Rocco le retour? - Page 4 - Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice

Précédent   Radio Moris Sega Music Mauritius Ile Maurice > Discussions > Discussions Générales

Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
  #31 (permalink)  
Vieux 12/10/2006, 00h39
Fan RM

Citation:
Posté par Rocco
Mo pou avec zote tres bientot,

Merci,

Rocco
ahhhhhh!!!! wawa!! voilà RoccO
seryé sha alors tone tane nou p criyé toi depi cote to été
alors ok nou pou atane retour...emplace sha...

Réponse avec citation
Google
  #32 (permalink)  
Vieux 12/10/2006, 00h54
Fan RM

Citation:
Posté par Rocco
Mo l’absence pa ti trop excitant car mo fine alle a Camp Diable sur mer pou assister ene convention de ” Esce-que diabolique forme parti de notre vie quotidienne?” Li ti trois semaines bien encombrer, pendant lekel nous fine bien occuper avec banne ateliers de travail.

Alors, comment ca fine derouler?

Tous banne compagnies inclu la mienne “Lucifer Inc.” fine traitent banne clients ki ena bocoup la foi dans nous professions mais ki pena cash ou poule noir congeler pou paye nous.
Comme de mofine, mo fine alle batte avec ene client ki ti ena ene movais zair extreme, mo fine applik tous procedures et teknik ki mo connais pou enleve so movais air. Finalment C so movais zair ki fine enleve moi et mo trouve moi dans ene situation cote mo fine kitte tous mo linge dans la croiser, et mo fine survol moris juste dans mo costume de naissance pendant C trois semaines la. Google earth fine amerder passe cote moi, mais li ti incapable localise mo position a RM.

Mo O courant ki li ene profession bien dangereux, mais kikene besoin contribuer a la societer, ki to dire?

Asterela, mo bien occuper pou re-stock mo banne accessoirs de coco, camfe. Sandals, limon, zegui numero 1 etc.
Alors, patiente encore ene ti peu car mo pou avec zote tres bientot.

Merci.

Rocco
lol!!! aryo RoccO
tou sa là fine arrive toi là
euta ici nou ti p rode toi, p croire ki to p cassiete en bas la table tou
ler guetter to fine gagne ene tas pblem movézer tou sa là
pas facile sha, pourvi to pane bizin appel nancy dérougère pou balié movézer là, tone ressi sape la dan par to em hein.
bé re stock tou to marchandise couma to dire couma tou ine paré to pou corek alors, p manke toi bocou ici là...
Réponse avec citation
  #33 (permalink)  
Vieux 15/10/2006, 05h56
Super Fan RM

Envoyer un message via Yahoo à Rocco
Pour moi ce n'est pas un retour car jamais mo pa fine kite zote, mo simplement ti indisposer pour kelke semaines et asterela Rahoa fine largue moi.

Sinon, merci pou zote concernes.

Rocco
Réponse avec citation
  #34 (permalink)  
Vieux 15/10/2006, 14h50
Fan RM

Talking

Citation:
Posté par Rocco
Mo l’absence pa ti trop excitant car mo fine alle a Camp Diable sur mer pou assister ene convention de ” Esce-que diabolique forme parti de notre vie quotidienne?” Li ti trois semaines bien encombrer, pendant lekel nous fine bien occuper avec banne ateliers de travail.

Alors, comment ca fine derouler?
Tous banne compagnies inclu la mienne “Lucifer Inc.” fine traitent banne clients ki ena bocoup la foi dans nous professions mais ki pena cash ou poule noir congeler pou paye nous.
Comme de mofine, mo fine alle batte avec ene client ki ti ena ene movais zair extreme, mo fine applik tous procedures et teknik ki mo connais pou enleve so movais air. Finalment C so movais zair ki fine enleve moi et mo trouve moi dans ene situation cote mo fine kitte tous mo linge dans la croiser, et mo fine survol moris juste dans mo costume de naissance pendant C trois semaines la. Google earth fine amerder passe cote moi, mais li ti incapable localise mo position a RM.

Mo O courant ki li ene profession bien dangereux, mais kikene besoin contribuer a la societer, ki to dire?
Asterela, mo bien occuper pou re-stock mo banne accessoirs de coco, camfe. Sandals, limon, zegui numero 1 etc.
Alors, patiente encore ene ti peu car mo pou avec zote tres bientot.

Merci.

Rocco
pa bliyé poule noir... sinon bien content trouve toi...mon écrir ènn lét lougarou parceki tipé croir lin cap toi...mé d'1 coté mo pa tipé pèr parceki mo coné to marss avec to pion deinde...
kishouxxxxxxx
miaouuuuuuuuuuuuuu
Réponse avec citation
Réponse

Tags
retour, rocco

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages