, le mal du pay mo ena li tou le temps suretout kan to fer parti enn famille nombreuse, dans les années 80 pas ti pé trop capave téléphoner ti pé attane courrier pou gagne impé nouvelle,au début c'était trés difficile...mo travaille ici ,mo bann zenfants finn né ici malgré quelques petits problêmes raciste ki mo finn rencontrer dans mo travaille et niveau scolarité des enfants,mo finn bien adapter mo senti mwa a laise en France et a Maurice.Pour la cuisine mauricienne le week-end seulement,pour les ami(es) kan mo finn séparé mo finn coupe pont avec la belle famille et les ami(es) ki ti plutôt du coté de mon ex....maintenant heureusement ki ena bann nouvo ami(es) RM
Réponse avec citation
  #10 (permalink)  
Vieux 20/10/2006, 17h31
Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à soleil62
Citation:
Posté par monica__95
ayooooo mo mamidouuuuuuuuuuuuu on est la nou et on va pas te laisser tomber....moi je t'aimeeeeeeeeeeeeeeee fort comme caaaaaaaaaaaaaaaaa
Réponse avec citation
Réponse

Tags
europe, les, mauriciens, pour, vie

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages